Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ardievu, slavenības! Kā izveidot iedvesmojošu saturu ar nozīmi

Svarīgākais, izvēloties ietekmētāju mārketinga kampaņai!

Mūsdienās satura mārketingā arvien lielāku nozīmi ieņem slavenības – Kima Kardašjana, Riana, Bejonse un citas slavenības ir kļuvušas par nozīmīgiem mārketinga dalībniekiem. Uzņēmumi sūta savus produktus slavenībām un blogeriem, kas tos izreklamē – pārdošanas reitingi pierāda, ka tas darbojas, jo slavenības un blogeri tagad nosaka jaunākās modes tendences jauniešu vidū, bet aktuālā problēma joprojām ir jautājums par ietekmi.

Prakse rāda, ka vairums zīmolu pievērš uzmanību auditorijas sasniegšanai, nevis to ietekmei. Kaut vai paskatoties uz slavenību sociālajiem tīkliem – to milzīgais sekotāju skaits garantē auditorijas sasniegšanu, taču tās nebūvē paliekošu tirdzniecības vietu.

Tātad – kā izveidot iedvesmojošu saturu bez slavenību klātbūtnes?

Pirms sākt darbu pie satura izveides ir nepieciešams atbildēt uz vairākiem būtiskiem jautājumiem. Pirmkārt, kādi ir Jūsu mērķi attiecībā uz šo ietekmīgo saturu? Kā plānots novērtēt sasniegtos rezultātus? Vai ieguldījums tajā ir saprātīgs?

Pirms jūs izvēlaties tā saucamos “ietekmētājus”, izvēlieties mērķi un izplānojiet, kā to novērtēsiet. Tomēr viena no lielākajām “ietekmes mārketinga” problēmām ir atrast platformu, kas piesaista Jūsu mērķauditoriju.

Tā, piemēram, ja Jūsu produkts ir domāts tīņiem, “Facebook” nebūtu visefektīvākas kanāls. Tomēr, ja jūsu produkts ir bērnu apģērbs, meklējiet māti ar memuāru vai YouTube kanālu. Vai arī, ja jūs pārdodat suņu precēs, meklējot burvīgu Instagram kontu par suņiem ( aptuveni 30% mājdzīvnieku saimnieki ir padarījuši savu suni vai kaķi par sociālo mediju zvaigzni). Tāpat ir vērts pieminēt, ka tieši “Instagram” ir viena no ietekmīgajām platformām popularitātes un vizuālo stāstījumu dēļ.

Atrast īsto “ietekmētāju” ir grūti, bet tas izdodas, tas var būt daudz efektīvāk par slavenībām, kas nofotografējas ar “Dolce” austiņām vai Coca – Cola pudeli rokās. Jo šim “ietekmētājam” ir lieliski iespēja piešķirt uzticību jūsu produktam. Ja blogeris reklamē, piemēram, konkrētu rotaļlietu produktu, tad viņš var izskaidrot, kāpēc uzticas zīmolam.

Jautāsiet, kas ir galvenā atšķirība starp slavenību un ietekmējošo mārketingu? Slavenības izmanto savu slavu, lai saistītu sevi ar produktiem, bet “ietekmes mārketings” veido reklāmu, izmantojot personas, kuram ir savs uzticamības loks. Viņi aizstāv produktu un izveidot noteiktu tēlu to sekotāju prātos. Daudzkārt, “ietekmīgajiem” tiek dota radošā brīvība, kad viņi runā par produktu, sasniedzot mērķauditoriju tādā veidā, kā Jūs sākotnēji nevarēja.

Ne velti viņi tiek saukti par “ietekmētājiem”, jo neviens cits nespēj tā komunicēt ar viņu auditoriju kā viņi paši!