Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī – LTV1

Kuri bijuši skatītākie TV kanāli februārī?

Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,3% no kopējā skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8%.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,4%, kanālam PBK – 7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7%, kanālam LTV7 – 5,6% un kanāliem 3+ un REN TV Baltic katram veltīti 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 1,7%, kanālu RīgaTV 24 un TNT katra skatīšanās laika daļa bija 1,6%, kanāla Dom Kino skatīšanās laika daļa bija 1,4%, kanāla STV – 0,9% un kanāla Nickelodeon – 0,8%. Savukārt kanālu 360TV, CTC Baltija, Discovery Channel, Kanāls 2 un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanālam Re:TV veltīti 0,6%, kanāliem FOX, National Geographic Channel un Pjatnica International katram veltīti 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Best4Sport TV, Fox Life un TNT4 International katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla Sony Channel skatīšanās laika daļa bija 0,2% un kanāla Sony Turbo – 0,02%.

Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka februārī ik dienu TV un TV programmas gan to ētera laikā, gan vēl septiņas dienas pēc to ētera laika vēroja vidēji 70,2% skatītāju. Vidēji 69,1% Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem ik dienu skatītājās TV programmas to ētera laikā, vēl 11,2% iedzīvotāju programmas vēroja to ētera dienā, bet izvēloties sev ērtāku laiku. Savukārt vidēji 6,3% skatītāju vēroja februāra TV programmas vēl septiņas dienas pēc to ētera laika.

Skatītākā konsolidētās TV programma februārī bija “Izklausies redzēts 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,3% jeb 176,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otra skatītākā programma bija “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,9% jeb 150,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt “TV3 Laika ziņas” bija trešā skatītākā konsolidētās TV programma, kuru vēroja vidēji 7,1% jeb 135,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.