Tā vien šķiet, ka parādījies jauns pretendents sirsnīgākās un stilīgākās svētku reklāmas titulam – tirdzniecības tīkla „H&M” jaunā Ziemassvētku reklāma!
Trīs minūšu garā filma, ko radījusi Zviedrijas aģentūra” Forsman & Bodenfors”, ir pilna ar sirsnību, slaveniem cilvēkiem un moderniem apģērbiem.
Aktieris Džese Vijams un repere Nikija Mināža reklāmas video attēlo divas lomas. Sākotnēji viņi tēlo vecākus, kuriem jāstāsta meitiņai vakara pasaka.
Viljams stāsta viņai stāstu par meiteni, kura, izmantojot ķīmiskus elementus, nejauši atver paralēlo Visumu, kurā valda Santa Klausa ļaunais brālis. Šis Santa ļaunais brālis ir kā mūsdienu Grinčs, kas zog dāvanas un svētku sajūtu, tomēr mazā meitene saprot, ka viņai kaut kas ir jādara lietas labā.
Pa ceļam viņa sastopas ar paralēlā Visumu Mināžu (gudru, mistisku radību) un Viljamsu (ātrāko radību pasaku zemē), bet tikai viņai ir spējas atrast ļaundari un likt viņam apstāties.
Stāsta beigās drosminiece, pateicoties meitenēm sarkanos mēteļos un internetam, uzzināja, kur atrodas ļaunais Santa Klausa brālis. Meitene ar sabiedrisko transportu brauca līdz viņa alai, kas atgādina apokaliptisku un pamestu ēku un piespieda Klausa brālim padoties.
Vēlāk meitene, izmantojot portālu, ko izveidoja ar savām ķīmiskajām vielām, nosūta visiem bērniem nozagtās dāvanas atpakaļ.
“Tas ir aizraujoši redzēt, ka mūsu svētku dizaini atdzīvojas kopā ar tādiem iedvesmojošiem talantiem. Viņi noteikti papildināja filmu ar papildu burvību, un mēs ceram, ka mūsu klientiem būs patīkami pārsteigti,” sacīja „H&M” radošais direktors Pinnilla Vohlfahrts.