Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā veicināt klientu lojalitāti zīmolam?

Kāpēc ir nepieciešama klientu lojalitātes programma?

Mūsdienās klientu lojalitāti uztver kā klientu uzticību tam, ka konkrētā uzņēmuma produkts un piedāvājums ir labākā izvēle. Lojalitātes programma katru mēnesi sniedz unikālus un izdevīgus piedāvājumus saviem klientiem, tomēr nereti vien ir ļoti grūti panākt, ka klienti paliek uzticīgi konkrētajam uzņēmumam, jo visi kaut kādā brīdī vēlas pamēģināt kaut ko jaunu, atšķirīgu un pievilcīgu.

Jāatceras, ka, runājot par lojalitāti, vissvarīgākais arguments, kāpēc klienti atgriežas, protams, ir pats produkts un klientu serviss, ko uzņēmums nodrošina. Tāpēc ikvienam uzņēmumam šodien ir ļoti svarīgi strādāt pie lojalitātes programmām.

Lojalitātes programmai ir vairākas acīmredzamas priekšrocības:

  • Klients ir gatavs pirkt vairāk no viena zīmola, un mazāk no citiem konkurentiem;
  • Lojalitātes programma sniedz iespēju uzņēmumam iespēju pārdot dārgākus produktus par augstāku cenu ar augstāku pievienoto vērtību;
  • Uzņēmums papildus esošajiem produktiem var pārdod arī jaunus produktus;

Īpaša pieeja klientiem veicina tā uzticību zīmolam un rekomendāciju nodošanu par uzņēmumu un produktiem, kas rezultējas ar jaunu klientu pieplūdumu.

Savukārt no jums klienti sagaida kvalitāti, ērtības un labu servisu. Viņi vēlas vislabāko, ko jūs varat piedāvāt kā zīmols. Lūk, daži vienkārši noteikumi, kas jāievēro!

  • Iepazīstiet klientus autentiskā veidā. Centieties uzzināt, kas viņiem patīk un kas viņiem nepatīk. Tas liek viņiem justies novērtētiem.
  • Esiet godīgs pret viņiem un sevi.  Pārliecinieties, ka zināt, kādas ir viņu cerības, un aplieciniet savu atzinību, būdams godīgs un tiešs.
  • Atlīdzībai vajadzētu būt vērtīgai. Runājot par lojalitātes programmām un to piedāvātajiem labumiem, nevajadzētu fokusēties tikai uz atlaidēm. Klienti ļoti bieži novērtē individuālu pieeju.
  • Pildiet savus solījumus. Izpildiet noteiktas cerības un nepārkāpiet solījumus. Jūsu klienti vēlas atrasties kopā ar kādu, ar kuru viņiem ir kopīgas vērtības.
  • Neaizmirstiet par efektīvu servisu. Visefektīvākais veids, kā nostiprināt klientu lojalitāti ir labs klientu serviss.

Kopumā lojalitātes programma nav tikai viss par atlaidēm un īpašo pieeju, bet darbību kopums, kas veicina klientu apmeklējumu un stiprina pirkumu paradumus ar mērķi atpazīt, novērtēt un atlīdzināt saviem lojalākajiem klientiem.