Reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Interneta vietne "Pinterest" – ērti un pārskatāmi

    Interneta vietne Pinterest neapšaubāmi ir radījusi apvērsumu sociālo mediju pasaulē – tā auditorija turpina pieaugt arvien straujāk. Šīs vietnes apmeklējums ir viens no visstraujāk augošajiem sociālo portālu vidū. Tas sen vairs nav tikai dzīvesveida emuārs, bet arī lieliska vieta, kur īstenot savu tirdzniecības stratēģiju, tādējādi palielinot savus pārdošanas apjomus un atpazīstamību. Ja jūsu ideālā auditorija ir Pinterest, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radošas idejas Lieldienu mārketinga aktivitātēm

    Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, kas nozīmē, ka uzņēmumu īpašniekiem ir jauna iespēja palielināt savu pakalpojumu noietu un celt savu popularitāti jeb īstais laiks, lai veidotu svētku reklāmas kampaņas un aktivitātes. Esam apkopojuši dažas idejas, kas lieliski piesaista auditorijas uzmanību: Lieldienu zaķis Lieldienu zaķis ir mitoloģisks truša tēls, kas Lieldienās bērniem dāvina dāvanas un saldumus, un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā efektīvi izmantot reklāmu tā, lai produkts pats atrastu savu klientu?

    Mainoties laikam un pieaugot digitalizācijas lomai, mainās arī uzņēmēju pārdošanas taktika. Uzņēmēji šodien pārāk daudz paļaujas uz to, ka klients aktīvi meklēs savu produktu, taču kā likt produktam sameklēt pircēju ātrāk? Mūsdienās problēma nav tajā, ka cilvēki vienkārši nepērk. Bet tad, kāpēc daži zīmolu tirgotāji joprojām gaida jaunus klientus tā vietā, lai tos atrastu paši? […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitālā reklāma - labākais veids finanšu pakalpojumu zīmoliem vairot patērētāju uzticību

    Patērētāju uzticību finanšu pakalpojumu nozarē var būt saglabāt īpaši grūti. Nesens klientu novērtējuma pētījums Amerikā atklāj, ka mazāk nekā puse patērētāju ieteiktu savus finanšu pakalpojumu sniedzējus citiem.  Šajā aptaujā aptuveni 46% respondentu norādījuši, ka neuzticas finanšu pakalpojumu sniedzējiem. Eksperti norādījuši, ka pie tā vainojama negatīva publicitāte, kas saistīta ar bankām un viņu klientiem. Tomēr ikviens finanšu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā likt cilvēkiem runāt par tavu zīmolu?

    Pētījumi liecina, ka visos kontinentos un paaudzēs draugu ieteikumi ir uzticamāki, nekā jebkura cita veida reklāma. Cilvēkiem patīk dzirdēt, skatīties un dalīties stāstos ar tiem cilvēkiem, kuri visvairāk to prot novērtēt. Stāsta pakalpojumi Instagram, Snapchat, Facebook un pat Google mudina lietotājus dalīties savās izvēlēs un pieredzē biežāk nekā jebkad agrāk. Tā vietā, lai aizvietotu šos […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    2017. gada pārsteigums: Drukātas reklāmas, kas aizrauj!

    Digitālajā laikmetā drukātajai reklāmai uzticas arvien mazāk. Tā vietā priekšroka tiek dota video un tiešsaistes reklāmām. Taču aizejošais gads ir pārsteidzis mūs ar dažām lieliskām drukātājam reklāmām, kas apliecina, ka drukāta reklāma ir dzīvāka kā jebkad! Burger King Gada visdrosmīgākā drukātā kampaņa bija “Burning Stores”, kas tika izveidota saistībā ar Burger King. Ideja parādīt savu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Noteiktas 2017.gada sirsnīgākās Ziemassvētku reklāmas

