mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Aktīva komunikācija sociālajos tīklos palīdz uzņēmumiem sasniegt izcilus rezultātus

    Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pirmais solis, darbojoties pie uzņēmuma identitātes pilnveides, ir esošā zīmola izpēte

    Pieaugot konkurencei un klientiem kļūstot prasīgākiem, arvien vairāk uzņēmumu kā attīstības veidu izvēlas korporatīvās identitātes izveidošanu vai pilnveidošanu. Korporatīvās identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu vidē. Lai izstrādātu, uzlabotu vai pilnībā atjaunotu korporatīvo identitāti vispirms ir nepieciešams veikt izpēti par uzņēmuma atpazīstamību ar mērķi izzināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirgus pētījumi palīdz biznesam pieņemt nekļūdīgus lēmumus

    Mūsdienās arvien pieprasītāka kļūst tirgus izpēte, kas palīdz uzņēmumiem apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem, tādējādi sniedzot tiem iespēju pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus. Tirgus pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū un vēlas veicināt pircēju piesaistīšanu, kā arī veidot efektīvu mārketinga politiku. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvs veids, kā sasniegt mērķauditoriju – integrētā mārketinga komunikācija

    Ņemot vērā digitalizācijas nebeidzamo attīstību un to, ka arvien populārāki kļūst dažādi sociālie tīkli, mārketinga kanāla izvēles procesā arvien aktuālāka kļūst integrētās mārketinga komunikācijas izmantošana, dažādu mediju kombinēšana, kā arī jauni mārketinga komunikācijas izplatīšanas kanāli. Integrētā mārketinga mērķis ir radīt vienotu pieredzi, lai patērētāji mijiedarbotos ar zīmolu un uzņēmumu. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • SEO, alberta uzņēmumu grupa

    Posted in:

    Veiksmīga SEO pamatā ir kvalitatīva atslēgvārdu atlase

    Tieši atslēgvārdi ir SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām) pamatā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – veiksmīgas SEO stratēģija pamatā ir atslēgvārdu rūpīga izpēte. Vispirms – kā strādā SEO? SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un […]

    Lasīt tālāk

  • Alberta Uzņēmumu grupa, mārketings, mārketinga stratēģija,, mārketinga plāns, efektīvs mārketings

    Posted in:

    Uzņēmumi novērtē mārketinga stratēģiju, kas atbilst to vajadzībām un iespējām

    Mārketings ir ikviena uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa un dzinējspēks. Galvenais mārketinga mērķis ir radīt ieguvumu pircējam, taču pieaugot konkurencei, neapšaubāmi, ka radīt efektīvu mārketinga stratēģiju kļūst arvien sarežģītāk. Tieši tāpēc daudzi risinājumu meklē pie Alberta Uzņēmumu grupas, kas saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā celt zīmola vērtību ar tirgus izpētes palīdzību?

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]

    Lasīt tālāk

  • SDTIC, klientu apmierinātības pētījums, pētījums

    Posted in:

    Lai gūtu panākumus, uzņēmēji nedrīkst aizmirst par klientu apmierinātību

    Ikviens uzņēmējs vēlas radīt produktus, kas patiks gan viņiem pašiem, gan klientiem. Tomēr lielākā kļūda, kas tiek pieļauta ir tāda, ka daudzi no uzņēmējiem vispirms koncentrējas uz peļņu, bet tikai tad uz kvalitāti vai klientu apmierinātību. Tieši klientu apmierinātības pētījums palīdz iegūt datus, kas ļauj izvērtēt un analizēt klientu apmierinātību ar konkrēta uzņēmuma darbu un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Singapūras “Burger King” restorānam, neskatoties uz Covid-19 ierobežojumiem, izdevies palielināt savu tirgus daļu

    Laikā, kad Singapūrā sākās Covid-19 vīrusa uzliesmojums un mediju patēriņa paradumi valstī strauji mainījās, ātrās ēdināšanas uzņēmums “Burger King” to izmantoja kā iespēju uzlabot savu reputāciju un palielināt pārdošanas apjomus. Izolācija Singapūrā izraisīja pēkšņu digitālo plašsaziņas līdzekļu patēriņa pieaugumu, bet tirgotājiem – auditorijas pārpilnību. Lai apsteigtu konkurentus, “Burger King” savi klienti bija jāapkalpo ātri un […]

    Lasīt tālāk