Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Satura mārketings – iespēja veidot stipras attiecības ar klientiem

Kas ir satura mārketings un ar ko tas atšķiras no tradicionālā mārketinga?

Vairums klientu mums uzdod jautājumu – kas ir satura mārketings un ar ko tas atšķiras no tradicionālā mārketinga? Satura mārketings ir veids kā komunicēt ar auditoriju, neizmantojot tiešu un uzbāzīgu pārdošanas reklāmu. Satura mārketings ir vērsts uz ērta, atbilstoša un konsekventa satura radīšanu un izplatīšanu, lai piesaistītu un noturētu skaidri definētu auditoriju. Tātad, tā vietā, lai piedāvātu savus produktus vai pakalpojumus, jūs saviem klientiem un klientiem sniedzat patiesi atbilstošu un noderīgu saturu.

Uzņēmumi ar vērtīgu saturu noslēdz vairāk potenciālo pirkumu nekā citi uzņēmumi. Taču palielināts pārdošanas apjoms nav vienīgais šāda mārketinga ieguvumus. Satura mārketings nozīmē arī izmaksu ietaupījumu, lojālākus klientus un reālas atsauksmes.

Mārketings nav iespējams bez lieliska satura. Neatkarīgi no tā, kāda veida mārketinga taktiku jūs izmantojat, satura mārketingam vajadzētu būt jūsu procesa daļai, nevis kaut kam atsevišķam. Labākais saturs ir raksti, emuāra ziņas, video, informatīvie izdevumi.

Galvenie satura mārketinga ieguvumi ir acīmredzami:

– Netieša pārdošana, izmantojot saturu, kuru pieprasa jūsu auditorija;
– Satura mārketings nedarbojas tieši jūsu zīmolam, bet padara to atpazīstamu;
– Zīmola reklamēšanai ir nepieciešams mazāks budžets nekā izmantojot klasiskās reklāmas metodes;
– Pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos uzlabojas;
– Satura mārketings nozīmē pastāvīgu jauno materiālu skaita pieaugumu vietnē, kas nozīmē, ka reklamēto pieprasījumu skaits palielinās;
– Tiek nostiprināta jūsu uzņēmuma vai zīmola autoritāte, augstas kvalitātes satura izveidošana padarīs jūs par ekspertu gan patērētāju, gan konkurentu acīs;
– Satura mārketings ir dabisks. Tas nav meklētājprogrammu rezultātu spiediens, izmantojot SEO saites. Tātad ilgtermiņā tieši tas būs pieprasīts meklētājprogrammās;
– Satura mārketings rada uzticību, uzticamību, kas, savukārt, iznīcina klienta “pretestību”.

Runājot par satura mārketingu, tā mērķis faktiski nav preču pārdošana, bet gan attiecību veidošana ar klientu.