Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Četras svarīgas lietas, kuras jāievēro ikvienam zīmolam

Vai jūs zināt, kas ir jūsu klienti un kas tiem nepieciešams?

Darīt labu citiem nozīmē darīt labu sev. Te būs četri noteikumi, kurus nepieciešams paturēt prātā ikvienam veiksmīga zīmola vadītājam!

Saprotiet, kas ir jūsu klienti

Pirms ieņemt apstrīdamu vai pretrunīgu nostāju uzņēmuma komunikācijā, jums ir jāsaprot, kas ir jūsu klienti un kas viņiem ir nepieciešams. Daudzi zīmoli nav spējīgi rūpīgi pārbaudīt savu klientu datu bāzi. Tos, kuri tomēr to dara, bieži vien pārsteidz tas, ko viņi atklāj.

Šodien netrūkst tādu uzņēmumu, kas dzīvo senos pieņēmumos par to, kas ir viņu klienti. Daudziem patīk apgalvot, ka viņi ir uz datiem orientēts uzņēmums, kaut gan patiesībā šos datus neņem vērā. Lai sasniegtu labus rezultātus, viņiem ir nepieciešama pilnīga izpratne par to, kas ir viņu klienti, īpaši ja viņi gatavojas veidot auksti politizētus vai uz aktīvistiem vērstus paziņojumus.

Nostādiet vadību priekšgalā

Situācijās, kad zīmols ir spiests ieņemt stingru pozīciju un ir spiests skaidri nostādīt savas vērtības, turpmāko rīcību ir jādiktē uzņēmuma vadītājam. Lielākā kļūda, kuru var pieņemt vadītājs, ir – uzgrūzt svarīga viedokļa veidošanu sociālo mediju menedžerim.

Vairumā gadījumu, uzņēmuma vadītāji zina kādu pozīciju, uzņēmums vēlās ieņemt, tāpēc tik ļoti svarīga ir savstarpēja sadarbība, lai pārliecinātos, ka ziņojums ir precīzs un nepārprotams.

Ieminiet taciņu un lieciet pa to sekot citiem

Veiksmīgai uzņēmējdarbībai nepietiek vien ar izvirzītiem pareiziem apgalvojumiem, vai pareizo jautājumu atbalstīšanu. Zīmoliem ir jāiegulda līdzekļi tur, kur viņu ziņas sasniegs reālus rezultātus, tikpat svarīgi ir arī izcelt šos centienus jeb motivēt darbiniekus.

Uzņēmumiem ir jāievēro arī korporatīvā sociālā atbildība. Lielās korporācijas ziedo miljonus savas korporatīvās atbildības īstenošanai, kas, protams, parasti citiem paslīd garām nepamanīts.

Būt labam ir – labi Tavam biznesam

Zīmoli vairs nevar ņemt vērā tikai lojālos klientus. Gluži otrādi zīmoliem ir jābūt lojāliem pret saviem klientiem. Daļa no šiem zīmoliem sniedz pakalpojumus konkrētai tirgus daļai paļaujoties uz to, ka cilvēki tos atpazīs un vēlēsies sadarboties.

Laba klientu apkalpošana zīmolam nozīmē sevi pozicionēt kā labu uzņēmumu. Tas nozīmē atbalstīt arī tās sociālās daļas, kurām nav nekāda sakara ar pārdošanu.