Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā atrast piemērotus sadarbības partnerus jūsu zīmolam?

Vai zini, kas ir Tava zīmola pievienotā vērtība?

Sponsorēšana, atlaides un ziedojumi – tas, kas sākotnēji ir bijis drošs pamats tam, lai uzņēmumi veidotu savu nemateriālo vērtību, nu pēkšņi ir kļuvis par uzņēmumu reputācijas mīnu lauku. Sociālie, politiskie, ekonomiskie un apkārtējās vides jautājumi pēdējo gadu laikā ir sagrozījuši spēles noteikumus zīmolu komunikācijā visā pasaulē.

Ir pagājuši tie laiki kad, lai, paplašinātu sasniedzamību pakalpojumu pārdošanas apjomu veicināšanā, atlika vienkārši izvēlēties partneru programmu, kas piesaistīja miljoniem jaunu klientu. Uzņēmumi vairs nevar izvēlēties bezpeļņas saņēmēju balstoties tikai uz labiem pārdošanas rādītājiem. Kamēr dažiem liekas, ka viņi ir izdarījusi pareizos lēmumus, kas attiecās uz biznesu, laika gaitā kritēriji ir mainījušies.

Lai pilnībā izmantotu partneru programmu sniegtās iespējas, uzņēmumu vadītajiem šī nozare jāaplūko caur korporatīvās atbildības prizmu, saskaņā ar kuru “atbildīgs” uzņēmums sevi redz kā daļu no lielākas sistēmas, kurā tas darbojas. Tas aptver akciju sabiedrību ieinteresēto pušu vēlmes un vajadzības, ieskaitot darbiniekus, investorus, klientus, pat sasniedzot piegādātājus, dažādas kopienas un apkārtējo vidi.

Būtībā korporatīvā atbildība ir – būt labākam šodien, par to kāds biji vakar, jeb katram uzņēmējam savā ikdienas darbībā jādara vairāk, nekā to pieprasa likumdošana, un brīvprātīgi jāpilda sociālos un vides aizsardzības mērķus, kas nav tikai koncentrēšanās uz peļņas gūšanu.

Zīmola pozicionēšana

Uzņēmumam ir jāprot pozicionēt savs zīmols skaidri un gaiši noformulējot uzņēmuma vērtības. Ir jārok dziļāk par “godīgs, taisnīgs, un komandas darbs”. Uzņēmumam ir jāizveido sava zīmola stāsts un pie tā jāpieturas dibinot jaunus kontaktus ar sadarbības partneriem. Neskatoties uz to, ikvienam zīmolam būs jāsaskaras ar negatīvu kritiku, bet atrodot pareizos komunikācijas instrumentus, tas palīdzēs noturēties uz kājām.

Jebkurš zīmola stratēģis var apgalvot, ka pats svarīgākais mārketinga priekšnoteikums ir būt neatlaidīgam un nemitīgi koncentrēties un savu mērķauditoriju. Būtiski ir atcerēties – kas der visam, tas neder nekam, tādēļ izpatikt visiem nav nekādas vajadzības.

Šodien arvien aktuālāks kļūst mutvārdu mārketings, kas nākotnē zīmola tēlu veidos vairāk kā jebkura cita tradicionālā mārketinga komunikācijas aktivitāte. Veidojot sadarbību ar organizācijām kuras atbalsta arī jūsu mērķa auditorija, uzņēmums veicinās lojalitāti starp ieinteresētajām pusēm, kas pēc tam visticamāk dalīsies, laikos, tvītos un runās par jūsu uzņēmumu pozitīvi.

Iekšējā un ārēja komunikācija

Kad uzņēmums darbojās organizācijās, kuru sniegtie pakalpojumi veicina panākumus uzņēmējdarbībā, apkārtējiem kļūst arvien grūtāk apšaubīt uzņēmuma darbības principus.

Tik pat svarīgi ir izglītot jauno paaudzi un sagatavot prasmīgus nākamos darbiniekus, radīt patīkamus darba apstākļus kā arī ieguldīt resursus nākamās paaudzes enerģētikas risinājumos.

Visbeidzot, noslēgta vienošanās ar uzņēmumu vai organizāciju nav garantija tam, ka šie sadarbības partneri ir korporatīvi atbildīgi. Mūsdienu sabiedrība, kurai viss ir pārredzams viena klikšķa attālumā, pieprasa rūpīgi izpētīt un izvērtēt biznesa vidi, kurā uzņēmums iesaistās.

Komentāri