zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Arvien pieprasītāki kļūst mārketinga vadības ārpakalpojumi

    Bez tirgzinības mūsdienu biznesā nenotiek nekas – mārketings ir kļuvis par akūtu nepieciešamību katrā uzņēmumā. Lai arī varētu domāt, ka katrā uzņēmumā kā neatņemama sastāvdaļa ir mārketinga speciālists, patiesībā šodien daudz pieprasītāki ir kļuvuši tieši mārketinga vadības ārpakalpojumi – uzņēmēji to ir atzinuši ne tikai par daudz efektīvāku metodi, bet arī finansiāli izdevīgāku. Alberta Uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktīva komunikācija sociālajos tīklos palīdz uzņēmumiem sasniegt izcilus rezultātus

    Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pirmais solis, darbojoties pie uzņēmuma identitātes pilnveides, ir esošā zīmola izpēte

    Pieaugot konkurencei un klientiem kļūstot prasīgākiem, arvien vairāk uzņēmumu kā attīstības veidu izvēlas korporatīvās identitātes izveidošanu vai pilnveidošanu. Korporatīvās identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu vidē. Lai izstrādātu, uzlabotu vai pilnībā atjaunotu korporatīvo identitāti vispirms ir nepieciešams veikt izpēti par uzņēmuma atpazīstamību ar mērķi izzināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā celt zīmola vērtību ar tirgus izpētes palīdzību?

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendings jeb zīmola atjaunošana kļūst aizvien pieprasītāka

    Droši vien ikviena uzņēmuma īpašnieks vismaz reizi dzīvē ir domājis par to, vai viņa bizness ir veiksmīgs? Vai tā piedāvātie produkti attaisno pircēju gaidas? Ja atbilde uz šo jautājumu ir noliedzoša, tad tiek meklēts problēmas risinājums – visbiežāk uzņēmumi izvēlas zīmola atjaunošanu jeb rebrendingu. Rebrendings ir pazīstama uzņēmuma zīmola maiņa vai modificēšana, kura mērķis ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendinga galvenais iemesls – kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā

    Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Tieši tāpēc mūsdienās tam ir tik liela nozīme. Taču nākas secināt, ka bieži vien zīmols […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmumu strādā pie sava zīmola identitātes

    Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendings – radoša pieeja uzņēmuma un tā zīmola attīstībai

    Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, nekā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu un lojalitāti, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu un uzņēmuma emocionālo un finansiālo vērtību kopumā. Ne velti tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no spēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Var teikt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Seši iemesli, kāpēc ir nepieciešams mārketings

    Vai jūs esat informēti par to, ko vēlas jūsu klienti? Vai esat pārliecināti, ka klienti uzticas jūsu produktiem? Kad jūs pēdējo reizi redzējāt klientu atsauksmi par jūsu produktu vai pakalpojumu? Vai tā bija sūdzība vai kompliments? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem slēpjas mārketingā. Mārketingu var arī definēt kā procesu, kas izzina pircēju vajadzības un vēlmes […]

    Lasīt tālāk