    Tie nav Ziemassvētki bez devas sirsnīgu svētku reklāmu, kas liek asarām sarosīties un sirdij pukstēt straujāk, tomēr viena no viņām ir ieņēmusi Top pirmo vietu kā vispopulārākā. Pārsteidzoši, bet tā nebija ne Hetrova lāču reklāma, ne Pedingtona, ne Marks & Spencer, tā bija neviena cita kā „Aldi” svētku reklāma. Datu pētījumu kompānija „4C Insights”, pētīja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Top 8 visskatītākās 2017. gada reklāmas YouTube

    Ir pienācis laiks gada noslēguma sarakstiem un šis solās būt īpaši interesants – 2017. gada YouTube reklāmu līderu tops un saraksts ar visvairāk skatītajām reklāmām. Jūs atpazīsiet daudzas! Sākot jau ar Super Bowl reklāmas klipiem (Kia, Budweiser) līdz pazīstamām slavenībām (Natālija Portmane un Miss Dior, Melisa Makārtnija un Kia, Dveins Džonsons un “Apple”). Interesanti ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām

    Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pārāk liela sociālo mediju izmantošana uzņēmuma reklamēšanai var nodarīt ļaunu

    Pēdējo gadu laikā, sociālie mediji ir kļuvuši par vienu no veiksmīgākajiem rīkiem, ar kura palīdzību vadīt dažādas mārketinga kampaņas. Uzņēmumiem tiek ieteikts konstanti sevi pieteikt sociālajos tīklos, tādā veidā it kā piesaistot klientu uzmanību. Lai arī tiešsaistes sociālo tīklu ietekme ir neaizstājama, tomēr ir svarīgi ņemt vērā, ka attieksme pret atsevišķiem zīmoliem ir mainījusies tieši […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Priekšvēlēšanu aģitāciju internetā plāno aizliegt, ja tā veikta kā maksas pakalpojums

    Vēlēšanu dienā, kā arī dienu pirms vēlēšanām priekšvēlēšanu aģitācija internetā būs aizliegta, ja tā veikta kā maksas pakalpojums, paredz Saeimā ceturtdien skatāmie grozījumi Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā. Aģitācijas materiālu izvietošanas aizliegums vēlēšanu dienā un dienu pirms vēlēšanu dienas publisko elektronisko sakaru tīklos, tostarp internetā, neattieksies uz politisko partiju un to apvienību mājaslapām. Izmaiņas paredz, ka aģitācijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ideālās mūzikas ceļš līdz reklāmai

    Mūsdienās reklāmas neiztiek bez mūzikas – prasme saskaņot atbilstošo dziesmu vai mākslinieku ar zīmolu vērtībām un to vēstījumu ir mākslas cienīgs process. Ja attēls spēj pavēstīt tūkstošiem vārdu, tad skaņa sniedz šim attēlam dzīvību un rada paliekošu emocionālo saikni. Maiga dziesma Lilijas Alenas izpildījumā un Auroras mode, Džons Levis un Ziemassvētku dāvanas, The Velvet Underground […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veiksmīgas reklāmas pamatā ir patērētāju vajadzību izzināšana

    Veiksmīgas reklāmas pamats nekad nav mainījies – cilvēki reaģē uz reklāmu, kas ir saistoša un nozīmīga, nav svarīgi, kur viņi to redz – tiešsaistē vai bezsaitē, mājās vai ceļā, galvenais ir tas, ka tā ir sasniegusi savu mērķi. Tomēr vairāki pētījumi liecina, ka mūsdienās, neskatoties uz plašajām iespējam, ir vairāki tirgotāji, kas nespēj pamatot savu zīmolu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Video reklāma telefonā - veids kā efektīvi sasniegt auditoriju

    Pēdējos pāris gadus mārketinga un reklāmas pasaulē valda vārds “mobilais telefons” – tas ir kļuvis par veidu kā sazināties ne tikai starp draugiem un paziņām, bet arīdzan starp uzņēmumu un patērētājiem. Pēdējā gada laikā zīmoli ir sākuši ievērot divus faktorus, kas var būtiski palīdzēt uzlabot savu reklāmu mobilajās ierīcēs – datu vērtība un video. Pretstatā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Valentīna diena - īstais laiks radošai mārketinga aktivitātei

