• Posted in:

    "Clubhouse" ir potenciāls kļūt par ietekmīgu instrumentu mārketinga stratēģijā

    Strauju atpazīstamību pasaulē un arī Latvijā iemantojis sociālais tīkls “Clubhouse”, kas, gluži kā citi, piedāvā iespējas veikt konferences zvanus, kā arī pieslēgties citu lietotāju sarunām reāllaikā. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, “Clubhouse” biedroties nevar kurš katrs – tikai tie, kuri saņēmuši īpašu ielūgumu. Kas padara “Clubhouse” atšķirīgu no citiem sociālajiem tīkliem? “Clubhouse” savieno cilvēkus, izmantojot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lieliski veidi, kā PR profesionāļi var izmantot sociālos medijus, lai sazinātos ar žurnālistiem

    Efektīva komunikācijas izveidošana starp uzņēmējiem un žurnālistiem ir būtiska, lai organizācija sasniegtu nospraustos mērķus. Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem punktiem uzņēmuma ceļā uz panākumiem. Sociālie tīkli mūsdienās ir mainījuši PR un mediju mijiedarbību – saziņa kļuvusi ātrāka un attiecības starp uzņēmumu un žurnālistiem – daudz ciešākas. PR speciālistiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols – viens no uzņēmuma vērtīgākajiem elementiem

    Zīmols ir spēcīgs ierocis tirgū. Pamatoti tiek uzskatīts, ka pirms produkta palaišanas tirgū, vēl svarīgāk ir veidot atpazīstamu zīmolu. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) norāda – zīmola vērtība tiek noteikta konkrēta tirgus kontekstā. Cik jūsu zīmols ir atpazīstams? Cik jums ir lojālu klientu? Ar ko klientiem asociējas jūsu zīmols? Šie ir svarīgi jautājumi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "April, April!" Mārketinga idejas 1. aprīlim

    Pirmā aprīļa diena, kas pazīstama arī kā joku diena, katru gadu tiek svinēta 1. aprīlī. Šī diena kopš tās rašanās brīža ir izplatījusies visā pasaulē. Kaut arī šai dienai visā pasaulē ir dažādi nosaukumi, tomēr visām valstīm ir kopīga tēma – šajā dienā cilvēki izjoko cits citu. Arī uzņēmumiem ir iespēja pievērst uzmanību šai dienai, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Laiks apzināties – jūsu mājaslapai nav jāapmierina visus

    Uzņēmuma mājaslapai neapšaubāmi ir jābūt ļoti ērtai, pārskatāmai un piesaistošai, taču tā nav jāapmierina visus – veidojot mājaslapu priekšplānā ir jābūt jūsu mērķauditorijai. Plānojot sava uzņēmuma vietni, rodas kārdinājums padarīt to pēc iespējas pievilcīgāku – tādu, lai to vēlētos apmeklēt ikviens – pat tāds cilvēks, kurš, iespējams, nekad neiegādātos jūsu produkciju. Taču tieši tas jums […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Piecas lietas, kas ikvienam jāzina par sabiedriskajām attiecībām

    Arvien biežāk nākas nonākt pie secinājuma, ka arvien mazāk cilvēku var izskaidrot, ko patiesībā dara sabiedrisko attiecību speciālisti. Ar ko sabiedriskās attiecības atšķiras no reklāmas? Kāds ir sabiedrisko attiecību galvenais ieguvums u.tml. Termini PR un reklāma bieži tiek sajaukti, galvenokārt tāpēc, ka lielākā daļa cilvēku nezina, kā tie ir dažādi termini. Lūk, piecas lietas, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidojot uzņēmuma tēlu svarīga vienota PR stratēģija

    Mūsdienās neviena organizācija nevar iztikt bez efektīvām sabiedriskajām attiecībām, sākot no lielākajiem valsts uzņēmumiem beidzot ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – sekmīga PR stratēģija ir puse no panākumiem. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Patiesu produkta vērtību krīzes laiks neietekmē

    Krīzes laiks ir kā katalizators, kas atbrīvo no visa liekā un parāda produktu tādu, kādu viņš savā būtībā ir. Lai arī vairumam uzņēmumu šis ir grūts laiks, pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa turpina strādāt pie esošo klientu panākumu nodrošināšanas. Kaut arī šajā brīdī daudzi gaidīja, ka uzņēmums mainīs savu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmējiem ir svarīgi skaidrot pārmaiņas organizācijas zīmolā ne tikai saviem klientiem

