Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Coca – Cola aicina dalīties ar citātiem no iemīļotajām dziesmām

Zīmola slavenā kampaņa Share a Coke iegūs jaunu veidolu

Zīmola Coca-Cola  veiksmīgā mārketinga kampaņa Share a Coke  iegūs jaunu “skanējumu”. Kompānija nolēmusi aicināt cilvēkus dalīties ne tikai ar iemīļoto dzērienu, bet arī ar mūziku, uzsākot akciju Share a Coke and a Song  (Dalies ar Coca- Cola  un dziesmu).

Kampaņas ietvaros zīmols izrotās Coca -Cola  pudeļu etiķešu dizainu ar citātiem no 70 pasaules mūzikas hītiem.

cola_fourbottlelockup

Zīmola jaunais projekts orientēts uz jauniešu auditoriju, kas, izmantojot savu iemīļoto dziesmu tekstus, varēs dalīties savās emocijās ar ģimeni un draugiem. Kampaņa aptvers The Coca-Cola Company  vadošos zīmolus Coca-Cola, Diet Coke, Coke Zero un Coca-Cola Life.

Izvēloties dziesmu tekstus, idejas autori centušies paredzēt visdažādākās dzīves situācijas, kuras vistrāpīgāk varētu izteikt ar konkrēto vārdu savienojumu.

Projekta īstenošanai radošā komanda izmantoja Shazam  tehnoloģiju, kas atpazīst mūzikas ierakstus. Lietotājiem tika piedāvāts izvēlēties savu iemīļoto dziesmu, atskaņojot to un nosūtot ierakstu servisam.

The Coca-Cola Company  jau otro gadu īsteno kampaņu Share a Coke. Zīmola pārstāvji atzīst, ka lietotāji patiesi novērtē personalizēto pieeju, kas uzrunā visdažādākos dzēriena  Coca -Cola cienītājus.

Jaunā kolekcija veikalu plauktos parādīsies jau šovasar.

Foto: James Case/ https://www.flickr.com/photos/capcase//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/