Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vairāku miljardu darījums: “The Walt Disney Company” pārpērk “21st Century Fox”

Kāda būs uzņēmumu apvienošanas ietekme uz televīzijas reklāmas tirgu?

Lai cīnītos pret aizvien pieaugošo „Netflix” popularitāti, divi lielākie ASV tirgus spēlētāji nolēmuši apvienot spēkus. “The Walt Disney Company” par 52,4 miljardiem ASV dolāru nopircis „21st Century Fox” akcijas, tādējādi kļūstot par pavisam bīstamu un konkurētspējīgu spēlētāju.

Plānots, ka Disney” iegūs arī “FX” un “National Geographic” kanālus, kā arī pārņems līdz šim “Fox” īpašumā esošās “Hulu” un “Sky” kapitāldaļas, savukārt, “21st Century Fox” no līdzšinējās kompānijas atdalīs “Fox” apraides tīklu, “Fox” ziņu kanālu, “Fox” biznesa ziņu kanālu, kā arī dažus sporta kanālus un izveidos jaunu uzņēmumu.

Šobrīd gan nav paredzams, kā šis milzu darījums ietekmēs turpmāko saturu, bet GSD & M investīciju direktors uzskata, ka  “apvienojot šos uzņēmumus, viņi varēs sniegt vairāk un labāku saturu, nekā līdz šim, esot atsevišķi, tad dos labumu mums visiem.”

Neraugoties uz kritiķiem, kas pauž, ka uzņēmumu apvienošanai nebūs liela nozīme uz televīzijas reklāmas tirgu, tiek uzskatīts, ka tā paātrinās mērķauditorijas atlasi.

“Disney” pēdējo gadu laikā piedzīvojis auditorijas kritumu, ko būtiski ietekmējis „Netflix”.