mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Mākslinieciska performance, kas spēj mainīt sabiedrisko domu

    Mārketinga kampaņu saturiskajai vērtībai ir uzstādīta augsta latiņa, tādēļ, lai patiesi uzrunātu cilvēkus, nepietiek tikai ar labu ideju – ir jāatrod trāpīgākie izteiksmes līdzekļi tās īstenošanai. Radītajam produktam ir, pirmkārt, jābūt baudāmam un jāskar sabiedrībā aktuālas tēmas, lai ikviens šajā darbā varētu saskatīt sevi. Ir jāatrod balanss starp sava produkta vai idejas virzīšanu un to, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca – Cola rada svētku iepakojumu, papildinot pērnā gada ideju

    Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena Coca – Cola ražotāji šogad izlēmuši aizstāt jaunas Ziemassvētku kampaņas radīšanu ASV tirgum ar pagājušā gada akcijas Make Someone Happy (Padari kādu laimīgu) pārstrādāšanu. Coca- Cola radīja jaunus svētku iepakojumus ar tematikai atbilstošiem uzrakstiem, kas būs kā papildinājums kampaņai Share a Coke (Padalies ar kolu). Jaunie Coca -Cola svētku iepakojumi mudinās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Samsung un Rianna rada unikālu kopproduktu

    Dienvidkorejas kompānija Samsung sadarbībā ar pasaulslaveno dziedātāju Riannu rada video un interaktīvu mobilo spēli, kuras motīvs ir cieši saistīts ar dziedātājas gaidāmo albūmu Anti, kas tiks prezentēts šī gada 4. decembrī. Video ar nosaukumu AntiDiaRy ir mini filma par pamestu māju. Kopā ar Riannu video darbojas arī divi bērni, kas vēlas nodot dziedātājai kādu neparastu vēstījumu, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Partizānu mārketings – iespēja savu zīmolu reklamēt unikālā veidā

    Lai gan ir grūti precīzi raksturot, partizānu mārketings (guerilla mārketings) ir jebkāda veida reklāmas, kas ir neparastas, negaidītas un parasti zīmīgas ar unikālu, neaizmirstamu reakciju vai mijiedarbību ar skatītāju. Šī stratēģija ietver augstu radošumu, iztēli un vēlmi uzņemties risku, taču viena lieta, kas tai noteikti nav nepieciešama, ir liels budžets – partizānu mārketings lieliski der […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Galvenās atšķirības starp mārketingu un sabiedriskajām attiecībām

    Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Starbucks – kafijas kulta virzītājspēks

    Jau vairāku gadu garumā pasauli ir pārņēmis kafijas kults, kas izcēlis šo dzērienu un idealizējis to, padarot par pilsētnieku ikdienas gaitu neatņemamu sastāvdaļu. Gaumīgās papīra krūzītes kalpo par nozīmīgu mārketinga instrumentu kafijotavu popularizēšanā, jo ik dienas tās var sastapt uz ielas, sabiedriskajās iestādēs un transporta līdzekļos. Lai ieinteresētu garamgājējus un pievērstu to uzmanību straujajā ikdienas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aldaris eksperementē ar neparastām garšu niansēm

    Alus darītava Aldaris nāk klajā ar jaunu alu – Šokolādes stoutu. Šis alus ir brūvēts ierobežotā apjomā un populārākajās tirdzniecības vietās būs pieejamas tikai 20 000 pudeles. Šokolādes stouts ir īsts britu tumšo alu tradīciju pārstāvis, kas pārsteidz ar patīkamu grauzdējuma un šokolādes aromātu, sev raksturīgo krāsu un tumīgo garšu, ko rada īpašais šokolādes iesals. “Mēs turpinām […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Marks & Spencer atspoguļo pārtikas produktu māksliniecisko vērtību

    Viens no Lielbritānijas vadošajiem zīmoliem Marks & Spencer sadarbībā ar reklāmas aģentūru RKCR / Y & R radījis “garšīgu” reklāmas video, kas iedvesmos ikvienu saldummīli. Video rullītis ar nosaukumu Adventures in Surprises (Piedzīvojumi pārsteigumos) izceļ vizuāli pievilcīgos Marks & Spencer pārtikas nodaļas produktus. Šajā Ziemassvētku video tiek attēloti tādi neparasti produkti kā pingvīnu kūka un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Twix sarīko radošu pārbaudījumu, lai atrastu labāko sadarbības partneri

    Šokolādes batoniņu ražotājs Twix noorganizēja neparastu atlasi, lai izvēlētos labāko radošo partneri interneta reklāmu izstrādei. Lai radītu interesantāko un efektīvāko konceptu, zīmols uzaicināja dažādu valstu BBDO grupas aģentūras piedalīties sacensībā. Aģentūrām tika dots uzdevums izstrādāt konceptu un realizēt reklāmas video kampaņas Kreisais Twix un labais Twix ietvaros. Uzdevumu sarežģīja tas, ka rullītis tika vērtēts Trueview formātā, […]

    Lasīt tālāk