sabiedriskās attiecības

Random entry RSS

  • Posted in:

    Vai sabiedrisko attiecību speciālists mūsdienās aizvien ir prioritāte?

    Labas sabiedriskās attiecības ir ļoti svarīgs aspekts jebkura uzņēmuma vai zīmola attīstībai, tomēr lielāka daļa uzņēmumu visā pasaulē uzskata, ka maksāt par sabiedrisko attiecību speciālistu pakalpojumiem ir pilnīgi lieki. Mēs visi zinām, ka sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mūsdienu sabiedrisko attiecību speciālists – digitālās pasaules speciālists

    Jāatzīst, ka mūsdienu attīstība un tieši digitālā pasaule ir pārveidojusi medijus – aizvien populārāks kļūst internets un digitālie žurnāli, lielāka nozīme piešķirta sociālajiem medijiem un metodes, ar kādām piesaistām jauno klientu uzmanību, ir stipri atkarīgas no šīm sociālo portālu platformām. Skumji vai nē, bet bez interneta mēs vairs neesam nekas – medijiem ir jābūt nomodā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai jebkura publicitāte ir laba?

    Daži sabiedrisko attiecību profesionāļi joprojām uzskata, ka nepastāv tāds jēdziens kā slikta publicitāte! Šie speciālisti piekopj “bises pieeju” sabiedriskajām attiecībām, izplatot savu informāciju visos iespējamajos kanālos. Daudzi uzņēmēji rīkojas tāpat – viņi sniedz vērtīgu saturu, pretī saņemot publicitāti šaubīgos vai viņu mērķauditorijai neatbilstošos medijos. Šādā pieeja visbiežāk neattaisno cerības un nepalīdz sasniegt vēlamo rezultātu. Dažkārt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaules labākās ziņas

    Septembra beigās Ārlietu ministrija rīkoja akciju Pasaules labākās ziņas – ar gājienu un 20 000 bezmaksas avīžu eksemplāru dalīšanu. Gan pasākuma nosaukums, gan avīžu drukāšana lika uzdot jautājumu – kāpēc tieši tāds un cik jēgpilna un pamatota ir 3600 eiro izdošana tam visam? Šāda akcija, kuras mērķis ir informēt sabiedrību par progresu pasaulē, izmantojot labākos un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sabiedriskās attiecības un ētika

    Katrai profesijai ir morāls mērķis. Sabiedriskajām attiecībām tas ir – sociālā harmonija. Savā darbā PR profesionāļi nodarbojas ar savstarpējas sapratnes un mierīgas līdzāspastāvēšanas veicināšanu starp indivīdiem un institūcijām. Augstākajā līmenī SA konsultē klientu organizācijas iesaistot sabiedrību lēmumu pieņemšanā un pārliecinoties, ka organizācijas darbības ir ne tikai organizācijas, bet arī to sabiedrības locekļu, ko organizācijas darbības […]

    Lasīt tālāk