Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Noteiktas 2017.gada sirsnīgākās Ziemassvētku reklāmas

Kuras reklāmas sasildījušas skatītāju sirdis visvairāk?

Tie nav Ziemassvētki bez devas sirsnīgu svētku reklāmu, kas liek asarām sarosīties un sirdij pukstēt straujāk, tomēr viena no viņām ir ieņēmusi Top pirmo vietu kā vispopulārākā.

Pārsteidzoši, bet tā nebija ne Hetrova lāču reklāma, ne Pedingtona, ne Marks & Spencer, tā bija neviena cita kā „Aldi” svētku reklāma.

Datu pētījumu kompānija „4C Insights”, pētīja sociālo mediju ziņas par katru reklāmu, lai novērtētu vispārējo sabiedrības viedokli. Tika pētīts, cik ātra ir cilvēku rekcija sociālajos medijos pēc reklāmas publicēšanas, cik bieži tiek pieminēts kompānijas vārds un secināts, ka „Aldi” jau pirmajās piecās minūtēs sasniedza 152% auditoriju.

Šeit redzamas arī citas iemīļotās reklāmas:

Pirmajā vietā ir Lielbritānijas mazumtirdzniecības milzis Argos, kura reklāma mūs veda trakā piedzīvojumā:

Britu lielveikalu ķēde Asda izlaida savu Ziemassvētku kampaņu, kuras nosaukums bija “Labākie Ziemassvētki pasaulē”, kurā piedalījās jauna meitene, kas ieiet Willy Wonka līdzīgā Ziemassvētku fabrikā, lai uzzinātu, kur tiek ražoti Asda speciālās Ziemassvētku dāvanas:

Marks & Spencer reklāma arī iekaroja skatītāju sirdis, jo tajā, populārais Paddingtona lācis izglāba Ziemassvētkus no zagļa un iemācot tam, kādas ir patiesās svētku vērtības:

Hītrovas lidostas lācis akcentēja kopābūšanas sajūtu un to, ka neatkarīgi no tā, kā dzīve rit, vienmēr ir kāds, kas sagaida:

Visbeidzot Džons Leviss aicināja Moz Monster, mīļo iedomu draugu, lai 2017.gadu aizvadītu īpaši aizraujošu un svinīgu!