Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ziemassvētki jau klāt? Pēdējā brīža mārketinga idejas

Padomi kā ātri uzburt svētku noskaņu un parūpēties par uzņēmuma mārketingu jau šodien!

Svētku brīvdienas oficiāli ir klāt, kas nozīmē, ka Ziemassvētki ir tikai dažu dienu attālumā! Mārketingam un reklāmai uzņēmumi pievērš pastiprinātu uzmanību visu cauru gadu, it īpaši svētkos!

Ja, šķiet, ka esat jau nokavējis Ziemassvētku sezonas aktīvāko iepirkšanās laiku, tad jūs kļūdāties! Lūk, dažas pēdējā brīža Ziemassvētku mārketinga idejas, kuras varat sākt izmantot jau šodien!

Pievienojiet savam zīmolam svētku sajūtu

Ja jūs vēl neesat to izdarījis, tad noteikti pievienojiet Ziemassvētku noskaņu savam zīmolam.  Tas ne tikai personalizē uzņēmējdarbību, bet arī piesaista patērētāju acis un liek tiem vēlēties izmēģināt jūsu produktu vai pakalpojumu. Iekļaujiet Ziemassvētku sajūtu jūsu zīmola jūsu fiziskajā un tiešsaistes izskatā!

Izmantojiet sociālo mediju ekskluzīvos piedāvājumus

Runājot par tiešsaistes režīmu, sociālie mediji vienmēr var kļūt par jūsu labāko draugu, it īpaši šajās noslēdzošajās svētku dienās. Izvēlēties tikai īpašus ekskluzīvus priekšmetus un reklāmas saviem sociālajiem medijiem un vēlamais rezultāts neizpaliks. Sociālie tīkli ir lielisks veids, kā ātri un efektīvi iegūt informāciju par jūsu brīvdienu reklāmām, tādēļ to efektīvi izmantojiet, piedāvājot sekotājām piedāvājumus un konkursus.

Piešķiriet dāvanu par pirkumu

Dāvana par pirkumu? Tas uzrunā katru patērētāju, tāpēc tas tik lieliski darbojas.  Pievienojiet pirkumam kaut nelielu dāvanu un redzēsiet, kā pārdošanas radītāji aug! Ikvienam taču patīk bezmaksas dāvanas, vai ne tā?

Pagariniet darba laiku brīvdienās

Palieliniet savu darba laiku brīvdienās un pēc tam pastāstiet par to cilvēkiem. Publicējiet savas jaunās stundas savā tīmekļa vietnē, sociālajos medijos vai e-pasta mārketinga pasākumos. Jo lielāka pieejamība un pieejamība biznesam ir pār brīvdienu sezonā, jo labāk rezultāti būs.

Izgreznojiet savu veikalu

Dekorēšana iet roku rokā ar zīmolu. Ja jums pieder fizisks veikals, tad izmantojiet iespēju un apkariniet to ar Ziemassvētku gaismām un dekoriem. Cilvēki mīl mājīgus papildinājumus un svētku noskaņu, ko var dāvāt interjers.

Šo padomu varat izmantot arī, ja jums ir tiešsaistes lapa.

Pārdodiet tūlīt un tagad

Reklāmas steidzamība mudina patērētājus izmēģināt šo darījumu tagad un var radīt ātrus un efektīvus izaugsmes rezultātus. Līdz gada beigām savā reklāmā iekļaujiet beigu datumu jebkurai pārdošanai vai veicamajām reklāmām.

Dalieties ar notikumiem

Visbeidzot, viena no visvairāk jautrām un efektīvām Ziemassvētku mārketinga idejām ir uzņemt notikumu. Apmeklējiet notikumu savā veikalā vai kopā ar citiem savā kopienā, lai uzrīkotu jautru Ziemassvētku ballīti, kur patērētāji labāk iepazītos ar jūsu zīmolu un stiprinātu attiecības ar to!

Komentāri