mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Amanda un Ervīns no Latvijas kļūst par Kinder Chocolate reklāmas sejām

    Bērnu šokolādes ražotājs Kinder Chocolate nedaudz izmainījis klasisko iepakojumu, atvasinot to ar jaunām reklāmas sejām. Tagad uz iemīļotā kāruma iepakojuma rotājas arī Latvijas bērnu portreti. Šī gada sākumā Kinder Chocolate piedāvāja vecākiem pārsteigt savu atvasi, iesūtot bērna bildi Kinder akcijai, kas norisinājās 12 nedēļu gadumā. No daudzajiem iesūtītajiem fotoattēliem tika izvēlēts labākais meitenes un puiša portrets, kas nu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Chanel radošais direktors uzņem īsfilmu, kas veltīta zīmola radītājai Coco Chanel

    Franču modes nams Chanel prezentējis mini filmu Once and Forever (Vienreiz un vienmēr), kas veltīta zīmola radītājai Coco Chanel. Filmas galveno lomu un leģendāro dizaineri atveido aktrise Kristena Stjuarte, kas spēlē titullomu pasaulslavenajā sāgā Krēsla. Par īsfilmas režisoru kļuva Chanel radošais direktors Karls Lāgerfelds. Viņa projekts tika prezentēts modes skates Chanel Métiers d’Art ietvaros, kurā tika […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    EDEKA atgādina par nozīmīgākajām dzīves vērtībām

    Vācu lielveikalu tīkls EDEKA sadarbībā ar kulta reklāmas aģentūru Jung Von Matt radījis patiesi iespaidīgu reklāmas video, kas uzrunā ar savu emocionalitāti un liek ikvienam aizdomāties par saviem tuviniekiekiem ne tikai svētku laikā. Stāsta galvenais varonis ir kāds vientuļš seniors, kura bērni jau vairākus gadus nespēj atrast laiku, lai apciemotu vīrieti gada ģimeniskākajos svētkos – […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kur meklēt iedvesmu?

    Mārketinga nozarē nepārtraukti nākas saskarties ar jaunu, unikālu ideju ģenerēšanu, kas ir pamats efektīvai mārketinga kampaņai. Mārketinga speciālistam ir jābūt nepārtrauktā kustībā un jāspēj pamanīt viss aktuālais, lai izprastu patērētāju vēlmes, vajadzības un noskaņojumu. Radošo nozaru pārstāvjiem bieži nākas saskarties ar ideju izsīkumu un stagnāciju, jo cilvēks nevar nepārtraukti radīt – ikvienam nepieciešams iedvesmas avots. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Parīzē top asprātīga sociālā kampaņa, kas atspoguļo globālo liekulību

    Mākslinieki – partizāni no apvienības Brandalism burtiski ieņēma Parīzes vides reklāmas stendus. Aktīvisti izvietoja 600 reklāmas plakātus, kas simbolizē “zaļo liekulību” – naudas atmazgāšanu, kas slēpjas aiz rūpēm par apkārtējo vidi. Daļa plakātu ir izveidota kā starptautiskā klimata samita sponsoru reklāma, tādiem uzņēmumiem kā Total, Air France, Dow Chemicals, GDF Suez un Volkswagen. Neparastās instalācijas tika […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Muzikālais pavadījums reklāmas video

    Mūzika ir viens no spēcīgākajiem mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem. Ar tās palīdzību var uzrunāt cilvēku emocionālā līmenī un paspilgtināt vēstījuma saturu. Ne velti, iznākot jaunai filmai, tiek izdots arī tās singls, vai pat radīta singlu plate, kas kļūst par patstāvīgu mākslas darbu. Ar mūzikas palīdzību filmai var piešķirt nepieciešamo “atmosfēru” un mākslinieciski “pasvītrot” katras ainas būtību. Arī […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Carlsberg izsludina konkursu uz alus degustatora amatu

    Dāņu zīmols Carlsberg turpina piepildīt savu patērētāju neprātīgākos sapņus kampaņas If Carlsberg did (Ja Carlsberg varētu) ietvaros. Šoreiz radošās koncepcijas autori holandiešu aģentūra 72andSunny sadarbībā ar alus zīmolu izsludinājuši vakanci uz alus degustatora amatu. Šī eksperta darbu zīmols grasās novērtēt ar 10 tūkstošu dolāru lielu atlīdzību par četru stundu garu darbadienu. “Mēs piedāvājam jums labāko […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Franču reklāmas holdings īsteno vērienīgu darbinieku motivēšanas programmu

    Viens no pasaulē lielākajiem reklāmas un komunikācijas holdingiem franču Publicis Groupe turpina motivēt savus darbiniekus, emitējot akcijas. Nākošmēnes mātes kompānijas akcijas saņems aptuveni 4 tūkstoši darbinieku . Par reklāmas grupas līdzīpašniekiem kļūs aģentūru Starcom MediaVest, Saatchi & Saatchi un citu meitas uzņēmumu darbinieki, kas ilgus gadus produktīvi strādājuši holdingā. Katram tiks piešķirtas akcijas aptuveni 2800 euro vērtībā. Šāda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apple uzrunā ar trāpīgiem izteiksmes līdzekļiem

    Gada sirsnīgāko svētku priekšvakarā ikviens zīmols vēlas iepriecināt savus uzticīgos klientus ar kādu krāšņu mārketinga kampaņu, lai atgādinātu par to, ka ir pēdējais laiks iegādāties ko īpašu saviem tuviniekiem. Kompānija Apple nolēma pārsteigt ikvienu, uzaicinot savā reklāmas video piedalīties leģendāro soul dziedātāju Stīviju Vonderu. Video Stīvijs Vonders kopā ar amerikāņu dziedātāju Andru Dei izpilda klasisko amerikāņu Ziemassvētku […]

    Lasīt tālāk