ĀRZEMĒS
-
by informacija Comments are off
-
“Pepsi” zīmola jaunā kampaņa vērsta uz Millenium paaudzi
by informacija Comments are off
-
-
Ziemassvētku reklāmu topu augšgalos – Aldi un Coca-Cola reklāmas
by informacija Comments are off
MĀRKETINGS
-
by informacija Comments are off
-
6 veidi, kā personīgais zīmols palīdz attīstīt karjeru AI laikmetā
by informacija Comments are off
-
-
REKLĀMA
-
Gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju ir veikuši pirkumu caur reklāmas baneri
by informacija Comments are off
-
“Pepsi” zīmola jaunā kampaņa vērsta uz Millenium paaudzi
by informacija Comments are off
-
Ziemassvētku reklāmu topu augšgalos – Aldi un Coca-Cola reklāmas
by informacija Comments are off
pr
-
-
Ieskaties: Helovīna PR kampaņas, kas aizrāva visu pasauli
by informacija Comments are off
-
AKTUĀLA INFORMĀCIJA
-
by informacija Comments are off
Kārlis Ozols, tirdzniecības centra internetā 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs, savā tiešsaistes uzstāšanās reizē 17. oktobrī biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” runāja par izaicinājumiem, ar kuriem saskaras e-komercija 2024. gadā. Viņš izskaidroja, kā stagnējošā tirgū ar pieaugošām izmaksām un konkurenci, kā arī piesardzīgu pircēju noskaņojumu, iespējams sasniegt būtisku pārdošanas apjomu pieaugumu. “E-komercija 2024: pēdējo divu gadu […]
-
by informacija Comments are off
Interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal jūlija TOP 10 vairākums reklāmdevēju ir no tirdzniecības nozares, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais jūlija tops. Displeja reklāmu topā līderos ierindojas zīmols Rimi, taču izteikts kāpums ir novērojams arī zīmolam Drogas, displeja reklāmu topā ieņemot otro vietu, bet video reklāmu topā ierindojoties augšgalā. Displeja reklāmu TOP […]
-
by informacija Comments are off
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā uzstājās savas jomas vadošie eksperti, runājot par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Konferencē piedalījās arī CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga, kas ieskicēja pārdošanas rīkus digitālajos kanālos. “Lietotāja ceļa galvenie ietekmējošie faktori ir uzņēmējdarbības gatavība, biznesa uzstādījumi, pieejamie resursi, biznesa mentalitāte. […]
Atsauksmes
Paldies. Vienkāršs un cilvēcisks paldies Albertam.
A.Latvijas Republikas bij. prezidentsSadarbībā ar Albertu vajag tikai nospraust mērķi, kas jāsasniedz, bet veidu, kā to izdarīt, Alberts ar saviem kolēģiem atradīs un izvēlēsies pats.
A.Latvijas Republikas bij. premjersViss lieliski. Sākotnējais iespaids, ka Alberts un viņa aģentūra būs tikai kārtējie runātāji, bet padarītais liecina, ka ir tomēr arī darītāji.
A.Latvijas Republikas bij. ministrs
Aktuālās publikācijas
-
Kā pavadīt mazāk laika e-pasta mārketingā un joprojām pelnīt naudu
by informacija Comments are off
-
6 veidi, kā personīgais zīmols palīdz attīstīt karjeru AI laikmetā
by informacija Comments are off
-
-