Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

L.L Bean radījis gudru reklāmu. To var lasīt tikai ārā!

Zīmols, kas mudina rīkoties!

Mārketings, kas iemieso zīmola vēstījumu, nevis tikai tā saziņu, vienmēr izraisa prieku. Kompānija “L.L.Beans” mums sniedz jaunāko piemēru šajā ziņā. Ārzonas mazumtirgotājs publicējis laikrakstā reklāmu, kuru jūs varat lasīt tikai atrodoties ārā.

Reklāma, kuru radījusi aģentūra “VIA”, publiskota “New York Times” un “USA Today”. No pirmā acu uzmetiena atverot reklāmu un, ja to lasiet telpās, lapaspuse šķiet tukša un vienīgais, ko spēsiet izlasīt būs – “Vienkārši iznesiet to ārā!”

Zīmola jaunais moto “Be Outsider” izraisa sajūsmu. Lasītāji dodas laukā, lai atklātu “Be Outsider” manifestu.

Kur slēpjas triks? Iekštelpās lapaspuse šķiet tukša un izstaro tikai dažus vārdus, taču tiekot pakļauta ultravioletai staru iedarbībai, kas parasti rodas no saules, teksts ir redzams pilnībā.

Tedijs Stoeckleins, kas ir VIA izpilddirekcijas direktors, norādīja, ka aģentūra ir uzrakstījusi manifestu un sameklējusi radošu veidu, kā to pasniegt pasaulei.

“VIA gribēja to darīt saprotamā veidā un mudināja cilvēkus iziet ārā. Kā jums nonākt pie cilvēkiem? Jūs uzrakstiet manifestu neredzamā tinte, kuru var redzēt tikai saules gaismā, “ ideju atklāj aģentūras pārstāvis.

Viņš piebilda, ka pati manifestācija kalpo kā “aicinājums visiem cilvēkiem pievienoties L.L.Beanam ārpusē, jo ārpuse ir vieta, kur mēs visi piederam. Šī sajūta šodien ir aktuāla.”

Daži kampaņas ietvaros rādītie video: