Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Piecas neaizmirstamas eksperimentālās Ziemassvētku kampaņas

Šie zīmoli lika noticēt svētku brīnumam!

Mazāk nekā pēc mēneša būs klāt gada gaidītākie svētki. Ziemassvētki ir laiks ne tikai dāvanām, kopā būšanas priekam un brīdis, lai atskatītos uz iepriekšējo gadu, bet arīdzan īstas svinības mazākiem un lielākiem uzņēmumiem – jo Ziemassvētki ir laiks, kad patērētāji ir gatavi tērēt daudz vairāk nekā ierasts. Daudzi no uzņēmumiem gan šo laiku izmanto ne tikai, lai nopelnītu, bet, lai rādītu prieku un nostiprinātu sava zīmola tēlu.

Tieši šī iemesla dēļ mūsdienās arvien populārāks kļūst tā saucamais eksperimentālais mārketings – tā ir iespēja patērētājiem iesaistīties, sajust, sagaršot un darīt visu, lai mijiedarbotos ar jūsu piedāvāto produktu un zīmolu.

Lūk, piecas neticamas mārketinga kampaņas, par kurām runāja visa pasaule!

WestJet dāvā Ziemassvētku brīnumu

Aviokompānijas “WestJet” vēstījums ir kā neaizmirstams Ziemassvētku brīnums. Lidsabiedrības brīvprātīga komanda sagādāja svētku pārsteigumus vairāk nekā 250 pasažieriem, liekot noticēt, ka Santa Klauss patiešām eksistē un var atnest jums to, ko jūsu sirds visvairāk kāro.

Video ir redzams, kā tiešsaistes Santa Klauss lūdz pasažierus pateikt, ko viņi vēlas saņemt Ziemassvētkos. Kad šie paši pasažieri lidojuma beigās devās, lai savāktu savu bagāžu, viņi bija pārsteigti, jo dāvanas, kuras viņi lūguši pirms pāris stundām, sagaida viņus bagāžas karuselī.

Coca – cola atklāj sniega ekspresi

Mēs visi gribam sniegbaltus Ziemassvētkus, jo tas ir kaut kas maģisks un īpašs, bet ne visi var piedzīvot šādus Ziemassvētkus. Dzēriena zīmols “Coca- Cola” nāca klajā ar novatorisku veidu, lai Lapzemes iedzīvotāji varētu dalīties ar baltu Ziemassvētku burvību ar vietējiem tropiskajā Singapūrā.

Lapzemes apmeklētāji tika mudināti iekraut sniegu svētku mašīnā, izsaucot sniega pārsteigumu Singapūras centrā. Vai nav maģiski?

KLM Royal Dutch Airways dāvā kopā būšanas prieku

Lidsabiedrība “KLM Royal Dutch Airways” pārsteidza savus vientuļos pasažierus ar pavisam gardu un svinīgu pārsteigumu. Aviosabiedrība piedāvāja lielu un apaļu galdu ar gardām Ziemassvētku vakariņām bez maksas visiem tiem, kuri ceļoja vieni.

Gaisa galda augstums bija 4,5 metri un lai to sasniegtu vajadzēja aizpildīt 20 vietas. Tas lika pasažieriem sadraudzēties un uzaicināt viens otru pievienoties, jo svētki taču ir viss par kopā būšanu, vai ne tā?

Air Canada apvieno ģimenes

Ne vienmēr svētkos mēs varam atrasties mājās, taču aviosabiedrība “Air Canada” pasažieriem sniedza šo unikālo iespēju, uzdāvinot biļetes kanādiešiem uz mājām un atpakaļ.

Uzzinot svētku plānus sezonai, “Air Canada” izdomāja veidu, kā īpašā veidā paziņot kanādiešiem par iespēju atgriezties mājās uz svētkiem.

Dāsnais žests izraisīja plašu emociju gammu daudziem klātesošajiem, un tas noteikti lika atcerēties šo aviosabiedrību vēl ilgi.

IKEA atklāj, ko bērni patiešām vēlas

Ir pagājuši vairāk nekā 20 gadi kopš slavenā dziedātaja Meraija Kerija dziedāja “Viss, ko es vēlos Ziemassvētkos”, taču šī frāze joprojām ir dzīva. Un to izmantoja arī skandināvu mēbeļu ražotājs “IKEA” Spānijā, vaicājot bērnus uzrakstīt vēstuli ne tikai Ziemassvētku vecītim, bet arī saviem vecākiem.

Ja Ziemassvētku vecītim bērni lūdza dāvanas, tad vecākiem viņi lūdza pavadīt vairāk laika ar viņiem. Kamēr mēs meklējam, ko likt zem eglītes, “IKEA” aizkustinošā kampaņa parādīja, ka dažkārt vislielākā dāvana ir laiks viens otram.