Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā piešķirt jūsu zīmola dizainam personību?

Klienti reaģē uz pareizo personības devumu un funkcionalitāti!

Mēs visi esam dzirdējuši slaveno Vācijas rūpnieciskā dizaina pārstāvja Dītera Rama teicienu “Labs dizains ir pēc iespējas mazāks dizains!”. Prakse rāda, ka šāds princips realitātē darbojas daudz veiksmīgāk, nekā mēģinājumi pārsteigt ar sarežģītu konceptu!

Runājot par digitālajiem produktiem, lietotājs ir jāiedala produkta centrā un jāizveido projektēšanas process, kas ļauj mums saprast, kas viņiem patiesībā ir nepieciešams. Vienlaikus kā parūpēties, lai personība dizaina jautājumā eksistētu un runa nebūtu tikai par funkcionalitāti?

Pirmkārt, personība digitālajā produktā var nozīmēt daudzas lietas: ilustrācijas stilu, krāsas, fontus, apbrīnojamu mikro pieredzi. Vienlaikus par personību nav obligāti uzskatāms kaut kas neparasts.

Digitālā produkta kontekstā personība ir saistīta ar individuālu zīmola pieredzi!

Personības injekcija digitālajā pasaulē nenozīmē stingri vizuālu uzplaukumu. Tās varētu būt daudzas lietas – burvīgie mikropomenti, kas ir savīti vislabākajos digitālajos produktos, cilvēka balss, kas atšķir vienu produktu no cita utt.

Digitālā produkta kontekstā personība ir saistīta ar individuālu zīmola pieredzi, kas piemēro jūsu zīmolam balsi, un vispirms saglabā funkcionalitāti.

Ja jūs esat produktu izstrādātājs, kurš to izlasa, jūs varētu teikt: “Kam lietotnē ir nepieciešama personība? Mans produkts darbojas bez naudas.”

Ir daži iemesli, kāpēc jūs varētu par to padomāt vēlreiz!

Arvien lielāku lomu radošajā un dizaina industrijā spēlē personība. Tas ir veids, kā padarīt jūsu produktu ievērojamu, kas savukārt piedāvā personīgāku pieredzi!

Zīmola dizains ir produkta dizains

Zīmols vairs nav tikai tā logotips, tā pat varētu būt unikāla mijiedarbība, skaņa vai ikona. Pārnēsāta digitālo produktu pasaulē, vienīgā lieta, kas atdala vienu produktu no cita, var būt unikāla zīmola personība.

Personība var būt funkcionāla

Cilvēka pievienošana digitālajam produktam nenozīmē, ka jāuzlabo tā lietojamība vai funkcionalitāte. Personība var būt vizuāls risinājums, balss tonis, skaņa vai mijiedarbība.

Funkcionalitāte un personība papildina viens otru.

Šī līdzsvara sasniegšana nav vienkārša. Bet pareizais funkcionalitātes un personības līdzsvars rodas brīdī, kad funkcionālo produktu pieredzi paaugstina emocionālā!

Šodienas dizaina koncepcijai ir plašāka nozīme un ietekme nekā tās tradicionālajai izpratnei