Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

2017. gada pārsteigums: Drukātas reklāmas, kas aizrauj!

Piecas lieliskas drukātās reklāmas, kas pierāda - tai var uzticēties!

Digitālajā laikmetā drukātajai reklāmai uzticas arvien mazāk. Tā vietā priekšroka tiek dota video un tiešsaistes reklāmām. Taču aizejošais gads ir pārsteidzis mūs ar dažām lieliskām drukātājam reklāmām, kas apliecina, ka drukāta reklāma ir dzīvāka kā jebkad!

Burger King

Gada visdrosmīgākā drukātā kampaņa bija “Burning Stores”, kas tika izveidota saistībā ar Burger King. Ideja parādīt savu zīmolu tās, iespējams, sliktākā brīdī bija smieklīgi drosmīgi.

“Burning Stores” ietvēra jaunu domāšanas veidu starp daudziem zīmoliem, ka vienīgais veids, kā šodien sazināties ar auditorijām, ir pārredzamība un autentiskums.

“Šeit ir jēga būt vairāk rotaļīgam un autentiskam, jābūt sajūtai, ka savā ziņojumā varat būt nedaudz sarežģītāki,” pauda kampaņas autori. “Sociālo plašsaziņu līdzekļu laikmeta jums ir jābūt nedaudz reālākam. Jums ir jābūt vairāk humora izjūtai un jāuztver savas nepilnības!”

L.L.Beans “Be A Outsider”

VIA aģentūra savam jaunajam L.L.Beans “Be A Outsider” radīja dzīves gudru reklāmu laikrakstā, kuru iespējams izlasīt tikai atrodoties ārā!

Reklāma, kuru radījusi aģentūra “VIA”, publiskota “New York Times” un “USA Today”. No pirmā acu uzmetiena atverot reklāmu un, ja to lasiet telpās, lapaspuse šķiet tukša un vienīgais, ko spēsiet izlasīt būs – “Vienkārši iznesiet to ārā!”

Zīmola jaunais moto “Be Outsider” izraisa sajūsmu. Lasītāji dodas laukā, lai atklātu “Be Outsider” manifestu.

Kur slēpjas triks? Iekštelpās lapaspuse šķiet tukša un izstaro tikai dažus vārdus, taču tiekot pakļauta ultravioletai staru iedarbībai, kas parasti rodas no saules, teksts ir redzams pilnībā. “VIA gribēja to darīt saprotamā veidā un mudināja cilvēkus iziet ārā. Kā jums nonākt pie cilvēkiem? Jūs uzrakstiet manifestu neredzamā tinte, kuru var redzēt tikai saules gaismā, “ ideju atklāj aģentūras pārstāvis.

Toyota

Vēl vienu jautru žurnāla triku izmantoja auto zīmols “Toyota”, kas izveidoja animācijas reklāmu, kas iet cauri 30 secīgām redakcionālajām lappusēm. Tajā C-HR transportlīdzeklis griežas pa lappušu numuriem un aizlido no lapas, atstājot vien riepu nospiedumus.

Beigu beigās animācija noved pie pilnas lappuses drukātās reklāmas, kas atklāj jauno crossover kā automašīnu ar “labu izskatu” un “sliktiem nodomiem”.

“Mums joprojām ir mūsu drukāšanas produkts, tāpēc es gribētu turpināt mēģināt ar to izklaidēties,” sacīja Fadera prezidents un izdevējs Andijs Kons.

Eir

Īrijas telekomunikāciju uzņēmums “Eir” nomainījis visus melnos punktus “Daily Mail Magazine” izdevumā, aizstājot tos ar krāsainiem. Tehniski grūtais darbs nav saistīts ar vēlmi padarīt žurnālu krāsaināku, bet ar aizraujošu veidu, kā iepazīstināt klientus ar jaunu pakalpojumu!

Pārsteidzoši detalizētais žurnāla mēroga triks tika izskaidrots ar reklāmu, kas izvietota žurnāla aizmugurē – ieteikumi ka “Eir” var palīdzēt likvidēt “melnos punktus” jūsu mājās vai birojā, kur jūsu WiFi ir vājš signāls.

“Sakiet nē melnajiem punktiem” saka reklāmas virsraksts, kuru “Eir” skaidro pavisam vienkārši: “Mums nepatīk melni punkti, tāpēc šajā žurnālā esam atbrīvojušies no tiem. Un mēs varam atbrīvoties no tiem arī jūsu mājās un birojā ar WiFI zvanu, kas ir ekskluzīvs piedāvājums no “Eir”. Vienkārši aktivizējiet WiFi zvanīšanu un savu mobilo tālruni, un jūs automātiski izveidosiet savienojumu ar jebkuru WiFi tīklu.”

Pārsteidzošo reklāmu izveidojusi reklāmas aģentūra “Rothco.” “Šī ideja bija oriģināla, un nekas tamlīdzīgs nekad agrāk nav ticis darīts. Tas ir veids kā tradicionālā plašsaziņas līdzeklī atainot inovāciju,” stāsta aģentūra.

McDonald’s

McDonald’s France mums atgādināja, ka drukas reklāma ir lielisks veids kā rādīt skaistus un vienkāršus attēlus.

Iespējams, ka šī ir pašlaik viss pievilcīgā McDonald’s kampaņā. Tajā radītas sarežģītas gaismas iekārtas, kas atgādina trīs ēdienkartes – Big Mac, frī kartupeļus un sundae. Tās nofotografētas ar bokeh efektu, kas izplūdina gaismas ārpus fokusa punkta.

Tas piešķīra attēliem nakts efektu, pastiprinot reklāmu vēstījumu, proti, ka McDonald’s ir “atvērts vēlu”.