    Ņemot vērā faktu, ka zīmola vērtības nozīme mūsdienās ir daudz ievērojamāka un plašāka, ikvienam uzņēmumam ir svarīgi strādāt pie zīmola attīstības, izveidojot tēlu, kas piesaistītu patērētāju interesi un veicinātu tā uzticamību. Alberta Uzņēmumu grupa profesionālā līmenī nodarbojas ar pārzīmološanu jeb rebrendingu un atzīst, ka izmaiņas zīmolā – tās ir stratēģiskas izmaiņas. Rebrendings ir ļoti komplicēts […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Korporatīvā komunikācija – pamatota investīcija uzņēmuma veiksmīgai attīstībai

    Komunikācija ir ļoti nozīmīga ikviena uzņēmuma darbībā – veiksmīga komunikācija ir efektīvākais veids, kā uzrunāt klientus, veicināt pārdošanas apjomus, stiprināt zīmolu un sasniegt citus izvirzītos mērķus. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – labi pārvaldīta, elastīga un noturīga korporatīvās komunikācijas prakse var dot ilgtermiņa ieguvumus. Digitalizācijas laikmetā korporatīvā komunikācija ir viens no galvenajiem faktoriem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sabiedrisko attiecību stratēģija vairo ne tikai uzņēmumu atpazīstamību, bet arī novērš krīzes un riskus

    Sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrāde ir svarīgs uzdevums ikvienam tālredzīgām un uz izaugsmi vērstam uzņēmumam, kas vēlas, lai to aktivitātes noved pie atzīstamiem rezultātiem. PR stratēģija palīdz uzņēmumiem precīzi saprast, kā sazināties ar mērķauditoriju un kā celt zīmola reputāciju. Sabiedrisko attiecību mērķis ir palīdzēt sasniegt uzņēmumiem augstu reputācijas līmeni un veicināt klientu lojalitāti. Alberta Uzņēmumu grupa […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Stratēģijas izvēlei ir nozīmīga loma, lai nodrošinātu efektīvu mediju plānošanu

    Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktīva komunikācija sociālajos tīklos palīdz uzņēmumiem sasniegt izcilus rezultātus

    Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kreatīvā pieeja attiecībām ar medijiem: iegriba vai nepieciešamība?

    Daudzi PR-speciālisti darbā ar medijiem labprāt izmanto radošu pieeju: piemēram, preses relīžu izsūtīšanu vai nestandarta preses konferences. Viņi uzskata, ka tas rada žurnālistiem labvēlīgus emocionālos priekšnoteikumus sakarā ar piedāvāto jauninājumu, izceļot to starp līdzīgiem, spēj padarīt jaunumu būtisku un interesantu. Eksistē arī pretējs viedoklis: ja jaunums ir interesants, tad par to tāpat uzrakstīs, bet, ja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sekmīga korporatīvā komunikācija palīdz uzņēmumiem spēcīgāk iezīmēt savu vietu tirgū

    Korporatīvās identitātes izpratnē korporatīvajai komunikācijai jārada vienots tēls visos kanālos. Veiksmīga korporatīvās komunikācijas stratēģija palīdz uzņēmumam pareizi kontrolēt un virzīt savu ietekmi uz apkārtējiem. Korporatīvā komunikācija tiek definēta kā darbība, kas saistīta gan ar iekšējās, gan ārējās saziņas pārvaldību. Korporatīvās komunikācijas mērķis ir radīt labvēlīgu uztveri ieinteresētajām personām, no kurām bizness ir atkarīgs, piemēram, investoriem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sabiedrisko attiecību stratēģija – veids, kā sasniegt ilgtermiņa mērķus un nodrošināt efektīvu komunikāciju

    Efektīvas sabiedrisko attiecību aktivitātes var palīdzēt organizācijām augt un attīstīties. Vienlaikus jāpatur prātā tas, kas sabiedrisko attiecību prakse ir dinamiska un pastāvīgi attīstās, to ietekmē tehniski jauninājumi, mainīgās sabiedrības tendences un strauji pieaugošās biznesa vajadzības. Vairāk par visu svarīgi ir tas, kā jūs izmantojat sabiedriskās attiecības, lai palīdzētu organizācijai gūt panākumus un tieši tāpēc jebkuram […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīva sabiedrisko attiecību stratēģija palielina zīmola atpazīstamību un nodrošina uzņēmuma pozitīvu tēlu sabiedrībā

