Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Sociālais tīkls “Facebook” sola uzlabot lietotāju datu privātumu

Sociālais tīkls jau tuvākajā laikā ieviesīs jaunu privātuma rīku!

Reaģējot uz privāto datu aizsardzības skandālu, sociālais tīkls “Facebook” paziņojis, ka jau tuvākajā laikā ieviesīs jaunu privātuma rīku.

Atklājoties arvien jauniem faktiem par skandālu, kurā Lielbritānijas firmai “Cambridge Analytica” nodoti vismaz 87 miljoni lietotāju dati, sociālais tīkls “Facebook” pavēstījis, ka datu noplūdes skandāla dēļ sniegs lietotājiem skaidru priekšstatu par to, kā sociālais tīkls apstrādā personisko informāciju.

“Mēs neprasām jaunas tiesības savākt, lietot vai koplietot jūsu datus “Facebook”. Mēs arī nemainām jūsu izvēlētas privātās dzīves iespējas, bet ar jauniem pakalpojumu sniegšanas noteikumiem izskaidrosim, kā mēs izmantojam datus un kāpēc tas ir nepieciešams, lai pielāgotu ziņa un reklāmas, kuras redzat tikai jūs,” skaidroja “Facebook” pārstāvis Erins Ergans.

“Facebook” intensīvi strādā pie tā, lai noteiktu problēmu, kas izraisīja 87 miljoni lietotāju datu noplūdi “Cambridge Analytica”.

Sociālais tīkls jau ir atklājis vairākus pasākumus, kuru mērķis ir uzlabot privātumu un pārredzamību, taču izpilddirektors Marks Zakerbergs paziņojis, ka, lai risinātu visus skandāla izaicinājumos izvirzītos jautājumus, var paiet vairāki gadi.

Jaunie noteikumi sniegs arī labāku informāciju par to, kā darbojas “Facebook” reklāma. “Mūsu datu politika izskaidros to, kā mēs izlemj, kuras reklāmas jums parādīsies,” skaidro Ergans.

Lietotāji var piedāvāt atsauksmes par jauno politiku septiņas dienas pirms “Facebook” pabeidz jaunos noteikumus.