Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Satura mārketings kā svarīgākais solis ceļā uz mērķauditorijas piesaistīšanu

Lieliski padomi, kā palielināt sekotāju skaitu un gala pārdošanu!

“Interesants un piesaistošs saturs ir viss, kas nepieciešams, lai sasniegtu auditoriju,” – to noteikti ir dzirdējis ikviens. Tomēr, vai mēs visi zinām, kā tas strādā realitātē?

Ja vēlaties paplašināt savu zīmola sasniedzamību, iesaistot saturu, tad jums noderēs daži zemāk redzamie mārketinga padomi, kurus jūs varēsiet izmantot, lai palielinātu sekotāju skaitu un gala pārdošanu!

Daudzi tirgotāji uzskata, ka satura mārketings ir dārgs. Bet realitātē tā bieži ir daudz lētāka nekā tradicionālā tirdzniecība. Pētījumi rāda, ka satura mārketings maksā 62 procentus mazāk nekā izejošais mārketings, vienlaikus radot vairāk nekā trīs reizes vairāk potenciālo klientu. Turklāt 8 no 10 lēmumu pieņēmējiem dod priekšroku uzzināt par uzņēmumu, izmantojot rakstus, nevis reklāmu.

Ja jūs meklējat veidu kā uzlabot savu autoritāti, lai palielinātu savus pārdošanas apjomus un ieņēmumus, jums jāiegulda darbs satura mārketingā.

Lūk, pieci vienkārši un lieliski padomi, kā palielināt savu auditoriju!

Izprotiet savu auditoriju

Daudzi tirgotāji un mājaslapu autori uzskata, ka viņi pārzina savu auditoriju. Viņi neredz nepieciešamību izstrādāt dokumentu, kurā izzināti lietotāji, lai labāk izprastu viņu auditoriju. Ja jūs nevarat attēlot savu ideālo auditoriju demogrāfisko datu izteiksmē (vecums, dzimums, atrašanās vieta, darbavietas loma utt.), tad bieži esat izveidojis saturu savā mājaslapā un citos mārketinga kanālos bez mērķa.

Lietotāju personisko datu izveide palīdzēs jums iegūt skaidru priekšstatu par savu auditoriju, lai jūs varētu izveidot saturu, kas vērsts tieši uz tiem.

Varat sākt, aplūkojot savus esošos lasītājus un sekotājus un veicot apsekojumus, lai uzzinātu vairāk par viņiem. Tādā veidā jūs varat nodrošināt, ka katrs jūsu izveidotais saturs ir mērķēts uz šo personu. Tiešsaistē ir daudz lietotāju personvārdu veidņu, tāpēc jums nav jāsāk no jauna.

Kad jums būs skaidra izpratne par jūsu auditoriju, varat sākt veidot saturu, kas vērsts uz tiem.

Izveidojiet redakcionālo kalendāru.

Jūsu emuāra un mārketinga kanālu redakcionālais kalendārs ir labākais veids, kā uzlabot satura centienus. Ja esat WordPress, varat izmantot redakcionālo kalendāru spraudni vai arī vienkārši izmantot Google kalendāru, Trello vai vairākus citus kalendārus.

Varat sākt, izvēloties pareizo ziņu publicēšanas biežumu un satura idejas. Svarīgi – pierakstiet katru ideju, kas nāk uz jūsu prātu!

Paplašiniet savas idejas, apskatot konkurentu vietnes. Varat arī apskatīt niša forumus un meklēt “Twitter”, lai redzētu, ar kādām problēmām saskaras jūsu auditorija.

Tāpat kā savā mājaslapā, nepieciešams atjaunināt arī savus sociālo mediju profilus ar svaigu saturu. Tomēr jūs nevēlaties dalīties tikai ar savu saturu, vai ne tā? Vislabāk – pievienojiet vērtību saviem lietotājiem, regulāri publicējot arī citu saistošu saturu.

Pārveidojot jūsu saturu

Lai sasniegtu jaunu mērķauditoriju, jums ne vienmēr ir jāpublicē jauns saturs. Tā vietā jūs varat pārveidot savu esošo saturu, izmantojot jaunu platformu, piemēram, sociālos tīklus un citus mārketinga instrumentus.

Ieguvumi no satura atkārtošanas ir acīmredzami! Pirmkārt, jūs varat sasniegt jaunus lasītājus, kuri līdz šim nav atraduši jūsu mājaslapu.

Pārlūkojot tos, jūs varat tos atlasīt dažādos tirdzniecības kanālos un mudināt viņus apmeklēt jūsu vietni.
Piemēram, atrodiet populārākās emuāra ziņas un atkārtoti publicējiet tos kā PDF e-grāmatu. Pēc tam piesaistiet apmeklētājus, lai to lejupielādētu, ievadot viņu e-pasta adreses.

Publicējiet tiešsaistes videoklipus

Videoklipu pievienošana ir vēl viena lieliska stratēģija, lai sasniegtu jaunu mērķauditoriju. Tā vietā, lai izveidotu pavisam jaunu videoklipu, varat izmantot esošās emuāra ziņas un ģenerēt videoklipu, piemēram, izmantojot Google prezentācijas.

Izmēriet savus sasniegumus

Vēlaties uzzināt, vai jūsu ieguldījums satura mārketingā atmaksājas? Tad jums ir jānovērtē sava satura mārketinga peļņa no ieguldījumiem.

Nauda nav vienīgais rādītājs, kā darbojas jūsu satura mārketinga stratēģija. Šie ir daži faktori, kas jāpārbauda, lai izsekotu ROI:

Iedarbība un autoritāte – Lai gan šos faktorus ir grūti izsekot, tie ļauj jūsu saturam sasniegt vēl plašāku auditoriju.

Lietotāju skaits – Tas ir satura mārketinga pamats.