    Ļoti bieži nākas dzirdēt viedokli, ka sabiedrība var palīdzēt vai kavēt uzņēmumu tā mērķu sasniegšanā. Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgu sabiedrības viedokli par uzņēmumu, organizāciju vai zīmolu, veidojot pozitīvu sabiedrisko tēlu un labu reputāciju – lai gan tendences mainās, sabiedriskās attiecības joprojām ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā balstīties uz mārketinga stratēģijām un radīt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veiksmīga korporatīvās komunikācijas stratēģija palīdz uzņēmumiem sasniegt efektīvākus rezultātus

    Korporatīvā komunikācija ir viens no redzamākajiem faktoriem, kas parāda, vai un kā uzņēmumi attīstās. Korporatīvā komunikācija ietekmē gan darbinieku produktivitāti, gan inovācijas, gan zīmola atpazīstamību un arīdzan kompānijas vērtību. Lai izveidotu spēcīgu zīmola identitāti un optimizētu organizācijas produktivitāti, ikvienam uzņēmumam ir jāparūpējas par korporatīvo komunikāciju. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz sagatavoties komunikācijai arī PR […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Korporatīvās apmācības tiešsaistē – iespēja kāpināt uzņēmuma komandas kompetenci un produktivitāti

    Uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa visos laikos ir bijuši tā darbinieki, kas ir ne tikai lielākā uzņēmuma vērtība, bet arīdzan galvenais priekšnosacījums veiksmīgai mērķu sasniegšanai. Arvien vairāk uzņēmēju izvēlas specializētas korporatīvās apmācības, lai nodrošinātu, ka darbinieki labāk izprot savu darbu un spēj efektīvāk sasniegt savus profesionālos mērķus. Turklāt ikviens zina, ka augstāko produktivitāti var sasniegt, ja individuālie […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pētījums: Sabiedrība dod priekšroku influenceriem, nevis slavenībām

    Tā saucamie ietekmētāji jeb influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus gadus. Pateicoties sociālo tīklu arvien pieaugošajai popularitātei, populāri zīmoli visā pasaulē, kā, piemēram, Coca-cola, arvien biežāk izmanto ietekmētājus, lai celtu savus pārdošanas reitingus. Slavenību un blogeru reklāmas darbojas – to pierāda kāpošie pārdošanas reitingi, taču, joprojām nav īsti skaidrs, kurš ietekmētājs darbojas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā atrast pareizos atslēgvārdus savām "Instagram" ziņām?

    Sociālais tīkls “Instagram” ieņem arvien nozīmīgāku lomu mārketinga kampaņās – tā ir iespēja pārsteigt savus klientus un sekotājus ar augstas kvalitātes fotogrāfijām, interesantiem stāstiem un video. Tomēr tam visam nebūs nozīmes, ja neizmantosiet mirkļbirkas, kas ir svarīgākais teksta elements gan plūsmu ziņās, gan stāstos, kas palīdz efektīvāk paplašināt satura sasniedzamību, sazināties ar jaunām auditorijām, veidot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Piecas neaizmirstamas eksperimentālās Ziemassvētku kampaņas

    Mazāk nekā pēc mēneša būs klāt gada gaidītākie svētki. Ziemassvētki ir laiks ne tikai dāvanām, kopā būšanas priekam un brīdis, lai atskatītos uz iepriekšējo gadu, bet arīdzan īstas svinības mazākiem un lielākiem uzņēmumiem – jo Ziemassvētki ir laiks, kad patērētāji ir gatavi tērēt daudz vairāk nekā ierasts. Daudzi no uzņēmumiem gan šo laiku izmanto ne […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ardievu, slavenības! Kā izveidot iedvesmojošu saturu ar nozīmi

    Mūsdienās satura mārketingā arvien lielāku nozīmi ieņem slavenības – Kima Kardašjana, Riana, Bejonse un citas slavenības ir kļuvušas par nozīmīgiem mārketinga dalībniekiem. Uzņēmumi sūta savus produktus slavenībām un blogeriem, kas tos izreklamē – pārdošanas reitingi pierāda, ka tas darbojas, jo slavenības un blogeri tagad nosaka jaunākās modes tendences jauniešu vidū, bet aktuālā problēma joprojām ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kas notiek ar jūsu datiem pēc "Facebook" profila izdzēšanas?

