Aktuāli

Random entry RSS

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Game of Thrones neveiksmīgos kadrus izmanto kā reklāmu

    HBO seriālu ražošanu šajā reizē varētu salīdzināt ar bezatkritumu ražošanu, kurā aktieru kļūdas tiek izmantotas PR vajadzībām. Paši seriāla veidotāji jokojot apgalvo, ka nemaz nemāk nofilmēt ‘’brāķus’’, un visi viņu filmētie kadri ir tā vērti, lai tos demonstrētu televīzijā. Tādā veidā pasaules slavenā televīzijas seriāla “Troņu spēles” jaunās sezonas reklamēšanai tiek izmantoti kadri, kuros galvenie […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Apple ziņo par iPhone tirdzniecības apjoma atkārtotu kritumu; samazinās arī peļņa

    ASV informācijas tehnoloģiju uzņēmums “Apple Inc.” paziņojis, ka viedtelefonu “iPhone” pārdošanas apjoms iepriekšējā trīs mēnešu periodā piedzīvojis kritumu otro ceturksni pēc kārtas un samazinājusies arī uzņēmuma peļņa. Kompānija norāda, ka “iPhone” tirdzniecības apjoms šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnijā, veidojis 40,4 miljonus vienību, un tas ir par 15% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Sony ceturkšņa peļņa par 74,3% mazāka nekā pirms gada

    Japānas elektronikas uzņēmums “Sony Corp.” šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnijā, strādāja ar 21,2 miljardu jenu (182,5 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 74,3% mazāk nekā attiecīgajā laikā periodā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar Japānas jenas vērtības pieauguma negatīvo ietekmi un vājajiem viedtelefonu […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Toyota pirmajā pusgadā zaudējis pasaulē lielākā autoražotāja titulu

    Japānas autobūves kompānija “Toyota Motor Corp.” šogad varētu zaudēt pasaulē lielākā autoražotāja titulu, jo tās tirdzniecības apjoms sācis atpalikt no Vācijas konkurenta “Volkswagen”, liecina ceturtdien publiskotie dati. “Toyota” šā gada pirmajos sešos mēnešos pārdevUSI 4,99 miljonus automašīnu, tirdzniecības apjomam piedzīvojot kritumu salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn. Tikmēr “Volkswagen” pārdošanas apjoms pirmajā pusgadā sasniedzis 5,12 […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Organizatore: “Rīgas balle” reiz būs daļa no UNESCO nemateriālā kultūras mantojuma

    “Rīgas Balle” reiz būs daļa no UNESCO nemateriālā kultūras mantojuma, pauda pasākuma organizatore Natālija Tumševica. Viņa pauda cerību, ka balle UNESCO nemateriālā kultūras mantojuma sarakstā varētu tikt iekļauta līdzīgi citām klasiskajām ballēm, kuras ik gadu notiek dažādās pasaules pilsētās – Vīnē, Maskavā, Ņujorkā, Tokijā un Romā. Pēc viņas teiktā, tradicionāli balles izvēršas par pilsētas mēroga […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Fantas pudelei jauns dizains

    Pasaules slavenā bezalkoholiskā dzirkstošā dzēriena Fanta logotips nebija mainīts pēdējos 8 gadus. Nezināmu iemeslu dēļ Fantu pārstāvošā kompānija Coca-Cola neatklāj jaunā logotipa un pudeļu iepakojuma dizaina autorus. Tiek ziņots, ka pirmie jaunā iepakojuma izmaiņas sajutīs tieši eiropieši, tātad arī mēs. Zīmols Fanta parādījās 2. Pasaules kara laikā pateicoties nacistiskās Vācijas aizliegumam valsts teritorijā ievest importa […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Renault integrē reklāmu pilsētvidē

    Popularizējot jauno Mégane modeli, autobūves koncerns Renault sadarbībā aģentūru Publicis Londonā, uzsācis reklāmas akciju, kurā izmantoja objektu atpazīšanas tehnoloģiju. Autovadītāji, kuri izmantoja Holland Park satiksmes mezglu Londonā, neviļus kļuva par Renault akcijas dalībniekiem un saņēma sveicienus no ceļa malā izvietotajiem displejiem. Sistēma DOOH atpazina automašīnu modeļus, virsbūves formas, arī krāsas un balstoties iegūtajā informācijā, noformulēja […]

    Lasīt tālāk