sociālie mediji

Random entry RSS

  • Posted in:

    Vienkārši veidi, kā izplatīt pozitīvismu, izmantojot mārketingu

    COVID-19 dēļ Latvijā un pasaulē arvien grūtāk ir atrast pozitīvas ziņas, kas mūs iedvesmotu un liktu pasmaidīt. Tāpat arī sabiedrībā valda zināms negatīvisms, tāpēc neapšaubāmi, ka uzņēmumiem šis ir lielisks laiks, lai izveidotu kampaņu, kuras centrā būtu pozitīvas emocijas. Šāda kampaņa palīdzēs ne tikai sniegt klientiem justies labāk, bet arī ietekmēs jūsu zīmola tēlu un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mājdzīvnieki – nopietns bizness uzņēmējiem

    Jau kopš pašiem pirmsākumiem arī mārketingā un reklāmās tiek izmantoti mājdzīvnieki, kas mūsdienās neapšaubāmi tiek uztverti kā pilnvērtīgi ģimenes locekļi. Neatkarīgi no pārstāvētās nozares, uzņēmumi labprāt izmanto klientu padziļināto saikni ar mājdzīvniekiem, radot produktus, kas piemēroti mājas mīluļiem. Lai arī šodien lielākā daļa naudas, kas tiek iztērēta mājdzīvniekiem, ir paredzēta pārtikai un veterinārajai aprūpei, tendences […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    10 padomi, kas jāzina, uzsākot mārketingu

    Šajā rakstā ir apkopoti desmit padomi, lai palīdzētu jaunizveidotiem uzņēmumiem radīt ilgtspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu mārketinga stratēģiju. 1. Ieguldiet sava “zīmola kapitālā” Bieži sastopama kļūda, ko novērojam jauniem uzņēmumiem ir tāda, ka tie iegulda lielus līdzekļus minimāli dzīvotspējīgā produktā, izstrādā to līdz pilnībai, palielina kapitālu, bet zīmols izskatās briesmīgi. Tāpēc pirms sākt mārketingu, atbildiet […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izpārdošana vai pirmā pirkuma atlaide – kāda ir visefektīvākā taktika veiksmīgam atlaižu mārketingam?

    Atlaides ir stratēģiska rīcība, lai radītu vairāk potenciālo pirkumu un iegūtu jaunus, kā arī noturētu vecos klientus. Noteikti piekritīsiet, ja apgalvosim, ka cenai ir ļoti liela nozīme un uzņēmumiem ir ļoti svarīgi izmantot pareizo cenu stratēģiju. Daudzi uzņēmēji atzīst, ka ilgstoši netur augstas cenas, jo zina, ka tā riskē zaudēt klientus, taču arī nepārtraukta cenu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Cik svarīgi influenceri ir mūsu mārketinga stratēģijām?

    Līdztekus tādiem pamatproduktiem kā saturs, sociālie mediji un e -pasta mārketings, tā sauktie influenceri ir kļuvuši par zīmolu mārketinga kombinācijas neatņemamu sastāvdaļu. Mūsdienās liela daļa uzņēmumu izmanto ietekmētāju mārketingu, kā rezultātā nav šaubu, ka ietekmētāju mārketings ir kļuvis par pamatu lielākajā daļā uzņēmumu praktiski visās nozarēs. Influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vecā skola: aizmirstā tehnoloģija atgriežas kopā ar mūsdienu tirgotājiem

    Neskatoties uz milzīgajiem sasniegumiem mārketinga speciālistu darbā, daudzu stratēģiju pamatā ir diezgan uzticama tehnoloģija, kas savu uzdevumu pilda jau gadiem. Turklāt novērojams, ka “vecās” mārketinga tehnoloģijas šobrīd atgriežas kopā ar mūsdienu tirgotājiem. Lai gan tie darbojas dažādās platformās un tiem ir ievērojami atšķirīgi lietošanas paradumi, e -pasta mārketingam, QR kodiem un SMS ziņojumapmaiņai ir trīs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tehnoloģiju nozīme mārketingā tikai un vienīgi pieaug

    Mārketings mūsdienās ir piedzīvojis vairākas pārmaiņas gan saistībā ar jaunu platformu parādīšanos tirgū, gan globāliem izaicinājumiem. Neatņemama sastāvdaļa mārketingā ir tehnoloģijas, tai skaitā mobilais telefons. Ja agrāk telefons bija tikai sarunām, tad tagad to var izmantot vēl daudz un dažādos veidos. Mobilais telefons ir kļuvis ne tikai par saziņas avotu, bet arī veidu kā meklēt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    SMS mārketings – viens no efektīvākajiem saziņas veidiem ar klientiem

    Lai arī varētu šķist, ka SMS mārketings jeb masveidu ziņu nosūtīšana dažādiem saņēmējiem, balstoties uz dažādiem kritērijiem, ir novecojis mārketinga veids, patiesībā tas joprojām var nest ievērojamus ieņēmumus. SMS mārketings palīdzēs sasniegt klientus, būs ātrs un ērti personalizējams mārketinga veids. SMS ir efektīvākais komunikācijas kanāls, lai iesaistītu klientus uzņēmuma aktivitātēs, veicinātu pārdošanu un uzlabotu klientu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Klātiene vai tiešsaiste? Kādu stratēģiju izvēlēties, rīkojot pasākumu?

    COVID-19 pandēmija ir mainījusi ne tikai veidus, kā izmantojam dažādus pakalpojumus, bet arī paradumus, kā apmeklējam pasākumus. Pandēmijas iespaidā daudzi pasākumi tika atcelti vai pārgāja tiešsaistē un runa nav tikai par koncertiem vai biznesa konferencēm, bet arī dažāda veida zīmola rīkotajiem pasākumiem. Lai arī daudzas valstis ir sākušas atcelt savus ierobežojumus, tomēr zaļā sertifikāta nepieciešamība, […]

    Lasīt tālāk