    Nav noslēpums, ka pēdējo mēnešu iespaidā arvien mazāk cilvēku ir sajūsmā par sociālo tīklu “Facebook”. To uzskata par novecojušu un jaunumus, kurus tas ievieš, par apšaubāmiem. Ziņa, ka Lielbritānijas mārketinga analīzes uzņēmums “Cambridge Analytica” nodevis miljoniem sociālā tīkla “Facebook” lietotāju datus uzņēmumiem, kas saistīti ar Krievijas izlūkdienestu, ir licis sociālo tīklu pamest lielai daļai to lietotāju, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Četras svarīgas lietas, kuras jāievēro ikvienam zīmolam

    Darīt labu citiem nozīmē darīt labu sev. Te būs četri noteikumi, kurus nepieciešams paturēt prātā ikvienam veiksmīga zīmola vadītājam! Saprotiet, kas ir jūsu klienti Pirms ieņemt apstrīdamu vai pretrunīgu nostāju uzņēmuma komunikācijā, jums ir jāsaprot, kas ir jūsu klienti un kas viņiem ir nepieciešams. Daudzi zīmoli nav spējīgi rūpīgi pārbaudīt savu klientu datu bāzi. Tos, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā piešķirt jūsu zīmola dizainam personību?

    Mēs visi esam dzirdējuši slaveno Vācijas rūpnieciskā dizaina pārstāvja Dītera Rama teicienu “Labs dizains ir pēc iespējas mazāks dizains!”. Prakse rāda, ka šāds princips realitātē darbojas daudz veiksmīgāk, nekā mēģinājumi pārsteigt ar sarežģītu konceptu! Runājot par digitālajiem produktiem, lietotājs ir jāiedala produkta centrā un jāizveido projektēšanas process, kas ļauj mums saprast, kas viņiem patiesībā ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Padomi: Kā sūtīt klientiem interesējošus e-pastus?

    E-pasta saraksts ar klientiem ir lielisks veids kā paplašināt savu biznesu no mārketinga viedokļa. Mēs visi zinām galvenos etiķetes baušļus e-pasta lietotājiem, tai skaitā, kā izveidot e-pastu un kā uzsākt saraksti, tomēr, realitātē daudziem uzņēmējiem ir nevien grūti izveidot ilgstošu saraksti, pašu datubāzi, bet arī saglabāt klientus. Sūtot pirmo e-pasta ziņojumu saviem jaunākajiem abonentiem ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Astoņas radošas iepakojuma dizaina tendences 2018. gadā

    Veiksmīgs un pamanāms produkta dizains ir gandrīz viss, kas nepieciešams, lai izsauktu patērētāju interesi par to. Daudzu pazīstamu uzņēmumu iepakojuma dizaina mērķis ir izraisīt patīkamu ziņkāri, vienlaikus likt tam sasaukties ar potenciālo klientu un to vēlmēm. Nenoliedzami, arvien vairāk uzņēmumu drosmīgi eksperimentē ar dizainu, taču pastāv arī klasiskas vērtības, kuras nemainās tieši tāpēc, ka ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc tūrisma nozarei nevajadzētu ignorēt “Instagram”?

    Zīmoli mūsdienās lielākoties izmanto “Facebook” un “Twitter” kontus, lai komunicētu ar saviem klientiem. “Instagram”, “Pinterest” un “YouTube” joprojām ir neizzināta pasaule un daudzas nozares to lielā mērā ignorē. Taču ikviens no mums ir pamanījis skaistas ceļojumu bildes “Instagram”. Sociālās vietnes lietotāji atzīst, ka paļaujas uz “Instagram”, lai atklātu un izvēlētos savu nākamo ceļojuma galamērķi. Lai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pastāvēs, kas pārvērtīsies?

    „Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā objektīvi novērtēt sabiedrisko attiecību kampaņu efektivitāti?

    Straujiem soļiem tuvojoties gada izskaņai, kad mazo un vidējo uzņēmumu īpašnieki sāk domāt par nākamo gadu un uzstādīt jaunus izaugsmes mērķus, sabiedrisko attiecību un mārketinga kampaņām ir būtiska nozīme, lai sasniegtu gaidāmo biznesa izaugsmi. Taču kā novērtēt, vai kampaņa ir bijusi efektīva? Mēs visi zinām, cik nozīmīgu lomu biznesa attīstībā ieņem sabiedrisko attiecību kampaņas, ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Žurnālistika un sabiedriskās attiecības - papildina viena otru vai konfliktē?

