Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

3 iemesli, kādēļ saturs joprojām ir noteicošais mūsdienu ietekmējošā mārketinga laikmetā

Kāda ir atšķirība starp satura un ietekmējošo mārketingu?

Vai ir labāks veids kā popularizēt savus produktus vai pakalpojumus nekā palūgt to darīt, piemēram, Kimai Kardašjanai vai viņas ģimenei sociālajos medijos? Ja skatās no ietekmējošā mārketinga puses, tad, iespējams, nav. Šajā laikmetā uzņēmumi to arī ir sapratuši. Cilvēki uzticas zināmu cilvēku it kā viedoklim, tādējādi izvēlas tieši to pašu produktu / pakalpojumu.

Un šķiet, ka tas strādā: Ārzemju mārketinga aģentūras veiktie aptaujas rezultāti norāda, ka 2016.gadā 80% no aptaujātajiem uzņēmējiem izmanto tieši šāda veida ietekmējošo mārketingu kopsummā iztērējot 570 miljonus dolāru Instagram kampaņās. Kad uzņēmums strādā ar pareizo sabiedrības domas ietekmētāju, tiek sasniegta pareizā mērķauditorija, kas citā gadījumā no jums, iespējams, izvairītos.

Tomēr ietekmējošais mārketings tomēr nav bez riska. Galvenais mīnuss – jūs to nekontrolējat!

Bieži tiek jautāts, kāda ir atšķirība starp satura un ietekmējošo mārketingu?

Vienvārdsakot, satura mārketings ir saturs, ko jūsu uzņēmums izveido un izplata īstajiem cilvēkiem īstajā laikā, ietekmējošo mārketingu lielā mērā vada ārējie cilvēki.

Teorētiski, abi ir nepieciešami, lai sasniegtu mērķauditoriju, tomēr ir grūti sākt tikai ar ietekmējošo mārketingu, jo saturs ir visa pamats. Jūs nevarat efektīvi izstrādāt ietekmes stratēģijas, ja vien jūs jau neesat izstrādājis spēcīgu zīmola kampaņu.

Trīs veidi kā strādāt pie satura mārketinga pirms ielecat ietekmējošajā mārketingā:

Jums ir pilnas īpašumtiesības

Satura mārketings attiecas uz saturu, ko jūsu komanda ir izveidojusi, tajā skaitā blogi, video, ziņas, raksti, jebkas, kas radīts, lai informētu cilvēkus par jūsu zīmolu. Jums pieder jūsu zīmols un jūs ar to variet darīt ko gribat – pārdot atdot, viss jūsu ziņā.

Kamēr ietekmējošais mārketings īsti nav atkarīgs no jums, jūs neesat tas, kas pasaka galavārdu. Jūs varat dot norādes, tomēr rezultāts nav jūsu rokās.

Jūsu zīmols var veidot spēcīgas attiecības ar klientu

Neatkarīgi no tā, cik spēcīgas attiecības jums ar izvēlēto ietekmes personu, tomēr svarīgākie tomēr ir „iekšējie” cilvēki. Kāpēc? Jo, ja izvēlaties ietekmējošo mārketingu, tad tā persona veido attiecības ar klientu, nevis jūs. Protams, jūs palielināt klientu lojalitāti pret brendu, bet jūs nestipriniet attiecības ar pašu klientu.

Viens veids kā uzlabot šo sistēmu ir ņemt savas vadības grožus rokās, respektīvi, lūgt darbiniekiem sniegt idejas, veidot saturu un pašiem ar to dalīties sociālajos medijos.

Katram no darbiniekiem ir kāds paziņa, kuru neesat sasnieguši ar savu zīmolu, tāpēc tas ir veids kā to panākt un tādējādi palielinot klientu skaitu. Jo saturu veido komanda, kas strādā ar jūsu pašu zīmolu, tādējādi viņi jau ir zinošāki cilvēki un spēs sasniegt nepieciešamo mērķauditoriju.

Jūs esat ilgtermiņa spēlētājs – veidojiet savu ietekmējošo mārketingu

Satura mārketings ļauj veidot lielisku materiālu arsenālu, kas vērsts uz klientu „sāpīgajiem punktiem”, izgaismo jūsu uzņēmuma kultūru un runā par jūsu mērķauditorijas interesēm un vajadzībām. Tas ir ilgtermiņa ieguldījums, kas palielina peļņu, veidojot savu zīmola autoritāti.

Jūsu zīmols nepārtraukti strādā, tāpēc dažādojiet tā satura veidus un laika gaitā jūsu mērķauditorija sāks sasaistīt jūsu zīmolu ar uzticamību un nepieciešamību.

Tas ir lielisks mērķis, tomēr sasniegumi tur neapstājas. Jums būs vieglāk izmantot ietekmējošā mārketinga iespējas nākotnē, ja pie tā iepriekš būsiet strādājuši paši. Jums būs lielāka pieredze, ietekme un pārliecība par to, kā ir jābūt, ka būs vieglāk veidot attiecības ar ietekmes personu.

Satura mārketings un ietekmējošais mārketings papildina, bet neaizstāj viens otru. Instagram vai YouTube personību izvēle, protams, paver durvis jaunai auditorijai, bet jūsu zīmola saturs ir tas, kas iedvesmo cilvēkus iet pa šīm durvīm, uzticēties un iegādāties jūsu uzņēmuma produktus / pakalpojumus.