Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Toys R atdzīvina savu 70. un 80. gadu šarmu mūsdienīgā svētku reklāmā

No velosipēdiem un vilcieniem līdz videospēlēm..

Pirms tirgu pārņēma “Walmart” un “Amazon”, 80. gados tieši “Toys R” bija lielākais rotaļlietu tirgotājs pasaulē.

Tā vien šķiet, ka “Toys R” ir nolēmis ar vērienu atgriezties tirgū. Uzņēmums, radot 30 sekunžu svētku reklāmu, kurā iekļauti materiāli, kas tika veidoti vairākus desmitus gadu atpakaļ, raisa nostalģisku sajūtu.

“Toys R” vienmēr ir skatījies nevis atpakaļ, bet uz priekšu. Tādējādi tika izveidots jauns brends “Today We Play” (Šodien mēs spēlējamies), kura pamatā ir pētījums, kas attēlo, kā pēdējo desmit gadu laikā bērnu brīvā laika pavadīšana laiks ir strauji samazinājies. Bet zīmējumi reklāmā nostalģiski atgādina laiku pirms 30 gadiem.

Uzņēmuma reklāmas tituldziesma ir “I Don’t Wanna Grow Up”. Kad uzņēmums pasludināja bankrotu, to iedziedāja paši darbinieki, savukārt šogad to dzied mūziķe Dženija Levisa, kas, starp citu, piedalījusies kā bērns arī agrākajās “Toys R” reklāmās.

Tomēr pārveidotie dziesmu teksti norāda uz mainīgo pasauli. “No velosipēdiem un vilcieniem līdz videospēlēm / mēs esam bijuši ar jums visus šos gadus,” dzied Leviss.

Slavenā 1980. gada reklāma!