reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Viena no lielākajām SEO kļūdām – satura stratēģija

    SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Vienlaikus, ja runājam par SEO, mūsdienās daudz laika un uzmanības tiek veltītas atslēgvārdiem, lapu nosaukumiem, shēmām, iekšējām saitēm un virsrakstiem, kā rezultātā faktiskie vārdi saturā kļūst gandrīz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Miljardieris Īlons Masks iegādājies “Twitter”. Vai pamats satraukumam?

    Miljardieris Īlons Masks šonedēļ par 44 miljardiem ASV dolāru iegādājās sociālo vietni “Twitter”. Daudzus satraucis fakts, ka Masks ir runas brīvības piekritējs un viņa mērķis ir atbrīvot platformas potenciālu. Liela daļa ekspertu satraukušies par to, ka Maska uzstādījumi var veicināt naida runas un nepatiesas informācijas izplatīšanu. Saskaņā ar darījuma nosacījumiem ”Twitter” kļūs par privātu kompāniju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko nepieciešams ņemt vērā, izmantojot e-pasta mārketinga stratēģiju?

    E-pasta mārketings joprojām ir viens no zināmākajiem un populārākajiem mārketinga veidiem – tā priekšrocības ir saiknes uzturēšana ar klientiem, statistikas ieguve un pārdošanas rezultātu uzlabošana. Vienlaikus jāatceras, ka ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas ar klientiem veidos personīgas, stabilas attiecības, nevis tiem masveidā tikai izsūtīs bezpersonīgas reklāmas. Bet kas ir nepieciešams, lai izceltos konkurentu vidū? Neapšaubāmi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pirmo reizi “Netflix” pastāvēšanas vēsturē fiksēts tā abonentu skaita kritums

    Globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vēsturē fiksējis abonentu skaita kritumu. Lielu iespaidu uz to atstājis arī Ukrainā notiekošais karš, proti, atsakoties no Krievijas tirgus, “Netflix” zaudējis aptuveni 700 000 abonentu. “Netflix” attīstība bijusi strauja un fenomenālus panākumus piedzīvojuši tādi “Netflix” projekti kā “Squid games”, “Stranger Things” un “Bridgerton”. Daudzu gadu laikā platforma augusi un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    LIELDIENAS! Vienkāršas, bet trāpīgas mārketinga idejas šiem svētkiem

    Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, un šis neapšaubāmi ir pēdējais brīdis nākt klajā ar mārketinga idejām, kas reklamēs jūsu produktus un palīdzēs jums sazināties ar klientiem. Lieldienas – tie ir vēl vieni svētki ar iespēju palielināt pārdošanas apjomu un veicināt zīmola atpazīstamību. Lūk, dažas svētku idejas, kas būs pietiekami vienkāršas, lai tās īstenotu ikviens uzņēmums: Lieldienu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidi, kā sasniegt jaunus klientus, izmantojot pārrobežu uzņēmējdarbību

    Cilvēki vienmēr ir bijuši ieinteresēti atklāt iepirkšanās iespējas ārpus savas valsts robežām. Atšķirība ir tāda, ka mūsdienās produktus visā pasaulē ir iespējams atklāt un iegādāties vienā mirklī — ar pirksta nospiedumu. Pateicoties tehnoloģiju sasniegumiem, cilvēki tiešsaistē, izmantojot mobilos tālruņus, piedzīvo globālas atklāsmes brīžus bez nepieciešamības ceļot. Kā liecina dažādas aptaujas, vairums cilvēku, kas pērk preces […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmoli turpina celt savu popularitāti uz Vila Smita un Krisa Roka incidentu

    Mēs jau rakstījām par to, ka par centrālo ASV Kinoakadēmijas balvas “Oskars” pasniegšanas ceremonijas notikumu kļuva nevis kāds notikums saistībā ar nominētajām filmām, bet tas, kā amerikāņu aktieris un komiķis Kriss Roks ceremonijas laikā uz skatuves izteica joku par aktrises Džeidas Pinketas Smitas skūto galvu, uz ko viņas vīrs, aktieris Vils Smits reaģēja, iesitot Krisam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pircēju mārketings – īstā stratēģija, lai piesaistītu lojālus klientus

    Pircēja mārketings ir dažādi mārketinga līdzekļi, kas pavada pircēju viņa ceļā no pašas pirmās domas par iespējamo pirkumu līdz norēķināšanās brīdim pie kases. Pircēju mārketings ir disciplīna, kas koncentrējas uz klientu pieredzi un klienta ceļojumu. Tas ir ārkārtīgi spēcīgs pārtikas zīmolu pārdošanas izaugsmes dzinējspēks un atšķiras no tradicionālās reklāmas un veicināšanas, šajā mārketinga veidā zīmolu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc tādi zīmoli kā “L’Oreal” veido paši savus TV šovus?

    Skaistumkopšanas zīmols “L’Oreal” ir viens no pēdējiem zīmoliem, kas sācis eksperimentēt ar televīzijas seriāla veidošanu, taču vai tas var pārliecināt komerciālās raidorganizācijas un straumēšanas platformas to pārraidīt? “L’Oreal” ir izveidojis pats savu TV šovu, cerot, ka drīzumā to pārraidīs tādi populāri straumēšanas avoti kā “Netflix” vai “Amazon”. Arī “Pepsi” un “Nike” pēdējos mēnešos ir izpētījuši […]

    Lasīt tālāk