reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Taizemiešu zīmols atvainojas sabiedrībai par diskriminējošu reklāmu

    Taizemiešu zīmols publiski atvainojies par nekorekto ādas balināšnas līdzekļa reklāmu, kurā atklāti tika atspoguļots, ka tumšādaini cilvēki ir neveiksminieki. Kompānija Seoul Secret  pagājušās nedēļas nogalē izņēma diskriminējošo reklāmu no vietnes YouTube. Video atspoguļoja divu sieviešu tuvplānus brīdī, kad viena no reklāmas galvenajām varonēm pēkšņi kļūst tumšādaina. Neparastā visualizācija tika papildināta ar paskaidrojošu vēstījumu: “Tev jābūt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Old Spice uzsāk kampaņu ar jaunu reklāmas seju

    Vīriešu skaistumkopšanas līdzekļu zīmols Old Spice uzsācis sadarbību ar jaunu reklāmas seju. Tumšādainā un ar spēcīgu temperamentu apveltītā oratora vietā zīmols izvēlējies ne mazāk kolorītu tēlu, kas ir ļoti drosmīgs, taču nedaudz muļķīgs. “Sviedri ir iemesls, kādēļ vīrieši nav spējuši sasniegt maksimālo potenciālu – līdz šim,” vēsta jaunā Old Spice  kampaņa. Pirmajā reklāmas video galvenais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apdrošināšanas kompānija Geico asprātīgā veidā atklāj savas priekšrocības

    Turpinot kampaņu It’s What You Do (Tas, ko tu dari), apdrošināšanas kompānija Geico savā jaunajā reklāmas vedeo piedāvā elpu aizraujošu pakaļdzīšanās ainu, kas tiek pārtraukta vissvarīgākajā mirklī. Galants un bezbailīgs spiegs, kas bēg no “sliktajiem puišiem”, uzlecot uz debesskrāpja jumta, saņem negaidītu zvanu, un, skatītājiem par pārsteigumu, zvanītāja ir viņa māte. Drošsirdīgā varoņa tēls vēl vairāk […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tīrīšanas līdzekļu ražotājs uzkopšanu pārvērš dejā

    Kurš gan būtu domājis, ka uzkopšanas darbi spēj sagādāt tik daudz patīkamu emociju? Tīrīšanas līdzekļu ražotājs Cillit Bang savā jaunajā reklāmas video parāda enerģisku paraugdemonstrējumu patiesi kaislīgai tīrīšanai. Dejotājs un horeogrāfs Daniels Kampos sniedz paraugstundu uzkopšanā, dejojot pie 80. gadu klasikas Maniac no kinolentes Flashdance. Uzsākot netīrās remontdarbnīcas uzkopšanu, Kampos ieliek ausīs austiņas, un viņa […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Booking.com: Padari 2016. par labāko gadu

    Janvāris atzīts par vieno no TOP mēnešiem atvaļinājumu plānošanai un viesnīcu rezervācijai, un, balstoties uz šo pieņēmumu, tiešsaistes rezervēšanas vietne Booking.com radījusi nelielu īsfilmiņu ar nosaukumu Best 2016 ever (Labākais 2016. gads), kas mudina skatītājus pārvērst savas ieceres rezervācijās, t.i. nesapņot par ceļojumiem, bet doties tajos. Lai palīdzētu klientiem īstenot savas ieceres un apņemšanās, zīmols radījis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pizza Hut rada "garšīgu" apģērbu līniju

    Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut nākusi klajā ar apģērbu līniju Hut Swag. Zīmols skaidro, ka šī īpašā apģērbu līnija ir radīta tiem, kas uzskata picu par savu “labāko draugu” – īsteniem picas cienītājiem. Apģērbu kolekcijā ir cepures, šalles, krekli, zeķes un arī aksesuāri, piemēram, īpašās picas saulesbrilles. Katra produkta dizainā ietverts picas motīvs, kas rada […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    First Utility savā jaunajā reklāmas video atklāj unikālu enerģijas avotu

    “Vienradži liek laternām spīdēt spožāk, televizoriem rādīt spilgtāku attēlu un ēdienam krāsnī pagatavoties ātrāk,” tā teikts  Apvienotās Karalistes enerģijas piegādātāja First Utility  jaunajā reklāmas video. Reklāma ir patiesi savdabīga – tās centrālais tēls ir vienradzis, kurš, kā teikts video, ir HD elektrības vēstnesis, kas apgādā pilsētu ar vēl nepieredzētu elektroenerģijas spēku. Tas viss izklausās komiski, […]

    Lasīt tālāk