Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Efektīvi “Melnās piektdienas” mārketinga padomi sociālajā vietnē “Instagram”

Kā izmantot "Melno piektdienu" savā labā, ja atrodies "Instagram"?

Jau šajā nedēļas nogalē klāt ir “Melnā piektdiena” (Black Friday), kas tradicionāli iesāk Ziemassvētku iepirkšanās periodu. Šīs neapšaubāmi tiek uzskatīts par mazumtirgotāju karstāko laiku, jo, izmantojot saukli “Melnā piektdiena” ir iespējams aktivizēt patērētājus un piešķirt ikvienam ierastam produktam īpašu “Melnās piektdienas” noskaņu!

Lai veiksmīgi izmanto šo mārketinga triku savā labā, ikvienam mazumtirgotājam ir jāprot izmantot pareizo taktiku. Šoreiz apkopojām piecus svarīgākos padomus, kurus jāņem vērā, izmantojot sociālo vietni “Instagram” īpašajām “Melnās piektdienas” akcijām.

Sagatavojieties “Melnās piektdienas” akcijai laicīgi!

“Melnās piektdienas” iesākumā, lai optimizētu savu Melnās piektdienas mārketinga stratēģiju, ir svarīgi uztver to ne tikai kā vienas dienas pasākumu. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, vispirms izplānojiet savu saturu veselai nedēļai.

Piemēram, apsveriet iespēju izvietot informāciju trīs dienas pirms “Melnās piektdienas”. Varat arī piedāvāt ieskatu par gaidāmajām akcijām.

Tā mērķis ir dalīties ar informāciju par jūsu uzņēmuma lielākajiem pārdošanas apjomiem un sezonām!

Izmantojiet videoklipu, lai iesaistītu savus sekotājus

Gandrīz katrs trešais mobilais pircējs uzskata, ka video ir labākais veids jaunu produktu atrašanai. Tāpēc mēģiniet iekļaut video saturu jūsu “Melnās piektdienas” mārketinga stratēģijā. Tā jūs varēsiet sazināties ar pircējiem, izmantojot videi draudzīgu ierīci, kas viņiem patīk un kurai viņi uzticas, vienlaicīgi demonstrējot savus produktus!

Apsveriet “IGTV” un “Instagram Stories” satura kalendāra “video pirmais” izveidošanu.

Izveidojiet haštagu Black Friday vai Cyber ​​Monday

Pašlaik instagramā ir neskaitāmi #blackfriday haštagi. Lai novērstu savas ziņas “pazušanu” milzīgajā “Instagram” pasaulē, lieliska stratēģija ir izveidot jūsu brendam pielāgotu brīvdienu izkārtojumu.

Pielāgots haštags par “Melnās piektdienas” akciju ir lielisks veids, kā atlīdzināt saviem sekotājiem par lojalitāti pret jūsu zīmolu un padarīt iepirkšanos vieglāku. Centralizējot “Melnās Piektdienas” un Cyber ​​pirmdiena ziņojumus, kas atrodas zem viena kešatmiņas, jūsu sekotāji varēs vieglāk atrast informāciju par saviem piedāvājumiem un pārdošanu!

Spēcīgas stratēģijas izveide jūsu preču zīmei ir ļoti svarīgs jūsu “Instagram” izaugsmei!

Izveidot dāvanu ceļvedi “Instagram”

No “Melnās piektdienas” līdz Ziemassvētkiem notiek 30% no ikgadējās mazumtirdzniecības produktu tirdzniecībai. Tomēr, ja vēlaties savas preces pārdot tūlīt un tagad, tad izveidojiet dāvanu ceļvedi ar “Instagram” veiktspējas ziņu funkciju!

“Instagram” veikala ziņojumi ļauj jums pievienot produktu informācijas birkas savai plūsmai un “Instagram Stories” ziņām. Izmantojot tikai pieskārienu, jūsu skatītāji var redzēt cenu un citus datus par saviem produktiem un ērti noklikšķināt uz jūsu vietni, lai veiktu pirkumu.

Tātad kāpēc neizveidot dāvanu ceļvedi vai iedvesmojošas ziņas? Piemēram, varat kopīgot karuseļa ziņu ar līdz pat 10 fotoattēliem, kas ietver produktu marķējumus. Tas varētu būt tik vienkārši, kā “5 perfektas Ziemassvētku dāvanas tēviem” jeb kas, kas palīdz iedvesmot sekotājus šogad iepirkties jūsu produktus!

 

View this post on Instagram

 

🔹Homebody Gift Guide is now live!🎉You might love these items so much you’ll keep them for yourself! Screenshot this pic to get shoppable product details with the LIKEtoKNOW.it app! http://liketk.it/2ynbG #liketkit @liketoknow.it . . . #LTKholidaystyle #LTKholidaygiftguide #LTKholidaywishlist #LTKhome #LTKunder100 #LTKunder50 #LTKsalealert #bathtime #movieprojector #giftsforcouples #gilmoregirls #electricblanket #mugsweater #cozy #homebody #letsstayhome #bathtubaccessories #homeaccesories #comfygifts #comfyandcozy #liketoknowitunder100 #liketoknowitunder50 #giftsunder50 #blackfridaygift #onlineshopping #shopthisscreenshot #holidayshopping #blackfridaydeals

A post shared by Christina💋Brunette of Vantes (@brunette_of_vantes) on

Izmantojiet klientu radītu saturu, lai reklamētu populārākos produktus

Ja jums ir kāds īpašs produkts, kas nepārtraukti atrodas pirkuma topā, tagad ir laiks to demonstrēt jūsu “Melnās piektdienas” mārketinga ziņās sociālajā tīklā “Instagram”.

Radošs veids, kā to izdarīt, ir ar lietotāja radītu saturu  – tā parasti ir ziņa vai “Instagram stāsts”, ko izveidojuši jūsu sekotāji un klienti.

Tas ne tikai ļauj jūsu sekotājiem uzzināt, kas ir jūsu vispopulārākie produkti, bet to redzēt arī darbībā!

 

View this post on Instagram

 

IZLA Black Friday Sale start now. All Izla goodies 30% Off until Sunday midnight. Only at Izlabrand.com #izlabrand #blackfriday

A post shared by I Z L A (@izlabrand) on

Komentāri