Latvijā
-
by informacija Comments are off
-
Noskaidrotas apmeklētākās vietnes septembrī
by informacija Comments are off
-
-
Preses izdevējiem piegādes izmaksas nākamajā gadā nepalielināsies
by informacija Comments are off
ĀRZEMĒS
-
by informacija Comments are off
-
“Pepsi” zīmola jaunā kampaņa vērsta uz Millenium paaudzi
by informacija Comments are off
-
-
Ziemassvētku reklāmu topu augšgalos – Aldi un Coca-Cola reklāmas
by informacija Comments are off
REKLĀMA
-
-
Gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju ir veikuši pirkumu caur reklāmas baneri
by informacija Comments are off
-
“Pepsi” zīmola jaunā kampaņa vērsta uz Millenium paaudzi
by informacija Comments are off
pr
-
by informacija Comments are off
-
-
-
Ieskaties: Helovīna PR kampaņas, kas aizrāva visu pasauli
by informacija Comments are off
AKTUĀLA INFORMĀCIJA
-
Posted in:
No 1. augusta alkohola reklāmas saņems stingrākus ierobežojumus: ko tas nozīmē uzņēmumiem?
by informacija Comments are off
No 2025. gada 1. augusta spēkā stāsies Alkoholisko dzērienu aprites likuma grozījumi, kas noteiks būtiskus ierobežojumus alkoholisko dzērienu reklāmai. Ierobežojumu mērķis – mazināt alkoholisko dzērienu patēriņu un ierobežot reklāmas ietekmi uz pircējiem. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir sagatavojis informatīvu materiālu par PTAC kompetencē esošajām tēmām. Materiālā ietvertas arī atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, kas […]
-
Posted in:
Pēdējo 6 mēnešu laikā radio ik dienu klausījās vidēji 60% jeb 906,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju
by informacija Comments are off
2024.gada rudenī un 2025.gada ziemā vismaz reizi dienā radio klausījās vidēji 60% jeb 906 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Savukārt šajā laikā kopumā nedēļā vidēji radio klausījās 82,3% jeb 1 miljons 243 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā. Pēdējo sešu mēnešu laikā viens radio klausītājs vidēji dienā radio klausīšanai veltījis 4 […]
-
by informacija Comments are off
Kārlis Ozols, tirdzniecības centra internetā 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs, savā tiešsaistes uzstāšanās reizē 17. oktobrī biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” runāja par izaicinājumiem, ar kuriem saskaras e-komercija 2024. gadā. Viņš izskaidroja, kā stagnējošā tirgū ar pieaugošām izmaksām un konkurenci, kā arī piesardzīgu pircēju noskaņojumu, iespējams sasniegt būtisku pārdošanas apjomu pieaugumu. “E-komercija 2024: pēdējo divu gadu […]
Atsauksmes
Paldies. Vienkāršs un cilvēcisks paldies Albertam.
A.Latvijas Republikas bij. prezidentsSadarbībā ar Albertu vajag tikai nospraust mērķi, kas jāsasniedz, bet veidu, kā to izdarīt, Alberts ar saviem kolēģiem atradīs un izvēlēsies pats.
A.Latvijas Republikas bij. premjersViss lieliski. Sākotnējais iespaids, ka Alberts un viņa aģentūra būs tikai kārtējie runātāji, bet padarītais liecina, ka ir tomēr arī darītāji.
A.Latvijas Republikas bij. ministrs
Aktuālās publikācijas
-
Kāpēc viena dziesma veikalā liek tērēt vairāk, bet cita – mazāk
by informacija Comments are off
-
-
Latvija Japānas žurnālistu skatījumā – inovāciju un dabas harmonija
by informacija Comments are off
-
Noskaidrotas apmeklētākās vietnes septembrī
by informacija Comments are off


