Menu
  • Alberta Uzņēmumu grupa. Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra.
  • ALBERTS. Vienmēr pirmais.
Menu

Alberta Uzņēmumu grupa / www.alberts.lv

Skip navigation Menu
  • Sākums
  • Latvijā
  • Ārzemēs
  • Mārketinga akadēmija
  • Reklāmparks
  • Pakalpojumi
  • Kontakti
  • Meklēt

You are here:

  1. Sākums
  2. Aktuāla informācija
  3. Brazīlijas telekompānija radījusi logotipu, kas reaģē uz skaņu
Aizvērt

DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

Drukāt

Posted in:

  • Aktuāla informācija
  • Ārzemēs

Brazīlijas telekompānija radījusi logotipu, kas reaģē uz skaņu

Logotipi vairs nav statiski simboli

by informacija 22/04/2016, 16:03 Comments are off

Viens no lielākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Brazīlijā – operators Oi  – nolēmis inovācijas sintezēt zīmolvedībā. Sadarbībā ar brendinga aģentūras Wolff Olins  speciālistiem Oi  izstrādāja logotipu, kas reaģē uz skaņu, mainot savu izskatu atkarībā no klienta balss un apkārtējiem trokšņiem.

“Mēs izstrādājām intelektuālu pieeju zīmola identitātes veidošanai, eksperimentējot ar skaņu. Tagad Oi  logotipam ir vairums izsmalcinātu variāciju, kuras tiešā veidā atkarīgas no cilvēkiem, kas saskaras kompāniju,” skaidro idejas autori.

oi (1)

Lai inovatīvo plānu realizētu dzīvē, aģentūra piesaistīja digitālā dizaina studiju Onformative, kas izstrādāja īpašo programmatūru. Tā ļauj ikvienam mainīt Oi  logotipu ar skaņas palīdzību. Tādējādi klienti var radīt unikālu logotipa variāciju, kuru nav iespējams atkārtot.

“Mums ir jāatīsta bizness, lai spētu apmierināt mūsu klientu mainīgās vēlmes. Tādēļ mēs sadarbojāmies ar zīmola Oi  oriģinālā logotipa radītāju – aģentūru Wolff Olins, kas palīdzēja mums pārcelt kompānijas identitāti jaunā attīstības līmenī,” atklāj Oi Komunikācijas direktors Ēriks Albanes.

bd3vjBoh_l

“Jaunā Oi  identitāte atspoguļo zīmola simboliskās “saknes”, kas norāda uz kompānijas gatavību digitālajai pasaulei, kurā ikviens var radoši izpaust savu identitāti. Šobrīd Oi  ir kas vairāk par statisku simbolu,” atzīmē Wolff Olins  pārstāvji.

Foto: robert dresdner/ https://www.flickr.com/photos/robert_dresdner//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/

Birkas:Brazīlija, kompānijas tēls, logo, logotips, Oi, publicitāte, tehnoloģijas

DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

See more

  • Iepriekšējais Alberts Jodis: Kā panākt, lai reklāmas pauze nav tikai kārtējais iemesls ielūkoties ledusskapī…
  • Back All Entries
  • Nākamais Marka Rotko māksla – Daugavpils unikālā vērtība

Vērts apskatīties

  • Posted in:

    • Aktuāli
    • Mārketinga akadēmija
    • Mārketings

    Mūsdienu logotipam ir jābūt daudzfunkcionālam

    by informacija 12/11/2015 Comments are off

  • Posted in:

    • Aktuāli
    • Latvijā

    Kādu vēstījumu nes jaunā Rīgas logo varianti?

    by informacija 03/11/2015 Comments are off

Jaunākie raksti

  • Publiskots maijā apmeklētāko vietņu TOP 20
  • Seši soļi, kas palīdzēs veiksmīgi izveidot tiešsaistes veikalu
  • Pēdējo 6 mēnešu laikā radio ik dienu klausījās vidēji 60% jeb 906,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju
  • Kā pavadīt mazāk laika e-pasta mārketingā un joprojām pelnīt naudu
  • 6 veidi, kā personīgais zīmols palīdz attīstīt karjeru AI laikmetā

Pakalpojumi

Mārketings

  • Mārketinga stratēģija
  • Tirgus un sabiedriskās domas izpēte
  • Mārketinga audits un analītika
  • Komunikācijas stratēģija un plānošana
  • Konkurences monitorings
  • Korporatīvā identitāte
  • Zīmola komunikācijas pārvaldīšana jeb zīmolvedība (brendings)
  • Zīmola atjaunošana (rebrendings)
  • Digitālais mārketings
  • Integrētais mārketings
  • Tiešais mārketings

Reklāma

  • Reklāmas kampaņu stratēģija
  • Reklāmas plānošana
  • Mediju plānošana
  • Reklāmas dizains un izgatavošana
  • Iepakojums, poligrāfija, etiķetes
  • Preču un reklāmas materiālu izplatīšanas optimizācija (merčendaizings)
  • Prezentācijas, reklāmas pasākumi un izstāžu konstrukcijas
  • Korporatīvās dāvanas
  • Digitālie risinājumi un web izveide
  • SEO optimizācija
  • Reklāma internetā
  • Reklāma interneta meklētājos
  • Reklāma sociālajos tīklos
  • Multimediju risinājumi

PR

  • PR stratēģija
  • PR kampaņas un notikumi
  • Attiecības ar medijiem un viedokļu līderiem
  • Korporatīvā komunikācija
  • Finanšu komunikācija
  • Krīzes komunikācija
  • Organizācijas iekšējā komunikācija
  • Komunikācija sociālajos tīklos
  • Publicitātes monitorings
  • Sponsorēšana

Par Alberta Uzņēmuma grupu

Alberta Uzņēmumu grupa apvieno sevī tradicionālos un inovatīvos mārketinga instrumentus, ietverot interneta mārketingu, sociālos medijus, tiešsaistes un mobilo reklāmu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), zīmolu izstrādāšanu, tradicionālo druku, sabiedriskās attiecības, grafisko dizainu, mediju plānošanu, animāciju, fotogrāfiju un dažāda mēroga video projektus.

Alberts

Alberta Uzņēmumu grupa, 2023.

Skip navigation Menu
  • Kontakti
Back to Top