Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Papildināta “Mārketinga rokasgrāmata” – ikvienam ir iespēja uzzināt, kā izveidot ilgtspējīgu sociālo mediju mārketinga stratēģiju

Iespēja uzzināt, kā izveidot sociālo mediju mārketinga mērķus, ar kuru palīdzību spēsiet atrisināt uzņēmuma lielākos šķēršļus!

Sociālo tīklu mārketings ir viens no šī brīža aktuālākajiem mārketinga kanāliem – tā attīstības tendences un izmantošanas iespējas mainās un pilnveidojas katru dienu. Interneta vietņu lietotāju skaits turpina pieaugt, un arvien vairāk uzņēmumu tās izmanto korporatīvos nolūkos – tā ir iespēja nostiprināt saikni ar klientiem, medijiem un sabiedrību kopumā. Laikraksts “Dienas Bizness” sadarbībā ar Alberta Uzņēmumu Grupu ir papildinājis “Mārketinga rokasgrāmatu” nozares profesionāļiem, kas atklāj svarīgākos soļus, kā izveidot veiksmīgu un ilgtspējīgu sociālo mediju mārketinga stratēģiju uzņēmumam, novedot lietotājus uz mājas lapu vai interneta veikalu.

Tiek uzskatīts, ka mūsdienās tieši sociālie mediji ir visērtākais lauks, kurā darboties uzņēmumiem un zīmoliem, jo tajā jau ir visaptveroša auditorija, kas nozīmē, ka klients nav vairs jāaicina pie sevis, piemēram, caur tīmekļa vietni vai blogu, bet gan pašam jāiet pie klienta, uzrunājot konkrēto auditoriju ar tai interesantu un kvalitatīvu saturu, šādā veidā piesaistot jaunus klientus un veidojot ilgstošu sadarbību.

Tieši sociālie mediji bieži vien ir vieta, kur sākas komunikācija ar klientu, veidojas pirmā attieksme vienam pret otru un rodas jaunas iespējas, komunicējot ar klientiem tiem saprotamā valodā, izprotot to vēlmes un vajadzības.

Mārketinga eksperts Alberts Jodis norāda, ka sociālo tīklu mārketings mūsdienās ir viena no efektīvākajām metodēm, kā iegūt labāku klientu plūsmu. Svarīgākais ir jautājums par to, vai mēs protam izmantot sociālo tīklu priekšrocības, kuras atklāj “Dienas Bizness” papildinātā rokasgrāmata.

“Ikvienam uzņēmumam šodien ir iespēja rast atbildes uz jautājumiem, vai jūsu zīmolam ir jābūt sociālajos tīklos, ko tas jums sniegs, vai arī to, kā saturs sociālajos tīklos ietekmēs jūsu biznesa rezultātus. Viss ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma mārketinga stratēģijas un no tā, cik jēgpilnu un pievienotu vērtību radošu saturu jūs piedāvāsiet sociālo tīklu lietotājiem,” norāda Alberta Uzņēmumu Grupas vadītājs Alberts Jodis, piebilstot, ka šodien ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas attīstīties, ir jābūt gatavam sekot līdzi jaunākajām digitālās vides attīstības tendencēm, pielietojot tās savā ikdienas darbā.

Sociālo mediju mārketings sniedz iespēju uzņēmumiem straujāk attīstīties. Tas tiek izmantots ne tikai, lai sasniegtu mērķa auditoriju, bet arī lai palielinātu pārdošanas apjomus, informētu sabiedrību par ar uzņēmumu un zīmolu saistītiem jaunumiem vai pasākumiem, attīstītu jaunus produktus un pakalpojumus, iegūtu to vērtējumu, attīstītu uzņēmuma atpazīstamību, palielinātu tīmekļa vietnes vai bloga apmeklētāju skaitu.

Papildinātā “DB Mārketinga rokasgrāmata” ir lielisks ceļvedis, lai katrs zīmols saprastu, kā rīkoties nākotnē un kā savā labā izmantot sociālo tīklu priekšrocības. Tās mērķis ir atvieglot un uzlabot zīmola komunikāciju ar klientiem un palīdzēt tiem izveidot pareizo stratēģiju, lai pēc iespējas lielāku skaitu sociālo tīklu lietotājus padarītu sev par uzticamiem klientiem.