    Mūsdienas arvien vairāk nākas dzirdēt apgalvojumus, ka sabiedrisko attiecību speciālists un žurnālists lielā mērā pilda vienu un to pašu lomu, par ko liecina virkne gadījumu, kad mediju darbinieki dodas strādāt sabiedrisko attiecību jomā, vai vismaz paralēli darbam žurnālistikā konsultē sabiedrisko attiecību jautājumus. Žurnālistikas un PR jomas būtībā ir ļoti cieši saistītas – žurnālistika misija ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Galvenās atšķirības starp mārketingu un sabiedriskajām attiecībām

    Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Atklāj sociālo mediju pasaules priekšrocības

    Vairums apgalvos, ka sociālie mediji ir laika izšķiešana. Jā, tā ir lieliska vieta, kur ievietot fotogrāfijas, paust viedokli par politiku, mūziku vai kādu citu saistošu tēmu, sekot sev vēlamām personām un izrādīt savas simpātijas nospiežot “patīk”, taču tur pavadītais laiks nespēj palīdzēt mums nopelnīt naudu vai uzlabot mūsu biznesu. Jāatzīst, ka patiesība ir pavisam citāda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāma VS sabiedriskās attiecības - ko izvēlēties?

    Kad mazo uzņēmumu īpašnieki veido biznesa plānu, tas visbiežāk ietver reklāmu, taču nereti tiek aizmirsts par sabiedriskajām attiecībām, kas patiesībā ir viens no svarīgākajiem punktiem, lai uzņēmums kļūtu atpazīstams, prestižs un veiksmīgs. Šāda situācija gan ir viegli izskaidrojama, jo mēs ar reklāmu sastopamies teju katru dienu, tā ir vairāk pazīstama, taču daudzi jaunie uzņēmēji pat nenojauš, cik […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Iedarbīgi "triki" uzņēmuma ilgtermiņa attīstībai

    Efektīvas sabiedriskās attiecības un veiksmīgs mārketinga plāns ir stūrakmens, lai jūsu uzņēmums sasniegtu vēlamos panākumus. Vienlaikus jāatzīmē, ka mārketings un sabiedriskās attiecības, diemžēl, ir dārgs prieks, it īpaši, ja esat mazs uzņēmums ar nelieliem ieņēmumiem. Par laimi pastāv dažādi sabiedrisko attiecību un mārketinga padomi, kas atvieglo mazo uzņēmumu ceļu uz panākumiem. Tie nodrošinās, ka uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvākais mārketinga instruments maziem uzņēmumiem

    Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā celt sava zīmola vērtību Ziemassvētku laikā

    Pirmie svētku rotājumi un noformējumi, patīkamā mandarīnu un piparkūku smarža, tradicionālās svētku reklāmas, krāšņās virtenes pilsētu laukumos – tas viss liecina, ka straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kas uzņēmumiem nozīmē korporatīvo dāvanu laiku! Korporatīvās dāvanas piederas pie uzņēmuma darbības un ar tām tiek stiprināta ne tikai saikne starp klientiem un sadarbības partneriem, bet arī kalpo par […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Publikācijas vērtas ziņas - inovācija, nozīmīgums un laiks

    Ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē publicitāte jeb sabiedriskās attiecībās. Tā ir iespēja reprezentēt jaunas biznesa idejas, popularizēt savus pakalpojumus un preces, kā arī radīt interesi par savu uzņēmumu, tā iecerēm un sasniegumiem. Ja jūs vēlaties, lai uzņēmuma vārds parādās vietējā, reģionālā vai pat valsts mēroga ziņās, jums ir jāpiedāvā informācija par jūsu uzņēmumu, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vienkārši padomi, kā radīt efektīvu preses relīzi

    Būtiska publicitātes sastāvdaļa ir preses relīze – tā reprezentē jaunas un reālas biznesa idejas, jaunus pakalpojumus, preces, uzņēmējdarbības rezultātus, attīstības ieceres, tirgus iekarošanas plānus un sasniegumus, pētījumus u.c. Preses relīze tradicionāli tiek izsūtīta plašam saņēmēju lokam, taču nereti gadās situācijas, kad ieejot medijos mēs tur neredzam savu preses relīzi. Protams, ir daļa mediju, kas nebūs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā veiksmīgi tikt galā ar negatīvu publicitāti!

    Slikta publicitāte nekad nav apsveicama! Tā var atstāt negatīvu iespaidu ne tikai uz jūsu uzņēmuma reputāciju, bet arīdzan uz attiecībām ar klientiem. Tāpēc svarīgi ir zināt, kā rīkoties attiecīgajā situācijā, lai negatīva publicitāte pavērstos jums par labu. Domājot vien par sliktu publicitāti nerodas risinājums. Savukārt plānojot un gatavojoties iespējamām krīzes situācijām, jūs sniedzat sev daudz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai sabiedrisko attiecību speciālists mūsdienās aizvien ir prioritāte?

