Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Samsung un Rianna rada unikālu kopproduktu

Publicitāte, kas uzrunā

Dienvidkorejas kompānija Samsung sadarbībā ar pasaulslaveno dziedātāju Riannu rada video un interaktīvu mobilo spēli, kuras motīvs ir cieši saistīts ar dziedātājas gaidāmo albūmu Anti, kas tiks prezentēts šī gada 4. decembrī.

Video ar nosaukumu AntiDiaRy ir mini filma par pamestu māju. Kopā ar Riannu video darbojas arī divi bērni, kas vēlas nodot dziedātājai kādu neparastu vēstījumu, un, paņēmusi bērnu atstāto atslēgu, Rianna tiem seko.

Mini filmā parādās arī kāda meitene, kurai uz acīm ir kronis – tieši tāds pats, kāds rotājas uz Riannas jaunā albūma vāka. Pati dziedātāja atzinusi, ka šis simboliskais tēls ataino viņas bērnību.

Papildus video, kompānija ir izveidojusi arī interaktīvu moboli spēli, kas ļauj tās spēlētājiem klīst pa pamestas mājas istabām – gluži kā to video dara Rianna. Telpās ir jāmeklē dažādi pavedieni, kas atver foto un video, kuros tiek atskaņoti fragmenti no Riannas gaidāmā albūma.

Šis ir lielisks sadarbības piemērs, kas ir efektīvs mārketinga instruments gan konpānijai Samsung, gan arī Riannai, jo tas atspoguļo abu aktualitātes un izceļ to identitāti. Šāds kopražojums vairāk uzrunā skatītājus un izraisa lielāku interesi par idejas rašanās iemesliem, nekā stāsts, kurā nav nekā personiska.

Foto: Rob./https://www.flickr.com/photos/ro_buk//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/