Instagram

Random entry RSS

  • Posted in:

    Padomi uzņēmuma mārketingam vietnē “Instagram”

    Sociālie tīkli mūsdienās veicina saikni ne tikai starp cilvēkiem, bet arī zīmoliem un klientiem. Tie dod uzņēmumiem iespēju būt relatīviem – saskaņā ar “Instagram” datiem, vismaz 90% cilvēku “Instagram” seko kādam uzņēmumam. “Instagram” ir lielisks rīks, lai tiešsaistē attīstītu savu mazo biznesu, un, lai to veiksmīgi izmantotu, uzņēmumiem pat nebūs jāiekļaujas ietekmētāju ažiotāžā. Lai palīdzētu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Facebook” dibinātājs pāris stundu laikā zaudējis sešus miljardus ASV dolāru

    Pirmdien, 4. oktobrī, tehniskās ķibeles piemeklēja “Facebook”, “Instagram” un “WhatsApp”. Vienlaikus lietotāji sāka masveidā sūdzēties arī par traucējumiem “Twitter”, “Telegram”, “TikTok” un citās vietnēs. Notikušais radījis ievērojamus zaudējumus vietņu izpilddirektoram Markam Zukerbergam. Vakar vairāki lietotāji sūdzējās par sociālo tīklu vietņu un lietojumprogrammu darbību, kā arī savienojumu ar serveriem. Savukārt “WhatsApp” lietotāji sūdzējās par nespēju nosūtīt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Instagram” prasīs norādīt savus dzimšanas datus

    Arvien vairāk sociālo tīklu domā par to, lai padarītu savas vietnes draudzīgākas un drošākas jauniešiem un bērniem. Līdz ar to arī populārā vietne “Instagram” visiem lietotājiem sākusi prasīt norādīt savu dzimšanas dienu, ja viņi to vēl nav izdarījuši. Pretējā gadījumā lietotājiem var vispār tikt liegta pieeja šīs lietotnes saturam. “Instagram” tikai 2019. gadā sāka pieprasīt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Instagram” ļaus lietotājiem kontrolēt sensitīvu saturu

    Turpmāk sociālā vietne “Instagram” ļaus lietotājiem kontrolēt, cik daudz “sensitīva” satura viņi vēlas redzēt. “Instagram” ir radīta jauna funkcija ar nosaukumu “Sensitīva satura kontrole”, kas ļaus lietotājiem izlemt, vai viņi vēlas redzēt vairāk vai mazāk tāda veida saturu. Lietotne ir veikusi vairākas izmaiņas tās lietotājiem, lai uzlabotu viņu pieredzi, tostarp pievienojot jaunus rīkus, lai cilvēki […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko zīmoliem nozīmē sociālo mediju platformu aizliegums?

    Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga līdzekli daudzām nozarēm. Tā, piemēram, pērn, kad Indija aizliedza 59 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu, tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai, radās spriedze lietotāju vidū, jo tika zaudēti ne tikai dati, bet arī veids, kā tie sasniedza patērētājus. Un Ķīna tāda nebija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Instagram” jaunās funkcijas palīdzēs satura veidotājiem nopelnīt vairāk

    Sociālā tīkla “Facebook” dibinātājs un uzņēmuma vadītājs Marks Zakerbergs paziņojis par jauniem veidiem, kā turpmāk ikviens varēs nopelnīt naudu sociālajā vietnē “Instagram”. Pēc viņa teiktā, drīzumā “Instagram” satura veidotāji varēs nopelnīt vairāk, izmantojot jaunās funkcijas, kuras drīz kļūs pieejamas platformas lietotājiem. Jau tagad “Instagram” lietotājiem ir iespēja nopelnīt naudu, publicējot sponsorētu saturu. Saskaņā ar pieejamajiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Influenceru mārketingam – arvien lielāka nozīme

    COVID-19 pandēmija ir mudinājusi uz tiešsaisti pāriet ne tikai izglītībai un kultūras pasākumiem, bet arī pārdošanai un reklāmām. Arvien vairāk cilvēku šo laiku pavada sociālajos tīklos, kas nozīmē, ka arvien lielāku lomu mārketingā spēlēs tā saucamie influenceri, kas darbojas līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo mediju mārketinga ceļvedis – kuru sociālo tīklu vislabāk izvēlēties?

    Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    13 soļi “Instagram” pasaulē – kā izmantot sociālo tīklu savā labā?

    Laikā, kad cilvēki sociālajos tīklos vēlas mazāk lasīt un vairāk laika pavadīt skatoties fotogrāfijas vai video, sociālais tīkls “Instagram” ir kļuvis ļoti pieprasīts uzņēmumu vidū, kas vēlas sev nodrošināt konkurētspējīgu reklāmu un efektīvu mārketingu. Prakse rāda, ka aptuveni 90% “Instagram” lietotāji seko vismaz vienam uzņēmumam. Vairums atzīst, ka preces izvēlējušies iegādāties, tieši tās ieraugot “Instagram” […]

    Lasīt tālāk