Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā atrast pareizos atslēgvārdus savām “Instagram” ziņām?

Kā palielināt “Instagram” mārketinga potenciālu?

Sociālais tīkls “Instagram” ieņem arvien nozīmīgāku lomu mārketinga kampaņās – tā ir iespēja pārsteigt savus klientus un sekotājus ar augstas kvalitātes fotogrāfijām, interesantiem stāstiem un video. Tomēr tam visam nebūs nozīmes, ja neizmantosiet mirkļbirkas, kas ir svarīgākais teksta elements gan plūsmu ziņās, gan stāstos, kas palīdz efektīvāk paplašināt satura sasniedzamību, sazināties ar jaunām auditorijām, veidot zīmola tēlu. Kā atrast pareizos atslēgvārdus katrai ziņai un maksimāli palielināt “Instagram” mārketinga potenciālu?

“Instagram” atslēgvārdi tiek izmantoti, lai cilvēku atrastu sev interesējošo saturu. Lietotāji var ne tikai sameklēt to, ko meklē, bet pat sekot tiem interesējošiem tagiem. Tāpēc izmantot pareizo atslēgvārdu kombināciju ir ļoti svarīgi, lai palielinātu zīmola atpazīstamību un palīdzētu kopīgot un veicināt lietotāja radīta satura izveidi.

Ja paskatamies dažādus “Instagram” kontus, būs redzams, ka daudzi izmanto dažādus atslēgvārdus. Viens no variantiem ir izmantot vispārīgus atslēgvārdus, kā, piemēram, vasara, taču tiem būs augsta konkurence. Tāpat varat izmantot atslēgvārdus, kas atklāj zīmola izpratni par savu uzņēmumu, piemēram, desingerbrand, lushlife ( ieteicams iekļaut haštagus arī angļu valodā). Vēl viens no veidiem ir ietvert savas konkrētās auditorijas atslēgvārdus, piemēram, – ceļotājiem, studentiem utt. Tikpat labi darbojas arī laika saturs. Sezonas un svētki var būt ideāli piemēroti ziņām, lai sasniegtu savu mērķauditoriju, piemēram, Ziemassvētki, svētki, dāvanas. Iedarbīgi ir arī uz iesaistīšanos orientēti haštagi, piemēram, tuzinikatevtovajag vai DIY (Do it yourself). Savukārt atrašanās vietas mirkļbirklas ir ļoti svarīgas vietējiem uzņēmumiem.

Daudzi zīmoli ir pārsteigti, vai tiešām katru reizi jāizmanto jauna atslēgvārdu kombinācija? Ja vēlaties atrast jaunus klientus un palielināt savu sasniedzamību, tad jauna atslēgvārdu stratēģija ir īstais veids, kā vienmēr turēt jūsu zīmolu aktuālu.

Pirms izvēlēties pareizos atslēgvārdus, ir svarīgi noteikt mērķi, ko vēlaties sasniegt. Izvēloties mērķus, kurus vēlaties sasniegt, jums būs jāizvēlas atslēgvārdu atribūti katram atsevišķam mērķim. Tie var būt iepriekš minētie – svētki, sezonas, atlaides utt. Galvenais ir atcerēties, ka atslēgvārdi nav nenozīmīgi, ja vien vēlaties sasniegt pēc iespējas lielāku auditoriju, un tas attiecas ne tikai uz “Instagram” kontu!