Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Zīmols – viens no uzņēmuma vērtīgākajiem elementiem

Kā celt zīmola vērtību ar tirgus pētījuma palīdzību?

Zīmols ir spēcīgs ierocis tirgū. Pamatoti tiek uzskatīts, ka pirms produkta palaišanas tirgū, vēl svarīgāk ir veidot atpazīstamu zīmolu. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) norāda – zīmola vērtība tiek noteikta konkrēta tirgus kontekstā. Cik jūsu zīmols ir atpazīstams? Cik jums ir lojālu klientu? Ar ko klientiem asociējas jūsu zīmols? Šie ir svarīgi jautājumi uz kuriem ikvienam uzņēmumam jārod atbildes.

Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs veic zīmola atpazīstamības pētījumus, kas palīdz noskaidrot esošo un vēlamo zīmola pozīciju, kuru ietekmē emocionālie un racionālie faktori.

“Zīmola novērtēšana ir svarīgs uzdevums ne tikai tad, kad plānojat kādas izmaiņas, bet arī tad, ja jums, šķiet, ka veiksmīgi darbojaties jau tagad, jo atbildes uz jautājumiem nereti vien var būt pārsteidzošas,” norāda SDTIC.

Novērtējot zīmolu iespējams uzzināt:

• vai patērētāji to atpazīst;
• ar ko tas tiek asociēts;
• ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem;
• kādas emocijas rada zīmola pieminēšana;
• cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu;
• kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju;
• u.c.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

Publicitātes materiāls

Komentāri