Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Padomi: Kā sūtīt klientiem interesējošus e-pastus?

Trīs svarīgi punkti, kas jāievēro sūtot e-pastu jaunajiem klientiem!

E-pasta saraksts ar klientiem ir lielisks veids kā paplašināt savu biznesu no mārketinga viedokļa. Mēs visi zinām galvenos etiķetes baušļus e-pasta lietotājiem, tai skaitā, kā izveidot e-pastu un kā uzsākt saraksti, tomēr, realitātē daudziem uzņēmējiem ir nevien grūti izveidot ilgstošu saraksti, pašu datubāzi, bet arī saglabāt klientus.

Sūtot pirmo e-pasta ziņojumu saviem jaunākajiem abonentiem ir svarīgi radīt labu iespaidu, jo tam pēc savas būtības būtu jārada turpmākā komunikācija starp jums un jūsu abonentiem. Tas, visticamāk, noteiks arī to, vai šīs personas turpmāk atvērs un sekos jūsu e-pasta ziņojumiem.

Trīs svarīgi punkti, kas jāievēro, lai radītu labu iespaidu un ilgstošas attiecības ar klientu!

  • Paldies

Pateikt paldies par pievienošanos jūsu sekotāju pulkam ir ļoti svarīgi. Tā ir daļa no laipnajiem e- pasta ziņojumiem un nav labāka veida kā pievienot jūsu personīgo pieskārienu e-pastam, kā ar oficiālu uzrunu saviem topošajiem klientiem.

Turklāt, šis vienkāršais žests varētu būt viss, kas jums vajadzīgs, lai jaunie abonenti kļūtu lojāli jūsu zīmolam.

  • Solījums ir svarīgs

Pirms reģistrēties un saņemt jaunumus saistība ar zīmolu, jaunajiem abonentiem ir daudz cerību. Galvenais no tiem ir tas, ka viņi saņems no jums e-pastu. Ko jūs viņiem solījāt reģistrējoties? Vai tā ir atlaide vai īsziņa? Ziņas par jaunumiem?

Ir ļoti svarīgi pildīt dotos solījumus un atgādināt, ka viņiem tas būs izdevīgi, kā arī paskaidrot, kāpēc!

  • Savākt vairāk datu, lai uzlabotu pieredzi

Jo vairāk jūs zināsiet par savām e-pasta saraksta lietotāju vajadzībām, jo labāk jūs varēsiet tos apkalpot. Nelaupiet iespēju iegūt vairāk informācijas par mērķauditoriju, kas atrodas tieši jūsu priekšā.

Jūsu laipnais e-pasts var ietvert īsu aptauju, lai jūs varētu labāk izprast katras personas vajadzības un risināt kopīgas tendences. Jautājiet jaunajiem abonentiem izvēlēties starp vairākām demogrāfisko datu, ziņojumu biežuma un produktu un pakalpojumu izteiksmē.

Ar papildu datiem jūs varēsit segmentēt e-pasta sarakstu un labāk izmantot nākamās mārketinga kampaņas.