    Straujiem soļiem tuvojas Valentīna diena jeb visu mīlētāju svētki – kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divvientulībā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai. Kā jebkuri svētki, arī romantika ir liels bizness – ja esat restorāna vai viesnīcu īpašnieks jūs neapšaubāmi ievērosiet kā pieaugt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Meli pret pārspīlējumu - kāda ir atšķirība?

    Reklāmdevēji mēģina pārliecināt cilvēkus iegādāties preci vai produktu izmantojot dažādas metodes – uzņēmums var sniegt izklaidējošu ziņu par savu zīmolu, salīdzināt produktus ar savu konkurentu produktiem, pastāstīt par produkta specifikācijām vai izteikt neskaidrus apgalvojumus, ko nevar pierādīt vai noraidīt. Pēdējā metode ir pazīstama kā pārspīlēšana – reklamētais produkts var šķist labāks, kā ir patiesībā, tomēr […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Metaforas kā kreatīvs risinājums unikālai reklāmai

    Kad saldumu ražotājs “Skittles” vēlējās sākt pārdot savas krāsainās konfektes, viņi izmantoja saukli “nogaršo varavīksni”. Un tas strādāja! Miljoniem patērētāju visā pasaulē nevarēja atrauties no šī, nu jau, tik skanīgā un atbilstošā saukļa. Tātad, kas to padarīja tik veiksmīgu? Pirmkārt jau tas, ka tā bija metafora. Un kas tā īsti ir? Būtībā, metafora ir pārnestā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Salīdzinošā reklāma - smalka līnija starp godīgu un negodīgu mārketingu

    Mūsdienu pasaulē, kad produkti un zīmoli nepacietīgi meklē patērētāju uzmanību, reklāmas paliek aizvien kritiskākas. Šajā sacensībā, kā veicināt paša produktu vai pakalpojumu, reklāmdevēji sāk variēt ar dažādiem stiliem, lai piesaistītu klientus. Viena no šādām taktikām ir salīdzinošā reklāma – tai gan ir ļoti smalka līnija starp godīgu un negodīgu tirdzniecības praksi, un var radīt pat juridiskas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Minimālisms reklāmās

    Attīstoties tehnoloģijām, attīstās arī reklāmdevēju vēlme radīt arvien sarežģītākas un bezgaumīgākas reklāmas, tās pasniedzot visdažādākajos veidos. Reklāma sasniedz cilvēkus caur televīziju, internetu un mobilajiem telefoniem. Skaļums un sarežģītība gan vairs neatstāj uz klientu tādu iespaidu kā agrāk, radot nopietnu problēmu uzņēmējiem, kas cīnās par tirgus daļu. Minimālisms reklāmās piedāvā vienu iespējamu atbildi uz šo problēmu. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veiksmīga reklāma ne tikai informē, bet sniedz arī emocionālu gandarījumu

    Ikviena uzņēmuma reklāmas pozicionēšanās paziņojuma beigās tā zīmolam ir jābalstās uz emocionālu ieguvumu. Protams, reklāmā ir svarīgi izklāstīt funkcionālos labumus, kādus produkts/ pakalpojums sniegs klientam, kas ir būtiski, lai piesaistītu uzmanību un gūtu panākumus. Taču problēma ir tā, ka jebkurš produkts attiecīgajā kategorijā parasti piedāvā vienas un tās pašas funkcionālās priekšrocības. Ir ļoti grūti atšķirt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izplatītākās kļūdas reklāmās, no kurām nepieciešams izvairīties

