Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā efektīvi izmantot reklāmu tā, lai produkts pats atrastu savu klientu?

Negaidi nodomu iepirkties - radi to!

Mainoties laikam un pieaugot digitalizācijas lomai, mainās arī uzņēmēju pārdošanas taktika. Uzņēmēji šodien pārāk daudz paļaujas uz to, ka klients aktīvi meklēs savu produktu, taču kā likt produktam sameklēt pircēju ātrāk?

Mūsdienās problēma nav tajā, ka cilvēki vienkārši nepērk. Bet tad, kāpēc daži zīmolu tirgotāji joprojām gaida jaunus klientus tā vietā, lai tos atrastu paši?

Mainīgais ceļojums

Uzņēmumi, kas veiksmīgi konkurē mūsdienu tirgū, zina, ka patērētāju ceļojums ir strauji mainījies, lai sēdētu un gaidītu, kamēr cilvēki ierodas. Viņi zina, ka šodien produkti atrod cilvēkus, pirms cilvēki atrod produktus.

Iepirkšanās pieredze ir aizraujoša, bet kāpēc gan mums lieku reizi par to neatgādināt? Izmantojot sociālos tīklus mēs varam norādīt, kur tiem doties, sniegt iespēju iepazīties ar produkta vērtīgajām īpašībām.

Izpratnes veidošana un nodoms

Sociālais tīkls “Facebook” sniedz iespēju zīmoliem daudz labāk veidot izpratni par to, kāpēc mums konkrētais produkts vai pakalpojums ir nepieciešams. Kaut vai ņemot vērā “Toyota” pieredzi, kuras rezultāti pēc “Facebook” reklāmas palaišanas bija pārsteidzoši.

“Facebook” sadarbojās ar Toyota Saatchi reklāmas komandu, lai izstrādātu pilnu radošo līdzekļu komplektu, un tajā tika iekļauti tradicionālie reklāmu formāti, piemēram, video, kā arī vairāk novatorisku formātu, piemēram, Instagram Stories.

Pateicoties “Facebook” kampaņai, “Toyota” guva līdz šim vislabākos zīmola rezultātus, jo kampaņa nodrošināja 17 procentu pieaugumu uzņēmuma pārdošanas rādītājiem.

Vēl viens piemērs ir American Express, kur zīmola mārketinga komandai tika uzdots radīt uzmanību piesaistošas ​​reklāmas, lai atrastu vairāk uzņēmēju, kuri vēlas pieteikties un izmantot savu jauno OPEN maksas karti. Lai uztvertu atklājumu, komanda uzsāka digitālo reklāmu kampaņu, izmantojot Facebook pilnekrāna kanvas reklāmas formātu.

Canvas reklāmas formāta skaistums  atgādina drukas reklāmas dienas. Tas palīdz zīmola mārketinga speciālistiem radīt uzkrītošās kampaņas, jo tās vienmērīgi virza klientu, izmantojot stāstu, kas izraisa izpratni par pirkumu, tādējādi izpildot uzņēmuma galvenos darbības rādītājus.

American Express, izmantojot Canvas, lai izceltu vizuāli aizraujošu stāstu, palīdzēt mērķauditorijai saprast, kas būs viņu ieguvumi, izmanojot OPEN Business Platinum karti.

Šīs Facebook kampaņas rezultāti pārsniedza uzņēmuma vēlmes, jo, salīdzinot ar citu digitālo reklāmu formātu izmantošanu, izmantojot Canvas, viņi saprata, ka reklāmu tēriņi ir par 52 procentiem lielāki par reklāmu tēriņiem un samazinās izmaksas par darbību par 27 procentiem.

Skaidrs risinājums

Ja esat atbildīgs par zīmolu, kas vēlas atrast jaunus klientus un augt, šis ir optimālākais laiks, lai atgrieztos pamatos un domātu par jūsu zīmola izpratnes veidošanu, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas.

Mēs esam redzējuši, ka tad, kad produkti atrod cilvēkus, uzņēmumi meklē izaugsmi. Viedie tirgotāji pasīvi negaida pirkuma nolūku. Viņi aktīvi izveido pirkšanas nolūku un virza savu produktu atrašanu!