
Kopumā šī videoreklāma atstāj pozitīvu iespaidu un liek pasmaidīt par atspoguļoto tēlu atšķirīgo pasaules uztveri.
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Kopumā šī videoreklāma atstāj pozitīvu iespaidu un liek pasmaidīt par atspoguļoto tēlu atšķirīgo pasaules uztveri.
Birkas:Place365, reklāmparks
Comments are off
Pētījumu centra Takumi apkopotie dati liecina, ka mobilajā aplikācijā Instagram ievietotie fotoattēli biežāk rosina cilvēkus iegādāties konkrēto produkciju, nekā sociālajā portālā Facebook publicētā informācija. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, 68 % cilvēku vecumā no 18 līdz 24 gadiem atzinuši, ka labprāt iegādājas kādu produktu, ja kāds ar informāciju par to ir dalījies mobilajā aplikācijā Instagram vai ja […]
Birkas:Instagram, mārketings
Comments are off
Ejot pa ielu, mēs bieži esam “iegrimuši” savos viedtālruņos, sarakstoties ar īsziņām, pārbaudot epastu, ieskatoties aktuālākajos paziņojumos un tajā, kas norisinās sociālajos portālos. Brīžos, kad apmeklējam kādu jaunu, neparastu vietu, mēs izmantojam savu tālruni, lai uztaisītu pašbildi jeb selfiju. Tālrunis mūs burtiski “iesūc” un apbur ar savām neskaitāmajām iespējām. Šis pieņēmums ir asprātīgi apspēlēts divdesmitgadīgā franču fotogrāfa […]
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Cilvēki bieži mēdz reklāmu un pārdošanas veicināšanu uzskatīt par vienu un to pašu. Taču, neskatoties uz to, ka abiem ir manāmas līdzīgas iezīmes (abi ir mārketinga kampaņu ieroči), ir dažas atšķirības, kuras der paturēt prātā, veidojot veiksmīgu mārketinga stratēģiju jūsu biznesam. Reklāma parasti ir vērsta uz kādu konkrētu, piemēram, potenciālo patērētāju. Tradicionāli, reklāma izplata samaksātu […]
Comments are off
Neparastas dienas kā piektdiena, kas iekritusi trīspadsmitajā datumā, ir lielisks iemesls efektīgai mārketinga kampaņai. Šis noslēpumainais datums, pirmkārt, rada nepārprotamu tematiku un, otrkārt, daudzi cilvēki visā pasaulē patiesi tic šī maģiskā savienojuma spēkam. Mārketinga pasaulei šis ir vērtīgs iemesls cilvēku aktivizēšanai un unikālu apstākļu radīšanai, kas jebkuru ierastu produktu pārvērtīs par īpašo “Melnās piektdienas” pirkumu. […]
Ietekmīgais pārtikas produktu un dzērienu ražotājs PepsiCo likvidējis sarptautisko mārketinga un iepirkumu nodaļu. Turpmāk par sadarbību ar aģentūrām un medijiem atbildēs atsevišķi zīmoli. Šis nozīmīgais lēmums var ietekmēt PepsiCo attiecības ar sadarbības aģentūrām. Kompānija turpina uzlabot savu darbības modeli, lai tā kļūtu vēl efektīvāka un rezultatīvāka. Visi pieņemtie lēmumi tika nopietni apsvērti, un to pieņemšana turpmāk palīdzēs […]
Birkas:mārketings, Pepsi, PepsiCo
Comments are off
Londonā, jaunās reklāmas kampaņas ietvaros, kompānija Xbox uzsāka neparastu izdzīvošanas spēli. Astoņi konkursa dalībnieki diennakti stāvēs uz vides reklāmas stenda, un ikviens varēs vērot viņu gaitas speciālizveidotā interneta vietnē. Konkurss tiek rīkots par godu Xbox jaunajam produktam – spēlei par Laru Kroftu Rise of the Tomb Raider, kas Amerikas Savienotajās Valstīs tika prezentēta šīs nedēļas sākumā. Spēles […]
Birkas:mārketings, reklāmas kampaņa, Xbox