Latvijā

Skatīt pārējos

ĀRZEMĒS

Skatīt pārējos

REKLĀMPARKS

AKTUĀLA INFORMĀCIJA

  • Posted in:

    Mājdzīvnieki – nopietns bizness uzņēmējiem

    Jau kopš pašiem pirmsākumiem arī mārketingā un reklāmās tiek izmantoti mājdzīvnieki, kas mūsdienās neapšaubāmi tiek uztverti kā pilnvērtīgi ģimenes locekļi. Neatkarīgi no pārstāvētās nozares, uzņēmumi labprāt izmanto klientu padziļināto saikni ar mājdzīvniekiem, radot produktus, kas piemēroti mājas mīluļiem. Lai arī šodien lielākā daļa naudas, kas tiek iztērēta mājdzīvniekiem, ir paredzēta pārtikai un veterinārajai aprūpei, tendences […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "Prāta vētra": Kā dalīties ar idejām veiksmīgāk

    “Prāta vētra” (Brainstorm) ir iecienīts paņēmiens, kas tiek pielietots uzņēmumos ideju ģenerēšanā. Mārketinga speciālisti atzīst – “prāta vētra” ir lielisks veids, kā attīstīt jaunas idejas un ņemt vērā komandas ieguldījumu, kamēr daudziem vadītājiem šāda metode šķiet laika izšķērdēšana. Klasiskā “prāta vētra” koncentrējas uz verbālu, kolektīvu domu apmaiņu, taču nereti šī metode izraisa arī dalībnieku strīdus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tehnoloģiju nozīme mārketingā tikai un vienīgi pieaug

    Mārketings mūsdienās ir piedzīvojis vairākas pārmaiņas gan saistībā ar jaunu platformu parādīšanos tirgū, gan globāliem izaicinājumiem. Neatņemama sastāvdaļa mārketingā ir tehnoloģijas, tai skaitā mobilais telefons. Ja agrāk telefons bija tikai sarunām, tad tagad to var izmantot vēl daudz un dažādos veidos. Mobilais telefons ir kļuvis ne tikai par saziņas avotu, bet arī veidu kā meklēt […]

    Lasīt tālāk

Atsauksmes

ALBERTA Portfolio

Aktuālās publikācijas