Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Filmas “Grinčs” mārketings pārsteidz ar asprātīgām idejām

Grinča mārketings ir tik pat aizraujošs un nekaunīgs kā viņš pats!

Filmu mārketings ir “viss par pārsteigumu!” Un animācijas filmai “Grinčs” tas ir izdevies – tādas pilsētas kā Ņujorka, Čikāga un Losandželoša ir piepildītas ar Ziemassvētku nīdēja Grinča “sulīgajiem” izteikumiem un mikroblogošanas vietnē “Twitter” Grinčs ir īsta zvaigzne!

Uz daudzām ielām ir izvietoti plakāti, kur Grinčs pasaka savus “labākos” aizvainojumus – piemēram, Losandželosā izlasīsiet “Beidziet pārvākties uz Losandželosu. Tā ir pilna” vai Čigāka tiks aizvainota par to, ka tā nav lielākā pilsētā. “Nav forši palikt zaudētājam!”

Šīs reklāmas, kas izvietotas uz informācijas stendiem, ir jautras un pievērš plašu uzmanību ne tikai sabiedrībā, bet arī vietējos plašsaziņas līdzekļos. Un tās noteikti mudina iet uz filmu visus tos, kuri grib redzēt, kas vēl Grinčam ir ko teikt!

Filma “Grinčs” ir “Nejaukais es”, “Minioni” un “Mīluļu slepenā dzīve” autoru jaunā animācijas filma!

Tā ir jaunākā animācijas versija par Grinču, kuram visvairāk par visu pasaulē nepatīk Ziemassvētki. Kad pilsētiņas iedzīvotāji sāk gatavoties Ziemassvētkiem, no svētku jampadrača grūti ir izvairīties pat Grinčam, un šīs skaļās, krāšņās un priecīgās jezgas nokaitinātais zaļais īgņa nolemj tam pielikt punktu. Viņš ņems un nozags Ziemassvētkus!

Īpaša uzmanība jāpievērš arī filmas “Twitter” kontam. Šis profils publisko daudz GIF un īsus videoklipus par Grinču, kas reaģē uz basketbola un futbola spēlēm, kas tiek pārraidīti NBC, kā arī komentē nacionālo kafijas dienu, ķirbju garšvielas, Helovīnu un daudz ko citu, kas sabiedrībā ir aktuāls. Mārketinga eksperti ir izveidojuši Grinču kā dzīvu tēlu, kurš dzīvo gluži tādu pašu dzīvi, kā ikviens no mums!

Komentāri