Aktuāli

Random entry RSS

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Apakšveļas zīmols veido kampaņu ārpus seksualitātes stereotipu rāmjiem

    Britu apakšveļas ražotājs Curvy Kate līdzās ar citiem zīmoliem ir atteicies no stereotipiskiem skaistuma uzskatiem un šo stereotipu kultivēšanas reklāmā. Curvy Kate kopā ar Aerie un citiem zīmoliem ir iesaistījušies kustībā #TheNewSexy, kura paplašina seksualitātes standartus un runā par to, ka sievietei nav jābūt topmodeles augumam, lai viņa izskatītos seksuāli pievilcīga. Par reklāmas video modelēm kļuva […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Nike pirmā reklāmas kampaņa Indijā

    Kompānija Nike vēl nekad līdz šim nebija izvērsusi savas reklāmas kampaņas Indijas tirgum. Debijas kampaņu ar slavas dziesmām Indijas profesionālajām sportistēm radīja aģentūra Wieden+Kennedy India. Indijā populāras sportistes: badmintoniste Depika Padukone, sērfingiste Išita Malavija, hokejiste Rani Rampal un citas ar lielu degsmi un aizrautību spēlē basketbolu, futbolu un kriketu, cenšoties iedvesmot arī citas sievietes Indijā […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    IKEA jaunā reklāmas kampaņa – bez mēbelēm

    Zviedrijas mājas interjera preču tirgotājs IKEA ir radījis savu līdz šim interesantāko reklāmas video. Reklamējot jauno mēbeļu kolekciju, kura iznāks vien 2017. gādā, radošajai apvienībai Nikextension nācās iztikt vien ar sajūtām un asociācijām, jo pašu mēbeļu dizains vēl ir izstrādes stadijā. Tieši šī iemesla dēļ video tapis bez ieskata jauno mēbeļu dizainā. “Mēs vēlējāmies parādīt […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas ”Knicks” joprojām pasaules vērtīgākā basketbola komanda

    Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas ”Knicks” biznesa izdevuma ”Forbes” katru gadu veidotajā pasaules vērtīgāko sporta spēļu komandu jaunākajā sarakstā saglabājusi pasaules vērtīgākās basketbola komandas nosaukumu un ir septītā vērtīgākā sporta spēļu komanda kopumā. ”Forbes” šāgada sarakstā pirmā ir amerikāņu futbola Nacionālas futbola līgas (NFL) komandai Dalasas ”Cowboys” ar vērtību četri miljardi ASV dolāru, kam seko abi […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Urugvaja arbitrāžas lietā uzvar “Philip Morris”

    Urugvaja arbitrāžas lietā uzvarējusi ASV tabakas rūpniecības gigantu “Philip Morris”, kas šo valsti bija iesūdzējis starptautiskajā regulatorā, apgalvojot, ka tās smēķēšanas apkarošanas likums kaitējis cigarešu ražotāja biznesam, piektdien paziņoja Urugvajas prezidents Tabarē Vaskess. “Urugvajas valsts ir uzvarējusi, un tabakas uzņēmuma pretenzijas pilnībā noraidītas,” uzrunā televīzijā sacīja prezidents. Viņš atsaucās uz Pasaules Bankas arbitrāžas struktūras – […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Jūnija skatītāko TV programmu TOP20

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada jūnija skatītāko TV programmu TOP20. Programmu topa pirmajā vietā ierindojās raidījums “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8% jeb 154,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās “Teātris.zip” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,2% jeb 139,2 tūkstoši skatītāju. Savukārt topa trešajā vietā – […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    “Volkswagen” sadarbosies ar “LG Electronics” savienoto automašīnu jomā

    Vācijas autobūves koncerns “Volkswagen” sadarbosies ar Dienvidkorejas elektronikas uzņēmumu “LG Electronics” savienoto automašīnu jomā. “”Volkswagen” un “LG Electronics” parakstījuši vienošanās memorandu, lai sadarbotos un nākamās paaudzes savienotu automašīnu platformas izpētē un izstrādē,” norāda autoražotājs. Abi uzņēmumi kopīgi izstrādās tehnoloģijas, kas nodrošinās autovadītājiem iespējas kontrolēt tādas ar internetu savienotas ierīces savos mājokļos kā apgaismojumu, drošības sistēmas […]

    Lasīt tālāk