    Labas sabiedriskās attiecības ir ļoti svarīgs aspekts jebkura uzņēmuma vai zīmola attīstībai, tomēr lielāka daļa uzņēmumu visā pasaulē uzskata, ka maksāt par sabiedrisko attiecību speciālistu pakalpojumiem ir pilnīgi lieki. Mēs visi zinām, ka sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mūsdienu sabiedrisko attiecību speciālists – digitālās pasaules speciālists

    Jāatzīst, ka mūsdienu attīstība un tieši digitālā pasaule ir pārveidojusi medijus – aizvien populārāks kļūst internets un digitālie žurnāli, lielāka nozīme piešķirta sociālajiem medijiem un metodes, ar kādām piesaistām jauno klientu uzmanību, ir stipri atkarīgas no šīm sociālo portālu platformām. Skumji vai nē, bet bez interneta mēs vairs neesam nekas – medijiem ir jābūt nomodā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Padomi, kā izveidot savu personīgo zīmolu

    Ja jūs ir ieinteresējis šīs raksts, tad droši vien zināt, ko nozīmē personīgais zīmols un cik nozīmīgu lomu tās spēlē karjeras izaugsmē. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Ar personīgā zīmola palīdzību […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai jebkura publicitāte ir laba?

    Daži sabiedrisko attiecību profesionāļi joprojām uzskata, ka nepastāv tāds jēdziens kā slikta publicitāte! Šie speciālisti piekopj “bises pieeju” sabiedriskajām attiecībām, izplatot savu informāciju visos iespējamajos kanālos. Daudzi uzņēmēji rīkojas tāpat – viņi sniedz vērtīgu saturu, pretī saņemot publicitāti šaubīgos vai viņu mērķauditorijai neatbilstošos medijos. Šādā pieeja visbiežāk neattaisno cerības un nepalīdz sasniegt vēlamo rezultātu. Dažkārt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmola izstrādes stratēģija

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Jo tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu, u.c. Bieži vien pārdošanas apjomi nepalielinās tikai tāpēc, ka brends ir pārāk vāji attīstīts. Tātad, pats svarīgākais ir saprast, kā pareizi un veiksmīgi izstrādāt brenda veidošanas stratēģiju: 1. Tēlu nozīme […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sabiedriskās attiecības un ētika

    Katrai profesijai ir morāls mērķis. Sabiedriskajām attiecībām tas ir – sociālā harmonija. Savā darbā PR profesionāļi nodarbojas ar savstarpējas sapratnes un mierīgas līdzāspastāvēšanas veicināšanu starp indivīdiem un institūcijām. Augstākajā līmenī SA konsultē klientu organizācijas iesaistot sabiedrību lēmumu pieņemšanā un pārliecinoties, ka organizācijas darbības ir ne tikai organizācijas, bet arī to sabiedrības locekļu, ko organizācijas darbības […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kādam jābūt ideālam PR speciālistam

    PR (sabiedrisko attiecību) speciālists ir žurnālista pirmais ienaidnieks. Šo pamatnostādni pieredzējušie redaktori uzreiz iekaļ to studentu galvās, kuri izvēlējušies par savu profesiju politisko un biznesa žurnālistiku. Skan diezgan ironiski, ņemot vērā, ka sākotnēji jēdziens „public relations” bija domāts kā kalpošana sabiedrībai. Pieejot nopietnāk PR-tehnoloģiju jēdzienam, kļūst skaidrs, ka tā ir ne tikai „svītraino lietiņu” primitīvā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc zīmoliem ir vajadzīgs jauna veida līderis?

    Arvien vairāk zīmolu meklē sociālo mediju sludinātājus. Uzņēmums ‘’Ford’’ atzīst, ka sociālo mediju ziņā ir iesācējs. Pirmos soļus šajā jomā tas spēra, īstenojot savu ‘’Bold moves’’ kampaņu 2006. gadā, kura tika atzinīgi novērtēta, kā arī nolīgstot sociālo mediju konsultāciju uzņēmumu, lai veidotu blogiem draudzīgus paziņojumus presei. Taču lielā mērā ‘’Ford’’ tomēr ir stāvējis maliņā, neizmantojot […]

    Lasīt tālāk