Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Arī mārketingam jāreaģē uz pandēmijas radītajiem izaicinājumiem

Pandēmija pierādījusi – digitālais mārketings ir nepieciešamība!

Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Globālās sociālās distancēšanās periodā pierādījies, ka būt sociālajos tīklos, ir svarīgāk kā jebkad iepriekš – šajā laikā ir mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Vairums mazumtirgotāju ir paļāvušies uz tehnoloģijām, lai saglabātu savu biznesu.

Tie, kuriem ir izveidota stabila digitālā stratēģija, neapšaubāmi ir labāk sagatavoti pārmaiņām un izaicinājumiem, nekā tie, kas tikai mēģina apgūt tiešsaistes pieredzi.

Ar esamību sociālajos tīklos vairs nepietiek, lai gūtu panākumus vai pat izdzīvotu, kā tas redzams daudzu ievērojamu mazumtirgotāju un slavenu zīmolu publiskajās cīņās. Pēc pandēmijas zīmoliem un mazumtirgotājiem ir jāraugās uz patērētāju uzvedību no digitālās perspektīvas, un jāizmanto tās platformas, kas klientu vidū kļūst arvien populārākas, tai skaitā Instagram un pat Tik tok.

Pēdējos gados patērētāju uzvedība jau ir mainījusies līdz nepazīšanai, taču 2020. gads iezīmēja neticami strauju iepirkšanos tiešsaistē.

Ārzemēs to skaidri varēja redzēt vietnē Pinterest, kur to lietotāju procentuālais daudzums pieauga par vairāk nekā 50%. Tas apliecina ne tikai to, ka mainās veidi, kā patērētāji izvēlas iepirkties, bet arī to, ko viņi pērk. Proti, patērētāji maina savu rutīnu un paradumus, un tas ir izrādījies īpašs izaicinājums tirgotājiem, kuri parasti ir pieraduši paļauties uz iepriekšējiem uzvedības modeļiem, lai noteiktu, kā vislabāk piesaistīt auditoriju.

Nav šaubu, ka mārketinga speciālistiem ir jāatrod jauni veidi, kā iedvesmot cilvēkus iepirkties pie konkrētiem uzņēmumiem. Lai gūtu panākumus, mazumtirdzniecības uzņēmumiem būs jāapvieno labākās reālās pasaules un tiešsaistes iepirkšanās pieredzes īpašības.

Tiem, kuri līdz šim paļāvās uz veikala vitrīnām, lai pārdotu savas preces, nu jāatrod jauni veidi, kā ļaut klientiem izprast, izpētīt un palielināt viņu produktu lietošanu.