Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Coca-Cola” pilnībā pārņem sporta dzērienu ražotāju “BodyArmor”

Tā ir līdz šim lielākā zīmola iegāde!

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Coca-Cola Co.” pirmdien paziņoja, ka pilnībā pārņems kontroli pār sporta dzērienu ražošanas uzņēmumu “BodyArmor”, iegādājoties to par 5,6 miljardus dolāru, padarot to par līdz šim lielāko uzņēmuma zīmola iegādi.

“Coca-Cola” 15% “BodyArmor” akciju iegādājās 2018. gadā, kļūstot par tā otro lielāko akcionāru. Tolaik basketbola leģenda Kobe Braients bija tās trešais lielākais akcionārs – viņš uzņēmumā bija investējis sešus miljonus dolāru.

Laikraksts “Wall Street Journal” jau iepriekš vēstīja, ka “Coca-Cola” ieplānojusi darījumu, kurā paredzēts iegādāties atlikušo uzņēmuma akciju daļu no tā dibinātājiem un investoriem, kā arī profesionālajiem sportistiem, kuri investējuši kompānijā.

“BodyArmor” konkurē ar tirgus līderi “Gatorade”, kas pieder “Coca-Cola” galvenajam konkurentam “PepsiCo”. Reklamējot sevi kā veselīgu sporta dzērienu, “BodyArmor” ir pārspējis Coke’s Powerade un kļuvis par otro lielāko spēlētāju šajā kategorijā.

Kopš Covid-19 pandēmijas sākuma “Coca-cola” ir pārveidojusi savu portfeli, atsakoties no dzērieniem, kas nav tikuši labi pārdoti. Tas ietver tā īslaicīgo “Coca-Cola Plus Energy” dzērienu Ziemeļamerikā šopavasar.