    Lai gan nevar viennozīmīgi noteikt, kuras reklāmas skaitās “labas”, bet kuras “sliktas”, ir dažādi principi, pēc kuriem var spriest par reklāmas kvalitāti, īpašībām un cilvēku interesi par tām. Lai gan reklāmdevēji nekad apzināti necenšas reklāmu izveidot nebaudāmu, ir vairākas izplatītākās kļūdas, ko mēdz pieļaut daudzi uzņēmumi, neatkarīgi no viņu lieluma un ietekmes. Uzmanības novēršana Viena […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Partizānu mārketings - iespēja savu zīmolu reklamēt unikālā veidā

    Lai gan ir grūti precīzi raksturot, partizānu mārketings (guerilla mārketings) ir jebkāda veida reklāmas, kas ir neparastas, negaidītas un parasti zīmīgas ar unikālu, neaizmirstamu reakciju vai mijiedarbību ar skatītāju. Šī stratēģija ietver augstu radošumu, iztēli un vēlmi uzņemties risku, taču viena lieta, kas tai noteikti nav nepieciešama, ir liels budžets – partizānu mārketings lieliski der […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Humors reklāmās - vai tas atmaksājas?

    Kāpēc tik daudzi reklāmdevēji savās reklāmās izmanto humoru? Lūk, vienkārša atbilde – reklāmai ir jāspēj pievērst cilvēku uzmanību, un smieklīgas reklāmas tiešām to spēj. Ja apdomā, kādas ir pēdējās reklāmas, ko esat apsprieduši ar draugiem vai dalījušies savā “Facebook” profilā, tad ir skaidrs, ka lielākajā daļā no tām ir iesaistīts humors, un jūs tās būtu gatavi noskatīties […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā iegūt popularitāti nepārmaksājot

    Reklāmas baneri un drukas reklāmas var būt dārgs veids, kā reklamēt savu uzņēmumu. Turklāt, tā ne vienmēr ir pietiekami atbilstoša iespēja, kā reklamēt mazu vai vidēja lieluma uzņēmumu. Tātad, lai atrastu to, kā iegūt vislielāko atdevi no jūsu reklāmas, neieguldot lielus līdzekļus, zemāk ir minēti daži veidi, kur un kā ne-dārgi izvietot reklāmu. Publicējiet saturu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Smalkas nianses, kas palīdz efektivizēt mārketingu

    Cilvēki bieži mēdz reklāmu un pārdošanas veicināšanu uzskatīt par vienu un to pašu. Taču, neskatoties uz to, ka abiem ir manāmas līdzīgas iezīmes (abi ir mārketinga kampaņu ieroči), ir dažas atšķirības, kuras der paturēt prātā, veidojot veiksmīgu mārketinga stratēģiju jūsu biznesam. Reklāma parasti ir vērsta uz kādu konkrētu, piemēram, potenciālo patērētāju. Tradicionāli, reklāma izplata samaksātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Produktu izvietošana kā efektīva reklāmas metode

    Produktu izvietošana – ikdienā mēs to redzam gandrīz visur, piemēram, mūsu mīļākajos TV šovos – plaši pazīstams zīmols tiek “iepīts” sarunā starp varoņiem, tā logo tiek parādīts fonā uz plakāta vai viens no galvenajiem varoņiem padzerās no kādas slavenas firmas pudeles. Šī tehnika joprojām ir ļoti populāra reklāmdevējiem, jo patērētāji var ignorēt reklāmas, bet tie […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai slavenību dalība reklāmā vienmēr ir efektīva

    Laikmetā, kad televīzijas realitātes šovi dominē reitingu augšgalos un ikviens var kļūt par pazīstamu “blogeri”, līnija starp slavenību un “vidējo Latvijas iedzīvotāju” ir ļoti šaura. Šo tendenci mēdz izmantot arī reklāmas kampaņās, arvien mazāk izmantojot tajās slavenības. Šāda situācija atstāj reklāmdevējiem iespēju debatēt, vai panākumu atslēga ir slavenības vai reāli cilvēki. Tātad, kā var noteikt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā iegūt veiksmīgu "word of mouth marketing" pieredzi?

