Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

No “neglītiem” līdz “ikoniskiem” – kā “Crocs” mainīja zīmola uztveri

Mīlēt vai nīst? Populārie apavi vienaldzīgos neatstāj!

“Crocs” apavi ir ļoti labi pazīstami kā pasaulē, tā arī Latvijā – mārketinga stratēģija, kas atbalsta slavenību un dizaineru partnerības, sociālie mediji un “fanu” mentalitāte kopš 2015. gada ir palīdzējusi “Crocs” vairāk nekā dubultot ieņēmumus līdz gandrīz 2 miljardiem ASV mārciņu.

Ja 2016. gadā Google meklējāt vārdu “Crocs”, tad pastāv liela iespēja, ka vēlējāties pasmieties par zīmola apaviem. Google meklēšanas reitingi tajā gadā atklāja, ka “memes” bija trešais visizplatītākais vārds, kas platformas meklējumos ir saistīts ar zīmola nosaukumu.

Tomēr pēdējo sešu gadu laikā “Crocs” ir pārvērties par modes ikonu, ko mīl slavenības un lielākie modes nami, un īpaši populāri Z paaudzes pārstāvji.

“Crocs” savu popularitāti nostabilizēja pērn, kad daudzi saistībā ar pandēmiju sēdēja mājās un, kā zināms, “Crocs” zīmols ir tieši vērts uz komfortu.

Vienlaikus kā norāda “Crocs” izpilddirektors Endrjū Rīss, zīmols ir vērsts uz tāda veida patērētāju piesaistīšanu, kurus viņš sauc par “pētnieku”, kuru raksturo jaunība, izteiksmīgums, pašpārliecinātība, aktivitāte sociālajos medijos.

Papildus jaunākiem patērētājiem “Crocs” piesaista visas paaudzes, pateicoties spēcīgai sadarbībai ar dažādām slavenībām un zīmoliem. Tāpat kā citi lielākie apavu zīmoli, arī “Crocs” ir koncentrējies uz savu tiešo patērētāju biznesa uzlabošanu un noteiktu vairumtirdzniecības partnerību samazināšanu. Aprīlī “Crocs” paziņoja, ka pārtrauc biznesa attiecības ar dažiem saviem ilggadējiem vairumtirgotājiem, lai piešķirtu prioritāti galvenajiem partneriem, kas var paaugstināt zīmola pozīcijas tirgū.

Kaut arī apaviem ir atšķirīgs izskats, kas neatbilst visām gaumēm, tomēr uzņēmums ir centies uzlabot savu tēlu, kas ir izdevies un, kā lēš eksperti, šis gads uzņēmumam varētu izrādīties vēl viens rekordliels gads.