Coca – Cola

Random entry RSS

  • Posted in:

    Ronaldu rīcība kompānijai "Coca-Cola" izmaksā četrus miljardus

    EURO 2020 pirmajā spēlē Portugāles izlase Budapeštā Ferenca Puškāša stadionā E grupas mačā ar 3:0 uzvarēja Ungāriju, taču tas, kas patiešām palika atmiņā bija preses konference, kurā Portugāles futbolists Krištianu Ronaldu ar vienu savu rīcību lika “Coca-Cola” akciju vērtībai kristies par 4 miljardiem ASV dolāru. Portugāles kapteinis, kas pazīstams kā veselīga dzīvesveida piekritējis, preses konferencē […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aizvadītā gada skaistākās Ziemassvētku reklāmas

    Lai arī Ziemassvētki jau pagājuši, nav iespējams aizmirst svētku sezonai raksturīgās reklāmas, kas gādāja par jautru noskaņojumu un svētku sajūtu vēl pirms pašu svētku atnākšanas. Šogad gan vairums no reklāmām uzsvaru lika nevis uz lielām dāvanām, bet uz maziem mirkļiem kopā ar mīļajiem. Lūk, piecas aizvadītā gada labākās Ziemassvētku reklāmas, ko slavēja gan reklāmu kritiķi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ar aizkustinošu kampaņu iezīmē Coca-Cola Ziemassvētku simtgadi

    Šis gads ir bijis izaicinājumiem pilns un neparedzams, tāpēc svētku laiks šogad ir īpaši gaidīts katrā ģimenē. Tādēļ ar Ziemassvētku tradīcijām bagātais zīmols Coca-Cola aicina novērtēt mūsu tuvinieku klātbūtni gan klātienē, gan virtuāli, jo vislabākā dāvana, ko varam dāvināt ikvienam Ziemassvētku laikā esam mēs paši. Lai manifestētu tuvības svarīgumu un iezīmētu 100 gadus ar Coca-Cola […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca - Cola izstrādā iepakojuma dizainu, iedvesmojoties no krievu tautas tradīcijām

    Turpinot atzīmēt zīmola Coca- Cola  stikla pudeles dizaina simtgadi, kompānija radījusi unikālu jubilejas pudeli krievu tradicionālās lelles – matrjoškas  veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, jaunais pudeles veidols simbolizē zīmola attīstības evolūciju, tajā pat laikā saglabājot korporatīvo stilu, kas ļauj nešaubīgi atšķirt Coca- Cola  pudeles no citu ražotāju produkcijas. Koncepcija, ko izstrādājusi Dubaijas mārketinga aģentūra Ogilvy […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca-Cola aizskar Kenijas sabiedrības vērtības

    Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena ražotājam Coca-Cola  nācās rediģēt sava reklāmas video saturu translācijai Kenijā. Valsts galva atzina reklāmu par aizvainojošu, norādot uz ģimenisko vērtību pārkāpšanu atklātās skūpsta ainas dēļ. No 13. aprīļa Kenijas televīzijā parādījās jaunā video versija. Reklāma Kenijā izraisīja sabiedrības, kuras lielākā daļa ir kristieši, sašutumu. Televīzijas skatītāji masveidā sūdzējās par video rullītī Taste […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca - Cola aicina dalīties ar citātiem no iemīļotajām dziesmām

    Zīmola Coca-Cola  veiksmīgā mārketinga kampaņa Share a Coke  iegūs jaunu “skanējumu”. Kompānija nolēmusi aicināt cilvēkus dalīties ne tikai ar iemīļoto dzērienu, bet arī ar mūziku, uzsākot akciju Share a Coke and a Song  (Dalies ar Coca- Cola  un dziesmu). Kampaņas ietvaros zīmols izrotās Coca -Cola  pudeļu etiķešu dizainu ar citātiem no 70 pasaules mūzikas hītiem. Zīmola […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca - Cola ieņem līdera pozīciju mārketinga aktivitāšu efektivitātes topā

    Saskaņā ar analītiskās mārketinga platformas WARC  datiem, zīmols Coca – Cola  atzīts par 2015. gada līderi mārketinga aktivitāšu efektivitātes ziņā. Pirmajā pieciniekā ierindojās arī tādi pasaulslaveni zīmoli kā McDonalds, IKEA  un Always. Efektīvāko mārketinga projektu reitingu kompānija WARC  veido, izvērtējot pasaules labākās mārketinga aktivitātes, kas guvušas atzinību nozares festivālos. Kā arī vērtējums tiek izdarīts, balstoties uz reklāmdevēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "Coca-Cola" maina mārketinga stratēģiju; ievieš jaunu moto

    Kopš bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Coca-Cola” pirms septiņiem gadiem debitēja ar savu moto “Open Happiness” jeb “Atver prieku”, to izmantojot visdažādākajās kampaņās, jaunais uzņēmuma globālā mārketinga vadītājs Marko de Kvinto paziņoja, ka kampaņa ir kļuvusi pārāk moralizējoša un neatbilst daudz vienkāršākām ikdienas baudām, kad cilvēki izlemj nogaršot dzērienu. Šī iemesla dēļ, dzērienu ražotājs ir izlēmis pārtraukt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā izskatītos sapņi, ja tajos būtu redzamas reklāmas

    Reklāmu izvietojums ir sasniedzis gandrīz visas iespējamās vietas ietas uz Zemes un ārpus tās – gan fiziskajā, gan virtuālajā telpā. Vienīgais izņēmums ir cilvēku sapņi. Protams, zīmoli tajos var parādīties, tomēr tie nav par reklāmu izvietošanu samaksājuši – pagaidām. Zemāk redzamajā videoklipā holandiešu ražošanas uzņēmums “Studio Smack” ir nonācis dažus gadus uz priekšu nākotnē, un […]

    Lasīt tālāk