    Kad bija pēdējā reize, kad jūs pastāstījāt draugam par labu filmu? Jūs tobrīd varbūt to nesapratāt, bet pateicoties šim ieteikumam, jūs filmas studijai nodrošinājāt labāko iespējamo reklāmu. Neviens cits reklāmas veids nav spēcīgāks par “word of mouth marketing” (womm) vai “no mutes mutē” reklāmu. Ja jūs draugam pastāstiet par labu filmu, viņš visdrīzāk to noskatīsies. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Valoda - viena no svarīgākajām reklāmas sastāvdaļām

    Pat reklāmas, kas izraisa negatīvu uzmanību, ir labākas par reklāmām, kas neizsauc nekādu reakciju, neskatoties uz to, vai uzņēmuma auditorija ir šaura niša vai tūkstošiem konkurentu liela. Vairums reklāmdevēju savās reklāmās izmanto līdzīgas, “novazātas” frāzes un aicinājumus uz rīcību, tālāk reklāmām “samaisoties vienā katlā”. Tāpēc ir jāsaprot, ka aizraujošas garantijas, un jā, pat burvju frāze […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Iemesli, kādēļ vides reklāmas ir tik efektīvas

    Vides reklāma ir viens no veiksmīgākajiem veidiem, kā patērētājiem pasniegt produktu. Masīvie reklāmu stendi šosejas malā, reklāma autobusa pieturā vai intriģējošs plakāts lidostas terminālī paņem lielu daļu cilvēku uzmanības lielos, spilgtos, krāsainos un, bieži, provokatīvos veidos. Gandrīz ikviens cilvēks katru dienu atstāj savas mājas, lai dotos uz darbu, skolu, vakariņām, kino, satiktu draugus vai paziņas. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Laba reklāma pret sliktu reklāmu

    Vai pastāv ievērojama atšķirība starp labu un sliktu reklāmu? Vairumā gadījumu ne tik izteikti, kā cilvēki mēdz uzskatīt. Tā kā reklāmu pasniegšanas un mērķu veidi ir neskaitāmi daudz, ir grūti nodalīt, kuru reklāmu var pieskaitīt pie “labajām”. Tātad, kāda tad īsti ir šī atšķirība? Lielākā atšķirība starp labu un sliktu reklāmu ir jautājums, uz ko […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kurā no sociālajiem medijiem vislabāk izvietot reklāmu?

    Sociālo mediju reklāmas ir izcila taktika, lai papildinātu savus mārketinga pasākumus – nav svarīgi, kādā nozarē strādā uzņēmums, jo sociālie mediji ir instruments, kādu ikdienā vajadzētu izmantot visiem uzņēmumiem, lai mijiedarbotos ar patērētājiem. Tiesa gan, katram sociālo mediju portālam ir savas stiprās un vājās puses, un tās apzinoties, ikvienam ir iespējams atrast savam produktam piemērotāko […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāmas bloķēšanas programmatūras

    Mobilās reklāmas nozare vienmēr ir bijis avots, caur kuru reklāmdevēji cilvēkiem nodrošina informāciju. Tāpat vienmēr ir pastāvējuši tik pat daudzi jautājumi, uz kuriem reklāmdevēji centušies rast atbildes, piemēram, cik gan cilvēki caur mobilajām vietnēm vai aplikācijām reklāmu sasniegs, kā arī cik zīmols ir drošs un cik likumīgā vietnē reklāma parādās – tādā, kuru apmeklē vidusmēra […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāmas flaieri joprojām saglabā popularitāti

    Mūsdienu reklāmas vidē, kur drukātās avīzes cīnās par savu tirgus daļu, šķiet, ka jebkāda reklāma drukātā veidā ir zaudējusi savu iedarbību – tā gan nav patiesība. Pētījumi liecina, ka aizvien populārākas kļūst reklāmas skrejlapas jeb flaieri sava praktiskuma, pievilcības un vienkāršības dēļ. Atskatoties uz 2015. gada printēto laikrakstu biznesu, ir jauki redzēt gaismas staru, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vides reklāmas nozīmība

