Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pētījums: Sabiedrība dod priekšroku influenceriem, nevis slavenībām

Slavenības vai influenceri – kuru ietekmē pieaug produktu pārdošanas rādītāji?

Tā saucamie ietekmētāji jeb influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus gadus. Pateicoties sociālo tīklu arvien pieaugošajai popularitātei, populāri zīmoli visā pasaulē, kā, piemēram, Coca-cola, arvien biežāk izmanto ietekmētājus, lai celtu savus pārdošanas reitingus.

Slavenību un blogeru reklāmas darbojas – to pierāda kāpošie pārdošanas reitingi, taču, joprojām nav īsti skaidrs, kurš ietekmētājs darbojas labāk – slavenība, kuriem daudzi jaunieši vēlas līdzināties vai blogeri no “tautas”? Pētniecības platforma “CivicScience” beidzot ir radusi atbildi uz šo jautājumu.

“CivicScience” ir secinājusi, ka vairums iedzīvotāju dod priekšroku tieši ieteikumiem no tādiem pašiem cilvēkiem, kā viņi paši, nevis no slavenībām.

Teju 22 procenti respondentu norādījuši, ka ir nopirkuši kaut ko, jo ietekmētājs to ieteica sociālajos medijos, savukārt tikai 12 procenti iegādājušies preci slavenības ieteikuma dēļ.

Mārketinga eksperti jau iepriekš norādījuši uz problēmu saistībā ar slavenībām. Pēc viņu domām, tie nebūvē paliekošu tirdzniecības vietu, līdz ar to daudz biežāk tiek izvēlēts ietekmētājs no sabiedrības, jo viņam unikāla iespēja piešķirt uzticību produktam.

 

View this post on Instagram

 

Work done 👁😘👌🚗

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

View this post on Instagram

 

Lost in Botanicals 💐 📸 @goldfishmemoir 🌷 @royalbotanicgardensvic 👕 @afends.womens

A post shared by Myriam | مَرْيَم ⵣ 🇲🇦 (@forkinating) on

 

View this post on Instagram

 

JBL ❤️ #ad

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on