Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ko mēs varam mācīties no “Disney+” un tā mārketinga stratēģijas?

No šī mēneša arī Latvijā ir pieejams “Disney+” video straumēšanas serviss, kas ir viena no centrālajām straumēšanas platformām pasaulē. Tā savā popularitātē sacenšas ar tādu globālu hītu kā “Netflix” un “HBO”. Vietnē abonenti var baudīt tādas filmas un seriālus kā “Oskaram” nominēto “Disney” un “Pixar” filmu “Luca”, “Encanto”, “Cruella”, “The Simpsons” un “Grey’s Anatomy” utt. Bet kāda ir “Disney+” veiksmes atslēga laikā, kad straumēšanas platformu skaits strauji turpina pieaugt?

“Disney+” tika izlaists 2019. gadā ASV un nekavējoties ieguva pozitīvas atsauksmes, pateicoties lietotnes pieņemamajai cenai un TV pārraides daudzveidībai. It īpaši pozitīvi tika uzņemts, ka “Disney+” apkopo populārākos “Disney” šovus un filmas.

Mārketinga eksperti uzskata, ka liela nozīme ir tam, ka “Disney” ir pieņēmis gudrus lēmumus, izmantojot digitālo mārketinga stratēģiju.

Lūk, dažas lietas, ko ikviens tirgotājs var mācīties no “Disney+” un tā mārketinga stratēģijas:

Izmantojiet pārbaudītu saturu, lai izveidotu savienojumu ar savu mērķauditoriju

Nostalģija ir faktors, ko patērētāji ņem vērā, domājot par preces vai pakalpojuma iegādi. Piemēram, “Nike” retro Air Jordans, McDonald’s McRib, 80. gadu mūzika — tas viss rada nostalģisku sajūtu, tādējādi labi sasaucas ar cilvēkiem, kuriem patīk kavēties pagātnē.

Arī “Disney” ir radījis savu populārāko filmu modernās versijas, lai gūtu labumu no nostalģijas un atdzīvinātu esošo klasiku.

Tā, piemēram, arī ikviens uzņēmums var gaismā celt kādu no savulaik populārākajiem ierakstiem, videoklipiem vai fotogrāfijām, lai uz tā rēķina vēlreiz izsauktu rezonansi.

Palieliniet savu tiešsaistes klātbūtni

Šobrīd “Disney+” ir populāra sarunu tēma. Tas nav pārsteidzoši, jo “Disney” tiešsaistes mārketingā ieguldīja daudz naudas un pūļu.

“Disney” nodrošināja, ka visi zina par zīmola populāro straumēšanas platformu, aptverot katru digitālā mārketinga aspektu. No sociālo mediju mārketinga līdz satura mārketingam “Disney” izmantoja daudz resursu, lai paplašinātu savu klātbūtni tiešsaistē.

Mēģiniet eksperimentēt ar dažādām digitālā mārketinga stratēģijām, lai maksimāli palielinātu savu klātbūtni tiešsaistē. Varat izmantot visas digitālā mārketinga infrastruktūras jomas, sociālo mediju mārketingu, satura mārketingu, SEO un citas digitālā mārketinga stratēģijas, lai palielinātu savu klātbūtni tiešsaistē un piesaistītu vairāk klientu.

Piedāvājiet saprātīgu cenu par jaunu produktu

Jauna produkta vai pakalpojuma reklamēšana ir sarežģīta, it īpaši ņemot vērā, ka lielākā daļa cilvēku neapzinās šādu produktu priekšrocības un īpašības. Tādā gadījumā, iepazīstinot klientus ar jaunu produktu vai pakalpojumu, vienmēr piedāvājiet saprātīgu un pieejamu cenu.

Viens no iemesliem, kāpēc “Disney+” gūst panākumus, ir tas, ka straumēšanas pakalpojums ir par pieejamu cenu. Viņi mēdza piedāvāt bezmaksas izmēģinājuma versiju pirmajam mēnesim, kas vēlāk kļuva par septiņām (7) dienām.

Šogad, lai gan neviens no šiem piedāvājumiem vairs nav pieejams, “Disney” ir veiksmīgi paplašinājis zīmola atpazīstamību.

Izmantojiet populārākās tendences

Pirms “Disney+” palaišanas tirgū jau dominēja citas straumēšanas platformas, piemēram, “Netflix” un “Amazon Prime”. Lai arī konkurence bija nopietna, “Disney” riskēja un radīja daudz savādāku piedāvājumu un saturu.

Atliek vien padomāt par to, kas trūkst citiem zīmoliem. “Disney” gadījumā zīmols piedāvāja iemīļotus varoņus un stāstus no klasiskām filmām un šoviem vienā pieejamā straumēšanas pakalpojumā.

Pastāstiet stāstu un kopīgojiet kvalitatīvu saturu

“Disney” zina, kā stāstīt emocionālus stāstus, izmantojot tādas iecienītas filmas kā “Karalis Lauva” un “Rotaļlietu stāsts”, kas ir iemantojuši vietu daudzu sirdīs. “Disney+” tiek reklamēts kā straumēšanas pakalpojums, kas ir pilns ar kvalitatīviem stāstiem un saturu, kas patīk gandrīz ikvienam.

Mēģiniet kopīgot kvalitatīvu saturu ar savu auditoriju, stāstot stāstu, lai atstātu ilgstošu pirmo iespaidu par savu zīmolu. Tas ir lielisks veids, kā iegūt uzticību gan no jaunajiem, gan esošajiem klientiem.