    Ļoti bieži ir novērots, ka, sastādot reklāmas budžetu, lielāka uzmanība tiek pievērsta tieši tradicionālajiem medijiem kā prese, radio, televīzija, internets. Bet viens no svarīgākajiem reklāmas veidiem ir tieši vides reklāma, kuru ikviens cilvēks ieraugot, nemaksā ne par elektrību, ne par televīzijas kanāliem, ne par preses izdevumu, ne par interneta pieslēgumu. Šie faktori arī ir jāņem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Par firmas zīmju ieviešanu tirgū

    Ir kļūdains pieņēmums, ka „tukša” vieta tirgū nozīmē vajadzības un citas stratēģiskās firmas zīmju izplatīšanās kļūdas. Jaunizveidotās firmas zīmes daudzās kategorijās piedzīvo neveiksmi vairāk kā 90% gadījumu, bet pieprasījums pēc izaugsmes ir kā vēl nekad, un nav jau pārsteigums, ka uzņēmumu vadītāji glābiņu meklē firmas zīmju paplašināšanā. Nesaprotamā loģika Šķiet, ka šajā neapstrīdamajā loģikai ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Svarīgāka par pašu dāvanu ir tās ideja!

    Visdrīzāk cilvēki, kuri jau ilgāku laiku pārstāv reklāmas vai mārketinga sfēru, jau labu laiku vairs neiegādājas pildspalvas, krūzes vai vizītkaršu maciņus. Ar visiem šiem piederumiem speciālistu visbiežāk nodrošina viņa klienti un sadarbības partneri. Daži pat ir aizmirsuši, ka kādreiz ir pirkts arī alkohols – pie vieglas dzīves ātri vien var pierast un tērēt naudu par […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    „Zvaigznes” jūsu reklāmā? Bet varbūt var iztikt?

    Jautājums par populāru cilvēku izmantošanu reklāmas mērķiem vēl aizvien ir atklāts un pietiekami aktuāls. Gandrīz katru dienu mēs dzirdam par pārdabiskajiem honorāriem, kas tiek maksāti futbola zvaigznēm vai mūzikas dīvām, kā arī situācijām, kad slaveni vai mazāk slaveni zīmolu lūdz palīdzīgu roku populāriem cilvēkiem, lai padarītu viņu produktu simpātiskāku un patīkamāku. Tik pat labi „zvaigznes” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Starptautiskajā tirgū ir jāzina, ko teikt

    Ielaušanās starptautiskajā tirgū ir mērķis lielākajai daļai augošo uzņēmumu, taču šeit pastāv viens nosacījums: Jums ir jāzina, ko citā kultūrā sakāt vai rakstāt. Tāpat kā viens un tas pats izmērs nederēs visiem cilvēkiem, arī viens vārds nebūs piemērots visām kultūrām starptautiskajā tirgū. Pateicoties internetam, mūsdienās ir liela iespēja vietēja līmeņa uzņēmumu pārvērst par starptautiska līmeņa […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc tik daudzas kampaņas, kas sākas spoži, beidzas ar izgāšanos

    Pasaule mainās. Patērētājs mainās. Taču mārketings nemainās… un tas ir slikti, jo tam ir izmisīgi jāpielāgojas, jāattīstās un jāatbilst vienīgajam mūsdienu nemainīgajam – izmaiņām. Viens no galvenajiem „Jaunā mārketinga” lauka principiem ir ideja par sabiedrisko aktivizēšanu. Pamatsabiedrībā mēs pret to varētu attiekties kā pret „saistībām”, piem., likt cilvēkiem rūpēties tik daudz, lai tie sāktu rīkoties […]

    Lasīt tālāk